UPDATE: găsiți aici răspunsul Depanero.
Pentru că în articolul anterior am pomenit de Depanero, cineva care a lucrat la ei mi-a trimis povestea de mai jos cu viața din spatele cortinei a produselor voastre defecte ajunse în service-ul oficial eMAG. Sper ca pe această cale să ajutăm și eMAG-ul, când se duc în inspecție, să vadă dincolo de spectacolul pe care îl pun la punct șefii de la Depanero.
Povestea:
Am lucrat la Depanero o perioada de 3 luni destul incat sa imi fac o parere despre mersul lucrurilor prin firma respectiva. O sa incerc sa fiu cat mai scurt, sa nu plictisesc.
Ce am lucrat, mai exact ? Manipulant marfa. Eu si cativa colegi receptionam produsele, le inspectam si treceam toate detaliile in baza de date. SN (serial number), datele proprietarului, starea fizica a produselor samd.
Depanero este service-ul Emag, asta insemnand ca majoritatea produselor erau din partea lor. Ungaria, Bulgaria si Romania erau tarile din care primeam marfa. Aproximez undeva la 1000 produse / zi. Pe langa Emag, Depanero avea contracte cu mai multe lanturi de magazine. Flanco, Kaufland, Carrefour etc. Nu le mai stiu cu exactitate pe toate.
Noi, ca manipulanti, aveam targhet de 90 produse / zi. Ce depasea 90 produse era platit cu 20-30 bani / bucata. Era destul de greu de atins acel targhet, pentru ca foarte multe produse erau destul de grele. Compresoare, masini de tuns gazonul, cuptoare electrice etc. La cele mici era mai usor, dar erau mai “vanate” cele mari, ca sa nu ocupe spatiu in depozit.
Era o oarecare presiune din partea superiorilor sa atingem acel targhet. Putin complicat, mai ales pentru un incepator care nu isi formase viteza necesara. Nu pot sa mint ca mi s-a reprosat ceva, dat fiind faptul ca eram inca in perioada de proba (3 luni perioada, iar eu am plecat la 2 luni si 25-26 zile), dar mi-au spus colegii ca altfel sta treaba dupa cele 3 luni.
Am fost invatat ca nu trebuie sa stau sa pierd timpul cu desfacutul migalos al cutiilor. Bagi cutitul in ele direct, nu stai sa pierzi timpul pentru cateva cutii. De unde rezulta si starea deplorabila in care ajung ambalajele la clienti. Nu putine au fost cazurile in care au fost zgariate produse, din cauza acestor practici “barbare”.
O alta chestie importanta era manipularea marfii. Erau colegi care se ocupau de anumite tipuri de produse. Unii laptop-uri Lenovo, altii produse mixte samd. Daca ajungea un produs la un alt coleg, nu mai stateau sa piarda vremea cu predarea face-to-face. Le aruncau ca pe mingi de la unul la celalalt (era o camera mare in care aveam toti birourile). Au fost n situatii in care s-au spart ecrane de tablete / telefoane, ulterior anulandu-se garantia pe motivul: “Soc mecanic”. Nu se tinea cont de cine a produs acel soc.
Imi aduc aminte de o faza amuzanta. Tipul care ne supraveghea pe noi statea in aceeasi camera. Super de treaba cu totii, gluma si “caterinca” la greu. La un moment-dat, un coleg ii spune lu’ bo$$:” X-ulescule, tu de ce nu iti pui pe Facebook ca lucrezi la Depanero?” Raspunsul a fost exact asta: “Pai ce, vrei sa ma fac de rusine, sa nu ma mai bage nimeni in seama?”
Calitatea reparatiei: 90% din piesele de schimb erau piese universale, nu originale de la producatori.
Pe toata perioada “sederii”, m-am ales cu dermatita de contact. Imagineaza-ti ca trimiti o masina de tocat carne si nu iei resturile din ea. Cand zic resturi nu ma refer la chestii minuscule, ci la bucata de carne intreaga. Sta 1-2 saptamani in depozit la curier, vreo 1-2 pe la Depanero…da-ti seama ce surpriza aveam eu cand deschideam cutia. Mere fermentate, goange etc. Greu de crezut, dar adevarat.
Cand aveam inspectii din partea sefilor Emag, ni se dadea o folie pe care sa o punem pe birouri, in “respect” pentru clienti si produsele acestora. Foliile aveau rolul de a nu zgaria / lovi. In mod normal, trebuia sa ni se ofere folie zilnic, dar… “las’ ca merge si asa”.
Televizoare trantite, telefoane zgariate de lama necrutatoare a cutitului care vrea sa penetreze ambalajele… o descriere mai scurta decat asta nu pot face. Sfatul meu pentru clienti: faceti poze inainte de a trimite un produs, confirmati de 1000000000 ori cu (,) curierul ca totul este in regula. Dupa o sa aveti surpriza sa va anuleze garantia ca a ajuns lovit / spart. Pe langa acest sfat, imi permit si luxul de a cere o favoare. Dati si voi cu o carpa pe ele, inainte de a le trimite. Nu ma afecteaza pe mine chestia asta, eu nu mai lucrez acolo, dar asa-i omenesc.

Depanero neseriosi hoti
Ai voi da an judecata
Bună am trimis un tv Smart la reparat căci era în garanție. Mi -a apărut pe tv 2lini,iar după 3 zile am sunat la ei, si mi a spus că tv are spart displeiul si ca a avut apă in tv si nu include garanția, Ceea ce nu este adevărat, iar reparația mă costă 750 lei adică acum un an jumate l-am cumpărat cu 770 lei mnou cu garanție de doi ani și să plătesc 750 lei reparația?
Serviciile Depanero sunt extrem de proaste si prefer sa imi repar singur lucrurile decat sa apelez vreodata la ei.
Am cumparat acum o luna o tastatura Logitech G815 iar unul dintre picioarele de prindere a unei taste pur si simplu s-a rupt.
Aceasta problema a fost confirmata pana si de producatorul Logitech datorita plasticului foarte prost folosit la taste si majoritatea firmelor repara sau inlocuiesc tastatura, dar nu si Depanero. “Deteriorarile termice, mecanice sau plastice” anuleaza garantia….
in conditiile in care PRODUCATORUL A CONFIRMAT ca aceasta problema este una tehnica
Am apelat la Depanero pentru repararea unei masini de spalat Bosch , ceva mai veche- cam 5 ani ( relocata chiar de Call Center-ul Bosch). Imefiat am fost informata ca deplasarea costa 130 lei ( si constatarea, banuiesc!) . Am strins din dinti-ok! zic. Imi spun ca ma vor contacta peste 48h. Adica… la Pastele cailor!
Nu m-au mai contactat ever! Asocierea Depanero cu orice serviciu oferit este aleatoare si total neavenita! NU apelati ca… degeaba! Toate recenziile cumparatorilor sunt negative.
Din respect penttu firma Bosch, a carui consumatoare sunt cu mare incredere, va sfatuiesc sa va alegeti alt depanator in caz de nevoie si nu acesti cirpaci neseriosi!
Am trimis un iPhone și mi lnau stricat și apoi au zis că eu am umblat la el că sa nu mai pot repara în garanție,, așa mizerie nu am văzut,,clar ANPC.Dar eMag e de fapt de vina,ei m au păcălit.Nu voi mai cumpăra nimic de la eMag am fost escrocat de ei.
Sunteți pe lângă total ,este al treilea produs ajuns la voi in service și nerezolvat , Laptop Lenovo I 7 a făcut cale bătută la voi nerezolvat, ( reparat la eta 2 u Timișoara) ,voi in plop !
iPhone 12 nu știți ce să-i faceți ,se supraîncălzește de nu poate fi ținut în mână! Cum a venit la voi așa a plecat( îl trimit la service iPhone Timișoara ) voi in plop că de obicei !
Nokia XR20 cu defect de fabricație modul 4 G LTE îmbunătățit , cand se cupla acest lucru nu mai puteam primi apel !
Atâta i-am frecat pe cei de la Orange că e de la ei sa aflu până la urmă că e telefonul cu defect .
A ajuns la voi in service și ce să vezi și să nu crezi ați reușit să reparați acest defect, dar telefonul avea mai multe belele de fabricație, a început să cadă semnalul,( verificat cu 2 telefoane pe rețeaua Orange) GPS, nu mai funcționa , difuzorul de sus a murit și ala .
Rezolvarea e slabă același defect că pica semnalul ori unde l-am constatat, colac peste pupăză a murit microfonul de spiker, nu mai pute fi utilizat pe spiker .
Am demonstrat în showroom emag la reprezentat emag că fiind acolo cu 3 telefoane Nokia XR20 avea lipsa semnal, celălalt fiind Samsung A 54 și iPhone 12 aveau semnal perfect !
Menționez că în interiorul showroom emag exista antenă GSM .
E vai și amar de reparatiile ce l-ați făcut!
Ce am scris aici v-a și publicat în toată media posibilă !