Da, o nouă săptămână, un nou bug! Bine, nu e nou, e de ceva vreme.

Să fie de la mine?

Credeam că m-am tâmpit eu. Mă tot trezeam cu jucării facturate pe firmă (plătite cu cardul personal) și alte lucruri care nu aveau ce căuta într-o societate comercială. Și de fiecare dată îmi puneam cenușă-n cap față de prietenii mei pricepuți care-mi țin evidențele contabile și-mi fac raportările lună de lună.

Și nu, nu poți să schimbi o factură la emag de pe persoană juridică pe persoană fizică. Singura variantă este să faci retur și să mai comanzi o dată. Pierdere de resurse și timp.

Și ce e ciudat că în general sunt foarte atent când plasez o comandă oriunde. Verific adresa de livrare, cardul cu care plătesc și datele de facturare. Și cu toate astea, cel puțin o comandă pe lună o facturam greșit.

Dar poate e de la ei!

De aceea, zilele trecute am zis să fiu atent. Intrasem deja la bănuieli referitor la aplicația emag și înainte să plasez comanda de șampon pentru copii care clar nu are ce să caute pe firmă, am făcut un screenshot cu ce am ales la facturare:

Deci persoana fizică, da? Numele meu și adresa, totul ok!

Ei bine nu! Aplicația emag a zis că totuși, după ce am plasat comanda, deși eu aveam persoana fizică la facturare, să-mi înregistreze comanda pe persoană juridică:

Deci nu, nu m-am tâmpit eu. Aplicația emag are o problemă la cap.

Și? Cum reproducem bug-ul? întreabă nedumerit emag.

Cred că șmecheria este la acel mesaj cu „Am preluat datele de facturare de la ultima comandă.”. Aplicația îmi afișează persoana fizică în aplicație și de fapt preia datele de la ultima comandă pe care am făcut-o pe desktop anterior.

Pași? Comandă din aplicație pe persoană fizică -> comandă de pe desktop pe firmă -> comandă din aplicație pe persoană fizică => factură pe firmă.