A fost ca la americani. Când s-au deschis magazinele era multă lume la coadă. Cei care s-au trezit târziu n-au mai prins nimic și s-au simțit frustrați, iar capacitatea magazinelor a fost insuficientă pentru valul de oameni.

Așa și în online la noi. Lumea s-a trezit cu smartphone-ul, s-a pus în fața computerului la ora 5 și a băgat refresh-uri până s-a deschis. Cine a reușit să intre pe site printre primii, a reușit să-și cumpere ce voia. Cine s-a trezit ca mine la ora 8, a mai prins asta. 🙂

Și apropos de capacitate. Nici Walmart-ul nu-și dublează suprafața. Și ei au aceeași problemă că nu pot să-și satisfacă toți clienții de blackfriday. Așa și în online, oricât au extins ei banda și capacitatea serverelor, nu aveau cum să satisfacă pe toata lumea.

Ăsta este blackfriday. Uniii au noroc și unii sunt frustrați că n-au prins nimic. Inclusiv eu m-am chinuit o oră să dau un checkout la evomag pentru un Samsung Galaxy Tab pentru părinții mei. N-am reușit :). În schimb și Radu și Sebi și-au cumpărat exact ce au vrut. 🙂

Mă repet, blackfriday de România a fost un experiment reușit. Cifrele de la emag cel puțin sunt extrem de grăitoare.