Fără să mai ai factura de achiziție, fără cutia originală și cumpărat de undeva dintr-un aeroport.

În 7 pași simpli:

  1. Te duci la iStyle Băneasa (în cazul meu) și le arăți ceasul care stă să-și arate din ce e făcut.
  2. O convingi pe gagica de la recepție, cu greu, că chiar dacă nu mai e în perioada aia de garanție de 1 an oferită de Apple worldwide (verifică în sistem după serie) și chiar dacă costa 150 lei doar constatarea tu chiar vrei și îți dorești să le lași Apple Watch-ul în service. Și o convingi că nu vrei să dai o fugă la Heathrow pentru că a ieșit din garanție și e treaba celui care ți-a vândut ceasul să te ajute până la 2 ani.
  3. Gagica, după ce se consultă cu băieții din spate de la service, te pune să semnezi un contract de service standard și-ți povestește că o să fii contactat de colegii ei care o să te roage să le transferi prin bancă cei 150 lei pentru constatare după care o să-ți comunice cât costă reparația.
  4. Îți suni soția și o ghidezi în câțiva pași să facă unpair ceasului de pe telefonul ei și predai jucăria în service.
  5. Aștepți 4-5 zile cu tot cu weekend, în care nu te contacteaza nimeni, după care, într-o dimineață, îți vine un SMS cu faptul că reparația a fost finalizată și că poți să treci să-ți ridici minunăția.
  6. Te duci și-ți ridici una bucată Apple Watch nou nouț, fără să plătești nimic.
  7. Îți anunți soția că are ceas nou și ea va fi foarte fericită.

The End 🙂

Problema cu ecranul desprins este de la bateria care se umflă și împinge tot mecanismul în sus dezlipind ecranul de carcasă. Este o problemă cunoscută și Apple pare că schimbă moca toate ceasurile din această serie, fără niciun cost suplimentar.

Lista magazinelor iStyle o găsiți aici.