Articolul prezintă o serie de detalii incorecte privind modul în care sunt realizate operațiunile în cadrul Depanero. Toate fluxurile de produse, intrări, manipulare, ieșiri sunt monitorizate video, iar toate procesele sunt auditate atât intern, cât și de parteneri (Producători).

1. Produse zgâriate în procesul de manipulare a produselor

Depanero respectă cele mai înalte standarde de calitate din industrie în tot fluxul de operațiuni și este auditat de producătorii produselor care intră în service. Toate produsele care intră în gestiunea Depanero trec printr-o serie de etape înregistrate video – preluare, înregistrare, depozitare, reparație, expediere, iar angajații urmează o procedură specifică auditată de lucru. Produsele cu ecrane sensibile sunt și fotografiate în momentul în care intră în gestiunea Depanero. În plus, fiecare produs care intră în fluxul de operațiuni este alocat nominal unui specialist în fiecare etapă din proces (recepție/manipulare/reparație/expediție). Dacă un client reclamă zgârieturi, putem urmări cu precizie fluxul operațional și identifica dacă apar erori. Din practică până acum, aceste situații sunt extrem de rare, iar costurile sunt suportate de Depanero pentru greșelile operatorilor noștri.

2. Produse manipulate necorespunzător și situații în care s-au spart ecrane (televizoare aruncate etc.)

Toate procesele de reparație sunt auditate de partenerii cu care Depanero are contract și de către auditul inten al Depanero. În mod special, televizoarele sunt verificate la descărcarea din camion pentru a avea o evidență a stării produsului în orice moment. Dacă un client reclamă aspecte neconforme estetic cu starea în care a trimis un produs, putem verifica video în toate etapele de manipulare și identifica cu precizie dacă au apărut erori.

3. 90% din piesele de schimb sunt piese universale, nu originale

Depanero folosește în proporție de 100% piese noi și originale. Conform legislației în vigoare, toate piesele produselor care intră în service sunt comandate la producător.