Da, am trecut la nivelul doi la ură sinceră. Am ajuns să-mi fac propriul blacklist și whitelist pentru că sistemul de evaluare eMAG Marketplace sucks! Da, cineva de la eMAG m-a certat data trecută când am scris și mi-a zis că au sistem de evaluare după finalizarea comenzii. Și le-am povestit că da, cuvântul cheie este DUPĂ! Problema magazinelor de doi lei din Marketplace este înainte de a finaliza orice comandă. Publică tot felul de produse și mint cu nerușinare că au produsele în stoc. Degeaba îmi ceri tu eMAG feedback despre comandă după finalizare. Problema magazinelor mizerabile din Marketplace este că nu livrează. Nu am niciun sistem de evaluare. Nu am niciun sistem de punctaj. Nu am nicio istorie a acestui magazin din Marketplace.
Și e frustrant! Comand de pe eMAG Marketplace pentru că eMAG își pune ștampila pe acești furnizori. eMAG își pune numele la bătaie în fața acestor magazine din Marketplace. Și eMAG iși dă cu firma-n cap pentru că foarte puțini clienți realizează că nu toate produsele de pe site sunt vândute de eMAG.
Am comandat o carte pentru mama. Cadou. Era important să vină repede. Era important că e în stoc. Am comandat. Două zile mai târziu primesc un mail cu “comandă anulată” pentru că “produsele nu au fost rezervate”. Adică cum nu au fost rezervate? La momentul comenzii produsul era pe stoc și am plătit cu cardul. Mi-am exprimat astfel intenția fermă de a comanda produsul. Ce trebuia să mai fac? Să caut firma pe net? Să le dau un telefon să le zic că chiar vreau produsul respectiv și să mi-l rezerve?
Marketplace-ul a ajuns o loterie. Comanzi și aștepți o minune.
Vreau feedback pentru magazinele din eMAG marketplace! Vreau să dau acest feedback și dacă comanda a fost anulată! Îmi doresc tare mult acest aspect! Vreau să ajut eMAG-ul să facă curățenie printre cei care vând prin marketplace. Vreau să rămână doar cei care chiar livrează ceea ce publică! Vreau să fiu alături de eMAG marketplace și să duc business-ul lor pe noi culmi! Dați-mi un instrument vă rog eu mult!
Ce mi se pare mie foarte tare este că deși peste tot pe internet găsești plângeri despre magazinele de doi lei din Marketplace, eMAG consideră că nu au nicio problemă. La ei în rapoarte e totul OK! Feedback-ul primit după livrare este foarte bun și statisticile sunt foarte bune.
Îmi amintesc cum prin ~2008-2010 lăudam pe oriunde puteam eMag-ul, fiind probabil cel mai profesionist/customer orientated magazin online mare;
Acum? Atat îți trebuie să fie o problemă cu o comandă; trebuie să suni de 4-5 ori la câteva zile ca să se rezolve. Mai tot timpul afișează că produsul ajunge în 2 zile și ei în 2 zile abia procesează comanda. Review-urile la produse dacă nu sunt favorabile, nu sunt aprobate. Sistem de feedback/rating relevant pentru parteneri nu cred că vor implementa prea curând… doar nu ar vrea să piardă din comisioane.
Too bad emag; puteai fi Amazon de România.
Am avut produse pe marketplace emag si am renuntat. Cred ca cei care au conceput cerintele nu au habar de vazari.
Spre exemplu, pentru ca vindeam produse care mai erau vandute si de altii eram obligata sa ma inscriu ca al “n” lea vanzator – nu ar fi fost o problema, dar primul din sir nu oferea detalii complete pentru client, eu as fi vrut sa scriu mai amanuntit despre produse pentru ca din experienta stiu ce intrebari au clientii, noi chiar stim ce vindem, dar nu era posibil deoarece acel “primul” vanzator cu pret mai mic avea scris ceva sec si incomplet si noi, ceilalti, trebuia sa ne aliniem.
Apoi, legat de stoc, noi lucram ca intermediari (specific ca vindem produse pentru industrie, clientii asteapta pentru onorarea comenzii) , daca scriam stoc zero, ne pistonau sa ne intregim stocul, asa ca inteleg ca multi cedeaza si mint ca au pe stoc. Normal ar fi sa scrii cinstit ca se aduce la comanda, dar emag preseaza sa scrii ceva la stoc …
Am scris aceste comentarii pentru ca le doresc sa fie o platforma de succes si criticile nu sunt acceptate in mod direct, vanzatorii trebuie sa deschida un ticket la care primesc raspuns monosilabic, scris parca de un bot. Eu una mi-as centra atentia pe critici pentru ca asa as intelege mai bine cerintele atat a vanzatorilor cat si a clientilor. Dar la capitolul customer service sunt slabi de tot.
Primul filtru pe care-l activez cand sunt pe emag e: Vandut de eMag.
Deaia iti arata oferte de la alti vendori. Stai linistit ca nu merge.
Nici eu nu ma incurc cu partenerii din marketplace — prea multe batai de cap, nu merita.
@razvanbb am renuntat sa mai cumpar de la emag; chiar si emag, emag (ultima data am luat un RCA)
Motive: pret de multe ori cam mare, depanero, aglomeratie mare in showroom; de obicei produsel exista in depozitul de langa Bucuresti -> pana ajung in showroom pot trece 2 zile, daca e sa vina prin curier sunt sanse mai mari sa ajunga mai repede din de sau uk… plus ca imi place sa vad produsul “pe viu” si… sa il comand online din magazinul fizic. Poste sunt doar eu tra-la-la :)) si am grija inainte sa cumpar ceva… mai valoros sa verific daca producatorul are service in ro (de obicei le dau si un tarr, sa fie).
Am patit si eu cu o comanda de la Marketplace-ul Emag-ului. O imprimanta care era nu era in stoc la Emag dar era in stoc la un partener. Am asteptat comanda 4-5 zile cu vizita in cont pentru update-uri. Statusul era acelasi “comanda preluata” . Dupa am pus mina pe telefon, doamna de la capatul firului mi-a recomandat sa sun eu direct la partener sa vad ce se intampla. Partenerul mi-a transmis ca nu are imprimanta pe stoc si nici nu poate sa o mai aduca si ca atare a anulat comanda. Eu nu am primit nici mail si nici sms desi partenerul spune ca a trimis o informare .
Pasul urmator a fost sa recuperez banii pentru ca am facut plata cu cardul . Acest pas a durat 5 zile.
Cand citesc astfel de articole despre vanzatorii din marketplace cred ca noi suntem singurii care chiar ne batem capu sa avem specificatii corecte la produse, sa avem stocul corect in platforma si sa sunam fiecare client in parte pentru confirmare comanda si detaliile legate de transport si verificare colet la primire. Asta in timp ce sefii zic “da ce munciti voi asa mult la emag ca emagu merge de la sine”. Tipic.
Nu sunteti singurii. Sunt si altii care chiar se preocupa sa fie totul ok.
Experiente cu Emag:
– comandat perna gonflabila care costa 50 de lei + transportul 25 RON. Primit altceva decat am comandat (perna cu pene). Sunat la partenerul Emag, mi s-a spus ca pot returna produsul, dar ma costa 25 de lei curierul pentru retur + 25 de lei expedierea produsului corect. Injurat Emag si lasat balta.
– pentru ca nu m-am invatat minte, comandat router de 900 de lei de la Emag (nu de la partener). Primit router stricat, a durat 1 luna de zile si vreo 5 telefoane pana mi-am recuperat banii. Fuck Emag. De atunci nu mai cumpar nimic de la ei, ori cumpar de la altex ori de pe amazon.de sau amazon.co.uk unde de multe ori sunt si mai ieftine.
De-asta e bine sa folosesti card de credit (preferabil de la o banca serioasa). Daca furnizorul nu te rezolva, faci charge-back pe card pe motiv ca ti-au dat altceva si apoi ei trebuie sa se justifice catre banca si de multe ori nu pot.
Cred ca mai repede iti iei banii de la ei decat prin charge back. Eu nu voi plati niciodata in Romania cu cardul. Ca sa ce? ca sa stau sa astept cu banii dati pana cand se trezesc ei sa trimita sau curierul sa se miste?
Nu inteleg, de ce a durat asa mult sa recuperezi banii? Ca tocmai asta e unul dintre motivele pentru cumpar de la ei, ca imi recuperez repede banii, in caz de nevoie (adica am si facut-o si totul a fost ok)
Si una fara legatura cu Emag, dar un site/firma de rahat: http://www.aqua-zone.ro
Am facut comanda, am primit mail ca s-a receptionat comanda si ca voi fi sunat pentru confirmarea ei. De atunci au trecut 3 luni, nu am primit nici o comanda, nici un mail, nici un telefon. Bine ca m-am invatat minte si comand 99% cu plata ramburs, ca altfel cine stie cat ma rugam de ei sa-mi dea banii inapoi. Deci http://www.aqua-zone.ro e o mizerie.
Ce sa va mai mire, cunosc caz de prestatoare de video chat care vinde pe emag textile… evident, in timpul liber. modus operandi e naiv, in firma ce colaboreaza cu emag-ul ea e si administrator, si pr, si vanzatoare, ia hainele de la magazinul x, chiar online, la un pret ok, iar apoi pune produsul in marketplace. Cate firme care vand in marketplace credeti ca nu procedeaza la fel?
Cât timp ANPC este o glumă proastă şi legislaţia va rămâne scrisă pe genunchi de analfabeţi funcţionali nu văd să se schimbe ceva în bine.
Emag a încetat să mai fie un magazin orientat către client şi nevoile lui de mulţi ani, iar managementul este, cel puţin din punctul meu de vedere, rău intenţionat. Eu unul nu pot să cred că nu se văd problemele explicate mai sus şi că nu se găsesc soluţii. Însă cred cu tărie că este rea intenţie şi tot ce urmăresc este doar profitul şi nimic altceva.
Îmi doresc tare mult să se extindă amazon şi la noi, din păcate sunt slabe şanse.
De la emag nu mai comand de ceva vreme, prefer mereu sa caut alte opţiuni.
Emag sa invete de la amazon care isi taxeaza selleri la cea mai mica plangere din partea unui client minuscul.
Eu am deja doua comenzi anulate de insusi marele Emag in ultimele 5 luni. Nu marketplace. Fara nicio alta comunicare prealabila, nici ulterioara. La una din comenzi mi-au si trimis doua mesaje in saptamani consecutive: stai linistit, iti livram atunci…. Apoi, surpriza: comanda anulata! Sunat si trimis mail sa aflu motivul: motivul este simplu: pentru ca s-a anulat. Produsele erau in stoc in ambele situatii si inainte si dupa anularea comenzii, si la acelasi pret. Ba mai mult dupa ce mi-au anulat-o pe prima mi-au dat si un voucher pe care daca l-as fi aplicat la acelasi produs, l-as fi luat mai ieftin. Cred ca face parte din strategia Emag de a vinde produsele mult mai ieftin decat sunt pe site: daca este 10 lei si il vrei, ei iti anuleaza comanda si iti dau un voucher sa-l poti lua la 8 lei fara sa stie nimeni. Ramane intre noi, suntem amici ce D-zeu….Prost si alternativa si mai proasta. Pana la urma cand alergi in doi de un urs, nu trebuie sa fi cel mai rapid om din lume, ci doar mai rapid decat celalalt tip.
Păţit și eu, comandat un flipchart, asteptat sa saptamana desi termenul de livrare estimat era de doar 2 zile. Nu am primit nimic, asa ca am sunat la emag. Mi-au spus ca nu e treaba lor si mi-au dat numarul partenerului sa il contactez direct. Sunat partenerul. Soc si groaza….uitasera de comanda mea 🙂
2 luni am asteptat returnarea banilor de la LA TITEL GLIN COM PROD IMPEX SRL , partener EMAG ! de 8 am sunat la emag pt asta !
Astea de la emag si flanco nicte nesimtiti
Cum stau lucrurile pe data de 14 11 2018 fac comanda la e mag pentru un produs vandut de flanco in valoate de 820 lei si achit cu un card de cumparatri si asyept livratea comenzii care nu mai venea . Sun la ei la e mag pe data de 19 si ei nu stiu nimic ca sa sun la flanco sun la flanco si ce credeti produsu nu mai rste pe stoc si sa anulez comanda ca mi da banii inapoi bani ce nu i’am primit nici la o sapt dupa anulare .
Nesimtiti cand au facut anularra nu au scris ca anuleaza din cauza lipsei produsului au scris ca anuleaza ca m-am razgandit eu
Niste nemernici
In cât timp pot primit banii înapoi dacă am achitat cu cardul ?am făcut o comanda si mi au dat maila 2 a zi ca produsul nu a fost rezervat si ca comanda a fost anulată !!wtf ..
Am urmărit un uscător de rufe pentru a-l achiziționa la un preț bun. Inițial costa 2700 lei. Înainte de sărbători brusc l au crescut la 3800 lei, ca ulterior sa scadă din nou și sa spună ca e la promoție. Am făcut o recenzie la produs da nu l au acceptat, desigur pentru ca nu era in avantajul lor. Emag-ul este o mașina d făcut bani. Orice produs de la ei îl găsești mult mai ieftin pe alte site uri.Verificati!
Corect 100%.Am dat si eu de niste redusi Oreyana Discount SRL care cere 45 lei livrare /produs le.am dat email sa-i intreb daca este o greseala,am semnalat asta si pe un forum unde mai comentam de toti teparii dupa net si culmea ma suna unu agramat de la ei ca ce ma intereseaza pe mine de insist atata.Faza ce amai tare este ca acum redusul asta mi-a dat mie fedbeck negativ la un fost bussines unde am lucrat eu :)))) Fi atent si comentul :Nu colaborati cu XXXX ca sunt tepari.
Acum ca sa-mi bat joc de el i-am facut reclamatie la dataprotection.ro pe parte de GDPR ca ma tot suna aiurea si eu nu mi-am dat acordul sa fiu contactat decat pe e-mail.
Ca sa intelegeti de ce apar probleme de genul, aruncati un ochi aici: emag-win.info
Toti praduitorii si interlopii au ajuns sa fie “selleri” pe Emag…
Wow! Ce mizerie!