Depanero, te aștept ca și când

23 - uite că lumea apreciază acest articol. Zi-mi și tu dacă ți-a plăcut.

Numai instalarea ta ar fi pe pământ. 🙂 Te aștept de juma’ de an. De juma’ de an de când i-am cumpărat mamei mele o bicicletă de exerciții pe care tu trebuia să o montezi că așa scria pe site și în contractul tău.

Da, am o obsesie pentru Kettler atunci când vine vorba de echipamente de acest gen. I-am cumpărat mamei mele cea mai ieftina bicicletă indoor de la Kettler și este extrem de mulțumită de ea. I-am cumpărat prin februarie acest an. Și m-am bucurat că scria acolo că pe lângă livrare include și servicii de montaj prin subcontractorul lor minunat Depanero. Cică în 7 zile de la livrare te sună un băiat de la ei și vine să-ți monteze produsul.

M-am bucurat tare pentru că mama nu locuiește în București și până ajung eu să-i montez bicicleta mai durează. În a noua zi de la livrare am zis totuși să sun la Kettler România să-ntreb când vin cei de la Depanero să monteze minunăția. Desigur, angajatul Kettler m-a luat tare că scrie pe site 7 zile. I-am explicat că „data de astăzi când am sunat” – „data când a fost livrat aparatul” = 9. Da, stați puțin, vorbesc cu colegii mei de la service să-i fugărească pe cei de la Depanero.

Zis și făcut, un băiat ușor iritat de la Depanero o sună pe mama și îi spune „Chiar vreți să vin să vă montez bicicleta?”. Nu, nu vrem să vii să ne montezi bicicleta dar așa ne distrăm noi vorbind la telefon cu băieți supărați. Bine, mama nu i-a spus așa pentru că este foarte politicoasă. De fapt și eu sunt foarte politicos doar pe blog mă dau mare. 🙂

A zis nenea de la Depanero că sună săptămâna următoare să stabilească o dată. Că era complicat. Mama locuiește într-un orășel de provincie care nu este ceva reședință de județ. Așa că se ajungea mai greu. Dar na, aveam servicii de montaj de la Depanero și mama nu putea să monteze singură mașinăria pentru că e destul de grea.

Și a trecut timpul, a venit primăvara, au înflorit pomii din curte, natura a început să-și dezvăluie și să ne încânte cu frumusețea ei, dar domnul supărat de la Depanero n-a mai dat niciun semn de viață. Acum, la juma’ de an de la acel eveniment fericit când a apărut acea bicicletă în viața mamei mele, încă mai așteptăm un semn de la Depanero. Probabil că în actele lor și contractul cu Kettler apare ca o instalare de succes într-un raport lunar completat de domnul supărat.

Desigur, bicicleta a fost montată de mine la câteva zile după ce ne-am lămurit că Depanero n-are chef de muncă. Acum nu știu unde să trimit factura de montaj. La Depanero? La Kettler?

Da, știu, puteam să sun la Kettler sau să mă plâng la Depanero. Puteam să iau legătura cu agenția de PR, agenția loto și agenția de marketing care se ocupă de Kettler și/sau Depanero. Puteam să mă arunc pe drumul întortocheat al plângerilor și să contactez un reprezentant OPC și să-i fac și lui ziua mai bună. Dar noi, această comunitate, cum ne-am mai distra? 🙂 Oricum, un astfel de articol e mai eficient pentru o verificare internă decât orice alt tip de plângere. Practic, v-am făcut un bine…

Fii la curent cu ultimele articole! Descarcă aplicația RazvanBB!
  • Google Play
  • App Store

7 comentarii

  1. Numai gura de baietii de la Depanero. Depanero, singurul service Lenovo te pune pe drumuri pe banii tai. In plus pretinde ca n-are sistem de comunicare intre departamente. Actiunea se petrecea in 2016, in plina era internet, basca telefoane mobile, sms, FB, Skype, MSG…. you name it. Esti la receptie si astepti rezolutia tehnicianului, Receptionistul se deplaseaza fizic sa verifice. Stai ca vine cu laptopul, imi zic. 20 minute. Receptionistul revine. Text: „reveniti maine. Azi e liber tehnicianul”. „Pai am primit SMS sa vin sa ridic laptopul reparat”, zic eu…. iar dialogul continua:
    Receptionist: – Da, dar ati oprit hardul.
    Eu: Desigur, ca sa lucrez cat verificati sursa de alimentare si reparati. N-as fi lucrat timp de 5 zile, daca n-aveam documentele.
    Receptionist: Da, dar doar tehnicianul care a demontat hardul isi asuma remontarea lui.
    Depanero. Cica repara tot ce pui in priza. Ihmmm! Doar cand vor muschii lor. De ce? Pentru ca pot?

  2. Să așteptăm avalanșa de scuze / vouchere / promisiuni de schimbări / etc. din partea lor. Sunt sigur că nu ești primul în situația asta…

  3. Depanero? Mai are cineva asteptari de la depanero?(da, scris cu litera mica, deoarece nu merita nici macar sa le pronuntam numele)
    La o simpla cautare pe unchiu Google, gasiti nenumarate plangeri la adresa lor, unele rezolvate (traiasca Sfantul ANPC), iar unele ramase fara rezolvare, de cele mai multe ori din comoditate sau lipsa de timp a cumparatorilor.
    Bineinteles ca si eu am patit-o cu ei. Pe scurt, cumparat ceas Samsung Gear 2Neo de la Emag in dec 2014, ceas care a refuzat sa se mai incarce dupa fix un an, 11 luni si 3 saptamani. Am mers la Emag, am fost asigurat ca se repara (la depanero), iar dupa o saptamana si o zi, am fost sunat ca ceasul a ajuns inapoi, nereparat (era rupt un pin la mufa de incarcare si ar fi fost vina mea, ca eu de asta l-am cumoarat, ca sa-i rup mufa). Long story short, never ever Depanero. Prefer sa platesc un electrician/electronist sa imi repare lucrurile, decat sa stau 1-2 saptamani fara produs si apoi sa il primesc in aceeasi stare, ca n-are chef Gigel de la Depanero sa il repare.

  4. Ar fi frumos acum sa te anunte ca ti-au anulat garantia pentru ca nu au facut ei montajul.

  5. Depanero astia sunt nise zei cand vine vorba de reclamatii la adresa lor. Nu te pun sa dai search pe net dupa Depanero ca sigur ai facut-o deja si stii despre ce vorbesc :))

  6. Principalii vinovati sunt patronii Depanero, sau ce sunt ei. Angajatii depanero sunt asemenea sefilor pentru ca li se permite si ii doare-n cur.

  7. Am avut o experienta asa si asa cu Depanero.
    Per total, tind s-o clasific ca fiind pozitiva.

    Cumparat tableta Vonino de la eMag, cu extra garantie. Clasa de middle-high. Murit dupa vreo 2 luni de utilizare normala.
    Chemat Depanero, ridicat, termen reparatie: 7 zile.

    A opta zi, sunat la ei, unde ei: da, chiar vream sa va sunam, bla bla, maine aveti tableta. Pai bine, de ce nu ati sunat? C-o fi, c-o pati… in fine, nu mai conteaza.
    Frumos, zic eu, dar in termeni si conditii – cititi cu atentie acolo, ca merita! – zice maxim 7 zile sau banii inapoi – care bani, inseamna cost de extra-garantie. Da, zic ei, trimiteti email si se rezolva, ne cerem scuze.

    Trimis mail, a doua zi aveam tableta inapoi, reparata – schimbat electronica complet, conform fisei, PCB-ul era o revizie cu probleme – si intr-o saptamana aveam si banii de extra-garatnie in cont.

    No, acum, daca asa scrie in descriere si-n termeni, ei trebuie sa-si asume. Si si-o asuma, de obicei, voluntar, daca stiu ca au gresit-o, dar daca nu, exista intotdeauna ANPC, care, in 9 cazuri din 10, functioneaza.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.