• Să zicem că ai fost papagal și ai comandat un lego pe persoana juridică, în grabă, într-o seară.
  • A doua zi ridici din easybox coletele și te lovești tare peste frunte când vezi că ai cumpărat o jucărie pe firmă. Da, au trimis două colete: unul cu jucăria și altul (într-un transport separat) cu catalogul gratuit.
  • Realizezi că ai fost papagal și ai greșit când ai plasat comanda.
  • Suni la emag să-i rogi frumos să-ți schimbe factura (mai ales că a fost plătită cu cardul personal)
  • Operatorul de la emag îți comunică faptul că este imposibil să schimbi de pe persoană juridică pe persoană fizică o factură.
  • Închizi destul de frustrat apelul și mai plasezi încă o dată comanda și ești atent să selectezi persoană fizică.
  • Coletele (da, tot două separate) se livrează în aceeași zi, de data asta cu facturare corectă.
  • Te-ntorci acasă și faci retur la coletele facturate pe firmă.

Da, atât de simplu este!

Ce mi se pare mie tare este că în toată treaba asta emagul plătește 5 transporturi doar pentru că nu au vrut să schimbe datele de pe o factură. 🙂

PS N-am vrut factura pe firmă pentru că se consideră că ai făcut cheltuială în interes personal și ajungeam să plătesc impozit pe suma aia.