Surpriza de la Romstal Service

2 - uite că lumea apreciază acest articol. Zi-mi și tu dacă ți-a plăcut.

M-am întors după scurta vacanță de sărbători acasă și constat că e cam frig. Centrala s-a gândit să-și ia liber o perioadă.

Sun frumos la Romstal Service și mă pregătesc să aștept. Și aștept. Și un mesaj din ăla: „momentan toți operatorii noștrii sunt ocupați…”. Și îmi aprind o țigară ca să ascult mai bine mesajul înregistrat cu o voce suavă de garofiță. După care vine al doilea mesaj „numărul dumneavoastră de telefon a fost înregistrat, dacă doriți să vă sunăm noi puteți să închideți”.

Hopa! Închid. În trei minute mă sună o domnișoară. „Bună seara, ați apelat serviciul nostru de urgențe. Cu ce vă putem fi de folos?”. Păi știți că centrala mea ba zice că-i avariată, ba zice că nu mai poate de bine. „Am înțeles. Este vorba de centrala de la adresa ******?”. Da! „Mâine dimineața vă va contacta o echipa de intervenție. Domnul Baciu sunteți?”. Da. „Cu altceva vă mai pot ajuta?”

Cel mai tare servicu de customer service! 🙂



Ce mai cauta lumea (lista generata automat):
  • calorifere romstal pareri
  • forum rominstal
  • pareri despre romstal
  • punere in functiune centrala termica romstal
  • rominstal pareri
  • romstal brasov centrale termice
  • romstal service
  • stabilizator de tensiune romstal
Fii la curent cu ultimele articole! Descarcă aplicația RazvanBB!
  • Google Play
  • App Store

21 comentarii

  1. Nice! Ma bucur ca si la noi s-au gandit sa introduca sistemul asta si sa nu te mai lase sa astepti in telefon ci sa iti ofere posibilitatea de a fi apelat inapoi.

    Chiar lucram zilele astea la niste proiecte de astfel de customer service pentru o firma din US si ma gandeam ca ar fi fain sa fie si la noi asa… si uite ca este 🙂

    Sper sa invete si altii de la Romstal.

    • Asta cu identificarea clientului folsind caller id in baza de date am mai vazut-o implementata la un operator de telefonie mobila.

      Dar asta cu: „inchide ca te sunam noi” e o premiera! 🙂

    • Nu e chiar o premiera. Am auzit-o chiar la un magazin online din tara acum 3 luni (cam asa). Si eu am ramas un pic marcat de atunci 🙂 Deci uite ca se poate.

  2. Ai grija sa nu pici in capcana… „dar regulator de tensiune aveti?” (asta in cazul in care n-ai) si eu am avut probleme cu o centrala de la ei anul acesta si mi-au dat de inteles ca pot pierde garantia… una peste alta, au fost relativ promti…

    • Am mai avut niste interventii de la ei. N-am avut probleme.

    • Am cumparat o centrala electrica valliant de la Romstal , mi s-a spus ca poate fi instalata de altcineva care u apartine de compania lor, a fost instalata de un electriciat f.priceput, prieten de familie. A venit la fata locului un angajat de la Romstal pt. a verifica instalatia si a semna actul de garantie, dar…foarte ironic si ingamfat, s-a purtat destul de mizerabil si mi-a spus ca nu este trifazicul in ordine, eu u cunosc prea multe deoarece nu sat de meserie dar i-ar fi luat doar cateva secunde ca sa reglemnteze. Bineinteles ca mi-a intocmiti o fisa de constatare cum ca l-am solicitat la domiciliu degeaba si trebuie sa platesc o suma de 190 lei. Cerficatul de garantie nu a fost semnat, centrala functioneaza f.bine. Este oare posibil ca un angajat sa se poarte astfel draga Romstal? Und este „customer service” sau nu sant educati cu asa ceva? Eu am venit din Statele Americii, bineinteles ca am ramas f.desnadajduita d felul in care se comporta unii angajati ai unor companii de deservire in Romania. Nu a fost oare obligatia acestui angajat al Romstal sa verifice instalatia si sa remedieze ce nu a fost tocmai corect, l=ar fi costat doar citeva minute sa faca aceasta. Va multumesc anticipat.

  3. P.S. e nou serviciul pe mine nu m-au bombardat cu High-techisme 😀 (stabilizator nu regulator, scuze)

  4. frumos…totusi, mi se pare ca te cam iau peste picior cand iti spun ca „toti operatorii sunt ocupati cu alti clienti”…pe bune? la ora 3 si 27 de minute noaptea suna oamenii sa intrebe de cardul cutare si „blocheaza” „toti” operatorii? sau e doar 1 singur operator si ala mananca, trage un pui de somn sau e la buda? de asta zic si eu ca faza cu „va sunam noi” e binevenita

  5. eu am oprit caloriferele de o luna … mi-e suficient de cald :D)

  6. Legat de expectanțe, voi știți în România să existe voci bărbătești când vine vorba de interacțiunea cu serviciul clienți al companiilor?

    Nu mă refer la concultanți ci la „mesajul înregistrat cu o voce suavă de garofiță”

    Nu înțeleg de ce la noi nu se doresc vocile bărbătești; uneori sună mult mai bine:

    La alții:
    http://www.flickr.com/photos/andrei_iulian_h/7081521569

  7. Ca sa va tin la curent.

    Au venit si au rezolvat. Se stricase o sonda.

  8. Acelaşi servici de call back il au si cei de la pc fun.

  9. Acelasi serviciu este si la magazinul on-line „pisica din garaj” si chiar funtioneaza.

  10. Va multumim pentru aprecierile facute. Din anul 2007 cand s-a infiintat Dispeceratul National de Service ROMSTAL, facem eforturi sa va surprindem placut si sa va oferim servicii de cea mai inalta calitate. Va asiguram si pe viitor de raspunsuri cat mai prompte si de servicii de calitate. Cu stima. Sergiu -Dispeceratul National Service- ROMSTAL. (tel:0372.123.123- apelabil NON STOP)

    • O fi call centerul bun daca interventiile sunt de toata jena.
      te suna un nene iti intelege care e problema si apoi iti transmite ca piesa de inlocuit vine peste vreo 15 zile ca cica se afla in magazin la RAHOVA si trebuie sa ajunga la Otopeni. (vine pe jos ca si cu tranvaiul, autobuzul si cu metroul si tot ajunge in 24h). Sunteti maxim de eficienti. Mai ramane sa vina si unul cu defecte ca si cel initial si apoi distractie maxima.
      Apropo inca nu a venit si discutia este de joi 28 sept 2017.

  11. Se angajeaza femei,in idea ca cine suna are o priblema si e suparat de nu mai poate,daca ar raspunde un barbat sunt toate sansele sa iti arunci nervi pe ala .Asa ca iti raspunde o doamna cu voce de garofita si iti infraneaza tendinta de a face pe Gigi duru.

  12. Situatia pe care am experimentat-o cu Service-ul Romstal pe propria-mi piele(in perioada de garantie,imediat dupa montaj),nu a fost una placuta,ba chiar dimpotriva:sun sambata (07.dec.2013) la dispecerat sa semnalez problemele pe care le am cu cabina de dus(usile culisante nu etanseaza perfect si un cheder este deformat;o doamna,amabila,imi spune ca voi fi contactat in cursul zilei de luni(09.dec.2013)de catre un instalator.Acesta suna luni dimineata si me anunta ca daca vin si constata ca deplasarea nu se justifica din punct de vedere al garantiei,ma va costa 180RON.Ma sperii si incerc sa aflu ce este cu acest instalator care vrea 180 de lei;aflu de la dispecerat dupa nrul de tel ca „s-ar parea ca este vorba despre un instalator angajat al unei firme partenere Romstal.Zic:hai sa chemam alta echipa,care sa nu aiba doar grija veniturilor firmei partenere Romstal si sa vina instalatori de la Service Romstal;reprogramare pentru marti 10.dec.2013…Marti suna instalatorul ca vine in cca 1 ora;apare la adresa,ii povestesc despre discutia cu instalatorul din ziua precedenta si zice:”da,daca deplasarea se face fara motiv acoperit de garantie,se aplica o taxa de 180RON”.Bun,raspund eu,am chederul cu defect si trebuie inlocuit,deci nu este cazul,nu-i asa?Da,raspunde omul Romstal.face un reglaj de 2 (doua) minute si se inchid mai bine usile,imi spune ca trebuie inlocuit chederul la magazinul Vitan,dau sa-l „omenesc”dupa solidele principii romanesti,dar…surpriza:omul zice : „pardon,trebuie sa va tai factura pentru 180 de lei”.De ce? intreb eu.Pai v-am reglat usile,zice el…
    Intelegeti la ce se preteaza Romstal?!??Vrea sa ia cu forta 180 de lei pentru un reglaj de 2 minute!Macar daca ar fi avut bunul simt sa ma intrebe:vrei domnule sa iti fac un reglaj de 2 min la pretul „modic” de 2 milioane?
    MULTUMESC ROMSTAL PT FRUMOASA SURPRIZA DE CRACIUN !

  13. Inselatorie cu Romstal si Service Instal…
    Am cumparat recent o centrala de la Romstal…binenteles la „promotie” si apoi optional pe eticheta pret dar obligatoriu la factura kitul de cos evacuare +190 Ron.Bucuros ca am achizitionat tot ce trebuie o montez pe aceeasi pozitie pe care am mai avut o centrala culmea tot de la Romstal care a functionat fara probleme timp 8 ani…pentru acelasi motiv am optat sa cumpar tot de la ei.Sun pentru punerea in functiune si o domnisoara draguta ma programeaza.Vine instalatorul si incepe aventura….proiect avizat de Distrigaz aveti? Am.. din moment ce functionez… trebuie sa il vedem..fara proiect nu credem ca putem sa o punem in functiune…si fara punere in functiune nu aveti garantie.Rezolv cu proiectul,apoi cosul…nu are piesa de colectare condens.Eu le spun ca am cumparat kitul de instalare..ei spun nu e suficient trebuia sa aveti si piesa de colectare condens..Aha,deci m-ati inselat ..mi-ati vandut altceva decat ceea ce imi era necesar. Instalatorul spune nu noi..cei de la Romstal..noi suntem Central service..facem doar service si punere in functiune…si pana va puneti la punct cu tot ce trebuie sa o punem in functiune imi achitati 180 Ron deplasarea…apoi cd sunteti gata mai achitati odata.Dupa amenintari cu OPC,Tribunal mi-a fost facut favorul de a achita taxa de punere in functiune o singura data iar piesele suplimentare sa le achit extra. Deci mare atentie daca veti cumpara centrala de la Romstal luati in calcul urmatoarele: Pret centrala+kit evacuare (platiti la Romstal)+kit colectare condens+taxa punere in functiune (210 Ron)+atentie daca nu gasiti proiectul de la Distrigaz (platiti la Central Service)+ nervi si scandal functie de rabdare, temperatura,etc.. Mai bine gasiti o firma care sa va vanda centrala cu tot ce trebuie si sa faca si punerea in functiune. Asigurati-va ca ii dati o parte din bani la final sau aveti un contract care sa prevada toate aceste lucruri.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.