Da, am ajuns și aici 🙂 .
Aparent Sameday nu are o procedură pentru rezolvarea problemei și trece manual.
Am comandat o carte vineri cu livrare sâmbătă în easybox ca să aibă copilul ce citi în weekend. Azi dimineață când am vizitat easybox-ul personal din fața casei am avut surpriza să fiu lovit în suflet de mesajul : “ușa nu a putut fi deschisă”.
Am zis că stai, frate, sigur au o procedură. Sun acum la numărul de pe ecran și mă rezolvă remote! Da, am sunat și am sunat și am așteptat și am ales într-un final să dau curs invitației robotului și să închid și să aștept să mă sune ei.
Așa pe la prânz am făcut și o sesizare online că poate se mișcă ceva. Pe la ora 15 fără vreo 10 minute sună în sfârșit o domnișoară extrem de amabilă care părea chiar fericită că are acest job minunat să mă ajute (nu fac mișto).
Și aici intervine surpriza. Nu, nu există o procedură ca atunci când mai trece un băiat pe la easybox să mute coletul în altă cutie sau să bage o șurubelniță sau să ia coletul și să-l pună mâine în easybox cu alt awb sau ceva. Soluția este livrarea clasică la ușă, în sensul că luni trece cineva să ia coletul din easybox și poate că marți mi-l livrează la adresa specificată telefonic. Practic tratează eroarea ca pe o livrare clasică cu ridicare de la Easybox în timpul săptămânii.
De fapt au o procedură: n-a mers easybox? -> nu mai încercăm -> băgăm livrare clasică din aia cu “poate am noroc și sunt acasă când vine curierul”.
Ce fac eu acum? Anulez comanda și mai comand o dată cu livrare la easybox pentru mâine (duminică). Wish me luck! 🙂
Aceeasi chestie mi s-a intamplat, anul trecut la prima comanda cu easybox.
Durerea de cot a emagilor si sameday nu se poate transcrie aici.
Prima si ultima mea comanda in easybox.
seems legit.
nu pleaca masina la prima cheie – nu mai merg cu masina
nu desfac din prima punga cu pufuleti – nu mai mananc pufuleti.
nu pot ridica prima comanda la easybox – nu mai folosesc easybox
curios daca prima femeie a fost virgina … prima si ultima femeie? 😀
și? Ai avut noroc?
Da, duminică la 9 aveam cartea din comanda cea nouă. Urmează sa refuz livrarea ailaltă marți sau când o fi.
Comandat Moet cu livrare la easybox pe data de 10 (bun pretul btw), pe 12 inca nu se miscase nimic si i-am sunat – suna cunoscut “nota de urgentare” ? Cine o fi inventat termenul pentru call center merita batut cu biciul ud, numai asta aud de la RCS cand pica netul la munca si vine “mecanicul” dupa 6-12 ore de la anuntarea incidentului. Ajunge in easybox si l-am ridicat azi, la limita de 34 ore si 30 min dupa ca eram plecat (apropo mai e valabil termenul de 35 ore in easybox apoi pa, ca pe site nu mai vad?).
Am pățit și eu acum ceva luni la fel, însă în cazul meu soluția respectivului operator telefonic, a fost să aștept că în cursul zilei trece cineva pe acolo sli mă sună după ce a deblocat, culmea a fost că acest lucru s-a întâmplat tot sâmbăta, dar m-au sunat undeva tot după ora 15, dar n-am mai avut eu chef să ies din casă, și am luat coletul duminică. Însă n-au mutat în alt box, ci au rezolvat problema aceluia.
Ai citit ce scrie pe ecran?
In loc sa suni, ai incercat sa rescanezi codul? De multe ori se deschide…
O prietena a rescanat codul de 2-3 ori, si a vazut care usa tacane, a tras usor de ea, si s-a deschis…