• Să zicem că ai fost papagal și ai comandat un lego pe persoana juridică, în grabă, într-o seară.
  • A doua zi ridici din easybox coletele și te lovești tare peste frunte când vezi că ai cumpărat o jucărie pe firmă. Da, au trimis două colete: unul cu jucăria și altul (într-un transport separat) cu catalogul gratuit.
  • Realizezi că ai fost papagal și ai greșit când ai plasat comanda.
  • Suni la emag să-i rogi frumos să-ți schimbe factura (mai ales că a fost plătită cu cardul personal)
  • Operatorul de la emag îți comunică faptul că este imposibil să schimbi de pe persoană juridică pe persoană fizică o factură.
  • Închizi destul de frustrat apelul și mai plasezi încă o dată comanda și ești atent să selectezi persoană fizică.
  • Coletele (da, tot două separate) se livrează în aceeași zi, de data asta cu facturare corectă.
  • Te-ntorci acasă și faci retur la coletele facturate pe firmă.

Da, atât de simplu este!

Ce mi se pare mie tare este că în toată treaba asta emagul plătește 5 transporturi doar pentru că nu au vrut să schimbe datele de pe o factură. 🙂

PS N-am vrut factura pe firmă pentru că se consideră că ai făcut cheltuială în interes personal și ajungeam să plătesc impozit pe suma aia.



Ce mai cauta lumea pe google (lista generata automat):
  • emag persoana juridica