Da, am ajuns și aici 🙂 .

Aparent Sameday nu are o procedură pentru rezolvarea problemei și trece manual.

Am comandat o carte vineri cu livrare sâmbătă în easybox ca să aibă copilul ce citi în weekend. Azi dimineață când am vizitat easybox-ul personal din fața casei am avut surpriza să fiu lovit în suflet de mesajul : „ușa nu a putut fi deschisă”.

Am zis că stai, frate, sigur au o procedură. Sun acum la numărul de pe ecran și mă rezolvă remote! Da, am sunat și am sunat și am așteptat și am ales într-un final să dau curs invitației robotului și să închid și să aștept să mă sune ei.

Așa pe la prânz am făcut și o sesizare online că poate se mișcă ceva. Pe la ora 15 fără vreo 10 minute sună în sfârșit o domnișoară extrem de amabilă care părea chiar fericită că are acest job minunat să mă ajute (nu fac mișto).

Și aici intervine surpriza. Nu, nu există o procedură ca atunci când mai trece un băiat pe la easybox să mute coletul în altă cutie sau să bage o șurubelniță sau să ia coletul și să-l pună mâine în easybox cu alt awb sau ceva. Soluția este livrarea clasică la ușă, în sensul că luni trece cineva să ia coletul din easybox și poate că marți mi-l livrează la adresa specificată telefonic. Practic tratează eroarea ca pe o livrare clasică cu ridicare de la Easybox în timpul săptămânii.

De fapt au o procedură: n-a mers easybox? -> nu mai încercăm -> băgăm livrare clasică din aia cu „poate am noroc și sunt acasă când vine curierul”.

Ce fac eu acum? Anulez comanda și mai comand o dată cu livrare la easybox pentru mâine (duminică). Wish me luck! 🙂