Se zice că trebue să fii alături de fanii brand-ului. Să pui zilnic cel puțin două posturi mișto în care să interacționezi cu cititorii.

Înțeleg paginile de Facebook atașate de un site ce produce zilnic conținut. Trafictube are 20 de filme noi pe zi… ai ce publica. Metropotam are o redacție și produce conținut nou în fiecare zi.

Dar o pagină atașată unui brand de bere sau de telefoane mobile? Nu ai noutăți în fiecare zi. Nu poți să fii simpatic la orice oră.

Cum faci să interacționezi cu fanii brand-ului? Îți trebuie o echipă întreagă de creativi veseli care să scoată ceva simpatic în fiecare zi. Trebuie să combini politicile de brand cu ceva amuzant și asta fără a prelua conținut de pe alte site-uri că poate să iasă cu scandal.

Se zice că trebuie să ai o bază largă de fani pentru a putea distribui, atunci când ai nevoie, noutățile arzătoare. Problema rămâne cu perioadele în care doar trebuie să faci conversație. În care trebuie doar să fii prezent cu ceva simpatic.

Become a fan

Mă distrez în fiecare zi cu o prietenă care ne salută pe pagina Farmec cu un „bună dimineața fetelor”. Vă dați seama că-mi vine să trollez de fiecare dată că eu sunt băiat și mă simt lezat și ignorat. 🙂 (Alina, glumesc 🙂 ).

Deci… chiar avem nevoie de postări zilnice? Fan-ul unui brand trebuie să simtă întreținut? Mă refer la adevărații fani. Nu la ăia care dau like ca să câștige o pungă de biscuiți după care dau unlike. Ăia care chiar au telefoane HTC sau beau doar Stella Artois din principiu și din motive istorice.

PS N-am mai pus ceva amuzant pe SubaruBB de nu știu când :).