De data asta la checkout.

Fan easybox cum mă știți, caut acum exclusiv produse livrabile prin easybox mai ales în perioada asta când prefer să nu mă văd cu oameni. Și da, mi-am făcut declarație pe propria răspundere să ies afară din casă până la easybox-ul de la 20 de metri de poarta casei.

Așaaaaa

De fapt două bug-uri

Ai două produse livrabile la easybox de către parteneri marketplace diferiți

De exemplu:

Surpriza vine la checkout, deși tu ai insistat să fie livrabile la easybox, site-ul zice că: „nț, nu se poate!”

Și da, dacă le comanzi individual te lasă să faci checkout cu livrare la easybox.

Ai două produse livrabile la easybox în varianta partener markeptlace + emag

Adică așa:

Rezultatul? Pe cel de la emag poți să-l trimiți la easybox, pe cel de la partener doar prin livrare standard…

Soluția?

Comenzi separate desigur, dar e ușor enervant.

Ștergi unul dintre produse din coș, faci checkout, îl adaugi pe al doilea în coș și faci checkout. Și da, așa poți să faci checkout cu livrare la easybox și totul e minunat! Dar enervant.

Sper totuși să rezolve problema acum că a fost semnalată pe pe site-ul lor favorit de bug reporting 🙂 .

Acum probabil că Alexandra are iar de lucru!