razvanbb

joi, 16 august 2018

Noi: dragă Vodafone, vrem să reziliem contractul.

Vodafone: Sigur! Introduc acum în sistem o sesizare și în maxim 7 zile vă va contacta cineva de la departamentul rezilieri.
– 17 zile mai târziu –
Noi: Dragă Vodafone, nu ne-a contactat nimeni de la departamentul rezilieri.
Vodafone: Să știți că nu ați înregistrat nicio sesizare la noi în sistem. Cu cine ați vorbit?
Noi: Cu un domn pe nume Ionuț Turlescu.
Vodafone: Da, domnul lucrează la noi dar nu aveți niciun apel la noi, ne pare rău.
Noi: Știți? Ne-am notat în timpul convorbirii numele lui, nu aveam de unde să știm numele lui din altă parte…
Vodafone: Bineeeee, înregistrăm acum o sesizare nouă și așteptați să fiți contactați de departamentul rezilieri…
– va urma –

4 comentarii

Magneți închidere șireturi Zubits

Produs din oferta E-Day.ro

49,00 lei

Vezi detailii

4 comentarii

  1. Astept din aprilie o discutie pentru prelungirea contractului si achizitie de terminal:))) servicii de toata……

  2. Mie mi-au trebuit cam doo luni s-o sfarsesc cu ei. Am inceput benign, cu intentia de a modifica contractul, pe o varianta mai lejera. Am incheiat apoteotic, dupa 7-8 discutii principiale care incepeau cu “la noi nu sunteti inregistrati in sistem”, continuau cu “mda, se pare ca totusi” si se incheiau cu “am notat problema, in termen de 3-5-7 zile veti fi contactat”, trecand prin niste reprize de istericale sau abordari la sentiment. La un moment dat am cedat psihic si-am hotarat ca vreau sa renunt. Si dupa numai o alta luna am reusit.

  3. #3

    Daca vrei sa-ti pastrez numarul de telefon pe alt operator, doar te duci la acel operator si faci cerere de portare.

  4. Folosesc o aplicatie “Call Recorder” si este foarte utila in astfel de cazuri.
    Sau atunci cand ma suna cineva, imi da o adresa si uit dupa 5 min iar ca sa nu-l mai sun inapoi dau play la inregistrare.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.