De ceva săptămâni RockFM și Spotify au ceva parteneriat. Cei de la RockFM promovează pe toate gardurile și în toate promo-urile faptul că au cont pe Spotify și că au făcut niște playlist-uri de vis pe care le poți asculta în aplicație și cu toate astea rezultatul este destul de neașteptat.

Au 5 playlist-uri. Două mai vechi cu 150-160 de followers, două de săptămâna trecută cu 88-89 de followers și unul promovat astăzi care la prânz, după nenumărate anunțuri, avea 2 followers (unul eram eu). Contul în sine are 317 followers.


Și toate astea în următorii parametri:

  • audiența lor conform studiului de Audiență Radio a fost realizat în perioada 23 aprilie – 12 august 2018 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research este în medie de 81.000 de ascultători (pe zi presupun).
  • Pagina lor de Facebook are 200.000 de fani.

Care să fie explicația? Promovarea radio nu funcționează sau e prea complicat pentru ascultatorul român să caute pe Spotify „Rock FM Romania”? Am ajuns să nu  mai facem nimic dacă nu este la un click distanță? Atât de mult să ne fi lenevit?

Am zis să vin în ajutorul lor cu link-uri directe (playlist-urile sunt mișto și destul de muncite și e păcat să nu le bage nimeni în seamă):

  • Spotify (e gratis și te poți loga cu Facebook) – plătești un abonmanet mic doar dacă vrei să scapi de publicitate.
  • Profil RockFM pe Spotify (sau căutați Rock FM Romania – asta cu „Romania” cred că au uitat să precizeze în promo-urile lor)
  • Playlist-uri:


Ce mai cauta lumea pe google (lista generata automat):
  • rockfm spotify