Profită de faptul că Lidl nu ține toate informațiile pe site și publică doar produsele disponibile în săptămâna curentă și pe cele de săptămâna următoare. Profită de faptul că lumea caută diverse produse de la Lidl și nu găsesc. Profită de brand-ul Lidl și-și promovează propriile produse echivalente spre câștigul emag.

Da, acesta este modelul de business Lidl. Lucrează cu produse in-out și nu le țin pe site sau în cataloagele electronice. E un model care funcționează perfect, mai ales pe mine care m-au făcut client fidel pentru tot ce avem nevoie în casă, doar pentru că pot să-mi cumpăr și pentru sufletul meu de meșter ceva cât de mic pe lângă kilul de ceapă. 🙂

Căutam și eu liniștit un clip pentru un produs pentru articolul anterior și iată ce surpriză! Emag oferă brand-ul Parkside care este un brand Lidl. Doar că nu! Dacă dai click te duce pe categoria de fierăstraie circulare cu ofertele de nerefuzat. Și remarcați că am căutat „Lidl”, nu parkside. Deci e pe față, fără perdea și fără niciun pic de rușinică… SEO spam ca la mama lui acasă.

Junglă, frate. Jungă mai e în lumea asta minunată a online shopping-ul.