DISCLAIMER: Selecția de furnizori online se bazează pe experiența mea personală și nu reprezintă un TOP. Lista este sortată alfabetic. Evaluarea este pur subiectivă. Dacă aveți vreo problemă vă recomand să discutați direct cu furnizorul.

Lista va fi actualizată pe măsură ce trăiesc noi experiențe care merită povestite pe scurt pe această pagină.

Magazinele listate aici nu primesc link pentru că nu au fost cuminți! 🙂

cel.ro

  • Oferă: orice
  • Experiența: e plin net-ul de țepe luate de către clienți și șansele să rezolvi ceva în garanție la ei sunt mai mici decât șansa de a ajunge un câine pe Marte în următorii doi ani.

quickmobile.ro

  • Oferă: gadget-uri și telefoane mobile
  • Experiența: lucrează în zona gri a pieței de smartphone și aduc în general produse fără garanție în Europa. Au prostul obicei să-ți scoată produsul din garanție pentru motive demne de science fiction. În plus, un bun prieten de-al meu a luat o țapă maximă ca furnizor pentru ei. Pur și simplu l-au trimis la plimbare fără să-i plătească munca și materialele.

Magazin jocuri de pe eMAG Marketplace

  • Oferă: jocuri și jucării, desigur.
  • Experiența: nasoală. Produs afișat în stoc, plătit cu cardul, comanda anulată de ei după o săptămână, fără niciun fel de comunicare, cu un SMS sec. Era un board game cadou pentru un copil. Noroc cu Amazon UK. Am comnadat și a venit a doua zi.

mega-image.ro

  • Oferă: produse Mega Image la domiciliu
  • Experiența: bună dar au probleme mari cu livărarile. Aparent nu există nicio legătură dintre call center-ul lor și oamenii ieșiți la livrare. Am renunțat și m-am întors la eMAG supermarket. La ei serviciile de livrare sunt mult mai bine puse la punct.

Whirlpool în România

  • Oferă: electrocasnice
  • Experiență: nasoală pe partea de garanție. Nu au stocuri pentru garanție și durează două săptămâni să-ți aducă o piesă pentru înlocuirea celei defecte. No go pe viitor.