razvanbb

miercuri, 3 iunie 2020

De câte ori sunt întrebat de către un reprezentant de seamă al unui magazin online

„de ce nu ați deschis coletul la livrare?” sau „de ce l-ați deschis abia după două săptămâni?”

le răspund cu

„practic mă întrebați de ce am avut încredere în dumneavoastră, nu?”.

4 comentarii

Vrei să susții razvanbb.ro și să ai acces la conținut exclusiv?
Am un abonament pe Patreon pentru tine!
Click aici și lovește-mă cu susținerea ta! Sunt pregătit pentru asta! :)

Abonare la newsletter

Politica de confidențialitate. Poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@razvanbb.ro.

Magneți închidere șireturi Zubits

Produs din oferta E-Day.ro

49,00 lei

Vezi detailii

4 comentarii

  1. In expeditor inca ai incredere de vreme ce il suni sa rezolvi problema. Problema e ca ti-ai pus increderea si in firma de curierat.
    Apropo care din marile firme permit deschiderea coletului la destinatie, inainte de a plati rambursul cerut?

    • Sincer niciunul :))) Am cerut eu asta la marii jucatori de pe piata si raspunsul sec a fost ” stii nu am timp de stat,te uiti dupa eu am treaba” :))

  2. Am patit-o cu o hota acum ceva ani. Vine pachetul, il pun in bucatarie si peste o saptamana ma apuc de montat. Bineinteles ca hota era indoita pe o parte (zic ca lasa, e la perete oricum) si nici nu pornea.
    Telefonez vanzatorului si ala imi spune ca e vina mea ca n-am verificat coletul la primire. Pai cum? Sa tin curierul pana montez eu hota cumva sa vad daca functioneaza? Adica fix lucrul cel mai de baza pe care il poate relaiza produsul asta adica sa invarta un ventilator? Pai de ce am mai dat banii pe el daca e loterie?
    Dupa ceva schimburi de email si telefoane au inteles ca nu e cazul sa insiste aiurea si au primit returul si mi-au returnat banii. Motiv pentru care de cam patru ani nu am hota. Ca trebuie sa le verific la cumparare.
    Am cerut returnarea banilor pentru ca de aia. Nu primesc produse defecte ca sa le repar pe timpul meu in service. Daca produsul nu e functional de la inceput, cer banii inapoi.
    Azi ma duc sa cumpar una. Sa vedem daca astia accepta verificarea in magazin.

  3. Se poate întâmpla și la case mai mari.

    Eu comand chestii de pe Amazon.com și vin foarte târziu uneori, așa că în 2 ocazii am așteptat foarte mult 2 comenzi, și i-am contactat să îi întreb – „Știți, nu mi-a venit coletul de acum tz-shpe luni”. Și una din întrebările lor a fost „OK, dar de ce ne contactați abia acum?”. Cred că au script cu asta, că a fost aceeași întrebare, repetată.

    Desigur, altfel, nicio problemă la rezolvarea subiectului cu care i-am contactat – retur.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.