Da, am trecut la nivelul doi la ură sinceră. Am ajuns să-mi fac  propriul blacklist și whitelist pentru că sistemul de evaluare eMAG Marketplace sucks! Da, cineva de la eMAG m-a certat data trecută când am scris și mi-a zis că au sistem de evaluare după finalizarea comenzii. Și le-am povestit că da, cuvântul cheie este DUPĂ! Problema magazinelor de doi lei din Marketplace este înainte de a finaliza orice comandă. Publică tot felul de produse și mint cu nerușinare că au produsele în stoc. Degeaba îmi ceri tu eMAG feedback despre comandă după finalizare. Problema magazinelor mizerabile din Marketplace este că nu livrează. Nu am niciun sistem de evaluare. Nu am niciun sistem de punctaj. Nu am nicio istorie a acestui magazin din Marketplace.

Și e frustrant! Comand de pe eMAG Marketplace pentru că eMAG își pune ștampila pe acești furnizori. eMAG își pune numele la bătaie în fața acestor magazine din Marketplace. Și eMAG iși dă cu firma-n cap pentru că foarte puțini clienți realizează că nu toate produsele de pe site sunt vândute de eMAG.

Am comandat o carte pentru mama. Cadou. Era important să vină repede. Era important că e în stoc. Am comandat. Două zile mai târziu primesc un mail cu “comandă anulată” pentru că “produsele nu au fost rezervate”. Adică cum nu au fost rezervate? La momentul comenzii produsul era pe stoc și am plătit cu cardul. Mi-am exprimat astfel intenția fermă de a comanda produsul. Ce trebuia să mai fac? Să caut firma pe net? Să le dau un telefon să le zic că chiar vreau produsul respectiv și să mi-l rezerve?

Marketplace-ul a ajuns o loterie. Comanzi și aștepți o minune.

Vreau feedback pentru magazinele din eMAG marketplace! Vreau să dau acest feedback și dacă comanda a fost anulată! Îmi doresc tare mult acest aspect! Vreau să ajut eMAG-ul să facă curățenie printre cei care vând prin marketplace. Vreau să rămână doar cei care chiar livrează ceea ce publică! Vreau să fiu alături de eMAG marketplace și să duc business-ul lor pe noi culmi! Dați-mi un instrument vă rog eu mult!

Ce mi se pare mie foarte tare este că deși peste tot pe internet găsești plângeri despre magazinele de doi lei din Marketplace, eMAG consideră că nu au nicio problemă. La ei în rapoarte e totul OK! Feedback-ul primit după livrare este foarte bun și statisticile sunt foarte bune.