Acum o săptămâna am comandat o carcasă. Am niște componente din care pot să fac un computer bunicel și am zis să construiesc unul pentru a-l dona. Un prieten m-a ajutat cu un monitor, am comandat mouse și tastatură și mai aștept acum carcasa (micro ATX).
Am comandat săptămâna trecută o carcasă care era afișată pe emag ca fiind “în stoc la furnizor”. M-a sunat ieri o domnișoară să-mi povestească despre cum furnizorul este un rău și un nesuferit și de asta nu primesc eu carcasa.
Am revenit și am comandat altă carcasă cu livrare la easybox-ul meu din fața casei. Astăzi dimineață am primit ca de obicei codul de bare și cu fericirea-n suflet m-am repezit să ridic coletul.
Ei bineeeee….

Si cum ai rezolvat problema ?
Am sunat si m-au asigurat ca mi-l livreaza acasă. Și mi l-au livrat astăzi.
Daca nu ai filmat tot procesul cred ca e cam imposibil sa dovedesti ca era goala. Bine, poate ai tu noroc ca te stie lumea dar pulimea s-ar putea sa ramana cu buza umflata
Toate easybox-urile au două camere de luat vederi care acoperă toată interacțiunea cu locker-ul. Pot verifica instant dacă ai dreptate sau nu și dacă a luat altcineva coletul sau cine a greșit.
Marius, tu cand te duci la easybox pornesti de fiecare data inregistrarea pe telefon, inainte sa scanezi codul, sa fii sigur? Ca altfel nu vad cum ai putea avea o inregistrare care sa dovedeasca ceva.
Păi dacă ai comandat si tu ca sarakii numa’ carcasa…daca dădeai comanda de un Alienware, vedeai ce repede se mișcă 🤣🤣🤣
P.S. It’s a joke, of course 😉 the reality is…fate 😁