Primul beculeț este povestea fostului angajat depanero cu tratamentul pe care-l primesc produsele ajunse la ei în service.
Al doilea beculeț este răspunsul depanero referitor la beculețul de mai sus în care ni se povestește cum înregistrează video tot procesul de reparație. Deci e clar că au și au avut probleme în toate sensurile, inclusiv interne, nu exclusiv cu clienții.
Al treilea beculeț este povestea lui Gaben de mai jos în care el a trimis un SSD în service, a primit confirmare că a fost recepționat, l-a sunat cineva după aia să-i povestească că de fapt a trimis alt produs nu cel pe care-l trimisese el și era și zgâriat și i-au trimis într-un final astăzi un alt produs stricat înapoi…
Povestea mai jos, poveste care începe pe 11 decembrie cu un SSD trimis în service:
Postare din 31 decembrie
hai ca e ultima pe anul asta… sper… asa. cumpar un ssd de la eMAG . vine, il pun in calculator, merge o vreme si crapa. poate stiti ca am avut probleme cu calculatorul pe care faceam streaming. mno. 5 ani garantie, sau ceva… fac cerere la emag, aia trimit curierul, se ia hardul si se da la curier. asta era in 11 decembrie. in 17 decembrie primesc mail. gata fratioare, hardul tau e la noi in service, te anuntam noi daca e ceva. adica scrie: ”produsul a fost receptionat la noi in service” . fain, nu? astazi, fix acum 10 minute, ca sa fie ultima veste proasta pe anul asta, ma suna o doamna si-mi spune: hardul pe care l-ati trimis nu e cel pe care l-ati cumparat de la emag. e alta marca, alta capacitate, birdy-birdy, ceva. Mno. ce poti sa faci in situatia asta? ca de dat in judecata nu se pune problema, hardul e luat pe firma, deci din nou nimic… am zis sa ma descarc nitel aici… ca altceva, oricum n-am cum si ce… nice move 2020… :))) an nou frumos va doresc… cu exceptia oamenilor de la Depanero
Postarea de astăzi 6 ianuarie
Asa. Sa va mai zic cu Depanero si eMAG. Stiti povestea. Cred. Am trimis hardul defect de 480G. In 17 decembrie am primit mail ca s-a facut receptie si ca intra in service. In 31 decembrie primesc un telefon cum ca ala nu e hardul cumparat de la ei. Ii zic ca ala e, ca nu am mai cumparat harduri ssd asa varsate niciodata, ei zic ca mno, sa mai vedem, ieri imi trimit o poza cu un hard care cica e al meu. Nu e, ca ala era zgariat, al meu era absolut nou. Nfine, io le zic sa imi trimita hard de 480 ei ca stau ca vedem. Astazi vine curierul. Eu hotarat sa refuz coletul. Ma uit pe plic scrie hard de 480. Mno, zic, fain. S-a rezolvat problema. Da, pentru ca cumva cu varsta am mai invatat una alta, deschid nitel plicul. Surpriză. E un hard de 240. Acuma vreau sa ma duc la politie sa depun o plangere pentru inselaciune. Ca asta e cel mai simplu lucru care se poate face… si de aia zic: unde sa ma duc? Sa ma duc la economic? Ca nu am experienta… Am pus si pozele, sa nu avem dubii… :)))
Așa că, nu uitați să faceți poze produselor atunci când le împachetați și le trimiteți în service la depanero/emag pentru că există riscul să fiți luați peste picior și să vă trimită la plimbare și să vă treziți și cu alt produs în schimb.
Daca cineva este rau intentionat, nu cred ca o poza facuta produsului inainte de trimiterea coletului dovedeste ceva. Ce il poate opri sa faca o poza produsului original dar in colet sa pun orice altceva ? Cum dovedeste o simpla poza ca eu am trimis catre service ceea ce trebuie?
Măcar ai ceva să arăți. Așa și ei pot sa filmeze altceva și să zică că aia ai trimis. Și te convingi și pe tine că nu ai trimis altceva din greșeală.
cu depanero am avut si probleme, ultima cu o perece de casti wireles rezistente la apa, se unflase bateria si incapea unghia in crapatura si ei ca nu au nimic castile. Le-a schimbat pana la urma emagul dupa ce am trimis mail cu poze in care se vedea clar defectul
Pe langa poze as zice ca cel mai bine rogi pe cineva sa te inregistreze video in timp ce impachetezi sau despachetezi dupa caz. Macar la produse scumpe daca nu mereu, ca in caz de ceva sa stai linistit ca nu apar discutii.