Bine, cu ce minciuni mai vine robotul lor de marketing (Dana, în acest caz).
Acum! Cel mai mic preț din ultimele 30 de zile!
Astăzi 16 septembrie 2020 ora 19:37.

Dar stai! Parcă mi-am cumpărat produsul.
Da, mi l-am cumpărat pe 29 august, acum 17 zile și a costat 116,98 lei.


Ia să vedem și marea ofertă cu cel mai mic preț din ultimele 30 de zile!
Și surpriză! Prețul de astăzi declarat ca fiind cel mai mic din ultimele 30 de zile este deeeeeee…. 155 lei!

Când am venit mailul cu marea promoție am dat click instant să văd ce țeapă am luat!
Ei bine nu am luat țeapă. A fost doar o nouă încercare de păcălire a consumatorului.
PS da, știu că e vândut de parteneri marketplace, dar asta nu-i o scuză, tot păcălirea consumatorului se cheamă.
Da, știu, fără astfel de tactici nu ar mai cumpăra consumatorul. Bad consumator! Bad! E doar vina ta!
Nu înțeleg care e logica acestui e-mail… De ce ai vrea sa îți cumperi DIN NOU acest produs? Și eu am luat un ssd, și după aprox 3 luni, primesc iar acest e-mail… Cu prețul minim…de ce as vrea încă un ssd….și după atâta timp…
L-am întrebat și pe eMAG… Dar încă se gândește și el la asta…
O explicație puțin probabilă, dar posibilă, ar fi că de când au trimis mailul și până ai făcut click au schimbat rapid prețul. De asta, probabil, nici nu trimit prețul pe email, vor să te agațe.
Iar la întrebarea – de ce să faci click pe ceva ce deja ai cumpărat? E o curiozitate – cum a evoluat prețul? Ce scria în descriere? Ce comentarii au mai lăsat alții despre produs? Le e mult mai greu să recomande un produs relevant nou decât să te prindă pe site cu același produs. Așa, știi produsul, îți e familiar, vrei să vezi dacă ai făcut o afacere bună. Și, odată ajuns pe site, vor face tot ce pot să faci click și pe altceva. Important întâi e să revii. (explicație personală, desigur)
Am dat click la 10 secunde după ce am primit mailul