De multe ori vreau să mai comand o dată același produs sau vreau să găsesc o factură pe care mi-o cere contabilitatea sau vreau să știu cu cât s-a scumpit un produs față de acum o lună.

Pe scurt, ne facem că vrem să trimitem un produs în service.

Selectăm „service” din menu de sus de la „contul meu”.

Trimite un produs în service

Căutăm ce vrem și click pe numărul comenzii din coloana a treia.

Și gata. Funcționează la fel și dacă ne facem că vrem să aplicăm pentru un retur dar acolo suntem restricționați la comenzile din ultimele 30 de zile (60 dacă ești un geniu).

Singura șmecherie este că funcționează doar pentru produsele pe care le poți trimite în service, nu cu consumabile de exemplu. Dar, oricum, e un mic ajutor acolo.

De ce fac ei asta? Nu știu. Din punct de vedere tehnic query-ul după produsele comandate pe care le poți trimite în service are o condiție în plus față de căutarea simplă în comenzi. Deci nu e o restricție tehnică. Știu că-s paranoic dar cred că nu vor să vezi cât ai dat pe un produs acum câteva luni și să te-ndemne să cumperi în continuare din impuls. 🙂