La adresă este cineva în permanență.

Am interfon conectat la internet și dacă suni la el îmi apare pe telefon și pot vorbi cu tine.

Cel puțin două firme de curierat pe zi reușesc să livreze/ridice colete la/de la adresa la care ar trebui tu să livrezi.

Am telefonul tot timpul încărcat gata să-ți răspund într-o secundă dacă mă suni.

Și cu toate astea, de fiecare dată când trebuie să-mi livrezi un colet, trei seri la rând îmi trimiți SMS că nu m-ai găsit la adresă. Dacă am noroc, în a patra zi mă suni să ies repede la poartă că ai venit… Și asta se-ntâmplă pentru fiecare f…ng colet!

Cel mai tare însă este că o dată la trei săptămâni mă sună cineva de la Cargus de la vânzări să-mi explice ce servicii minunate și ieftine au ei și cum ar trebui eu să renunț la TNT și să trec pe Cargus ca să am o viață minunată și plină de împliniri alături de magazinul meu online.

Ce crezi că-i răspun eu? Ce crezi că-i explic eu când aud aceste minunății din gura lui? Ha? 🙂

Și am introdus o politică nouă în procesul de achiziție din cadrul firmei și din cadrul organizării familiei: nu mai cumpărăm de la magazine care livrează prin Cargus. Practic cei trei lei în minus pe care-i oferă firma de curierat se transformă în trei zile în plus la livrare…