consum b-maxL-am codus de la Craiova la București și mi-a lăsat următoarele impresii:

  • motorul de 1l este impresionant. Deși mă așteptam să am feeling-ul de la prima mea mașină (Tico), m-am simțit relaxat în depășiri și pe autostradă la viteză mare. Nu părea ca nu mai poate când aveam nevoie de putere. Sunt fan motoare mari pentru depășirile din România.
  • turbina este amuzantă… are un mic lag. Accelerezi puțin mai violent și ai impresia că nu poate mai mult. Și brusc ai un șut de putere la care nu te aștepți. Presupun că e ceva normal la capacitatea de 1 litru.
  • m-a distrat oglinda wide care este montată în suportul de ochelari din centru. Vezi foarte bine locurile din spate în cazul în care ai doi copii acolo sau un cuplu înfierbântat. 🙂
  • are și suport de ochelari în locul mânerului de deasupra geamului de la șofer
  • mi-au plăcut ușile cu deschidere de tip slide din spate. Foarte comode în spații înguste. Nu te aștepți să găsești așa ceva pe o mașină atât de mică.
  • nu este o mașină sportivă. Nu mă simțeam comod să iau curbele cu viteză prea mare. Aveam senzația că mă înclin prea mult. Nu se potrivește cu stilul meu de condus. E pentru oraș și pentru plimbări chill prin țară.
  • am văzut în fabrică și o variantă cu acoperișul transparent și cu cortină. Și mai mișto în varianta aia. 🙂

Concluzia: simpăticuță așa pentru clasa ei.

El m-a obligat s-o conduc. Și nu nu mă grăbeam. Așa merg eu. Și cu toate astea am scos un consum de 8.4 l / 100 km. 🙂