Ești producător de mașini? Ai nevoie de piese? Treci pe la Continental că au aproape de toate.
Vrei un afișaj electronic pentru șofer? Te rezolvă băieții și fetele. Cum vrei tu, ecran mai lung, ecran care arată ca niște ceasuri de bord, ecran clasic și dacă toate astea nu te satisfac, mai au și ceasuri din alea clasice ce te țin la curent cu performanțele mașinii pe care o strunești cu dibăcie. Nu mai zic că-ți asigură și toată electronica din spate, de la dezvoltarea produsului până la producerea acestuia.

Vrei sistem din ăla de-ți afișează informații pe parbriz? În departamentul de mai sus au și d-astea.
Vrei un controller care să-ți declanșeze airbag-ul și să-ți protejeze clienții? Treci pe la etajul 3 unde o echipă mișto dezvoltă și testează controlere pentru asta.

Vrei un sistem de detectare a obstacolelor statice sau în mișcare de pe drum ca să-ți dezvolți minunăția autonomă? Treci pe la băiatul cel entuziast din colț ce-ți pune o soluție pe masă cât ai clipi.

Vrei anvelope eficiente? Au și d-astea că nu-i doare mâna să producă mai ales că se pricep.
Vrei un LCD performant pentru motoare nervoase? Au un departament care dezvoltă astfel de chestiuni de ani de zile cu tot cu electronica ce muncește pentru tine și informațiile de care ai nevoie. Practic un mini computer ce prelucrează date non-stop de la senzori și le afișează în timp real pe ecranul bine gândit.

Vrei un geam din ăla de se-ntunecă singur fără să tragi o perdea peste el? Găsești și așa ceva pe la etajul 2. Nu trebuie să te plimbi prea mult printre rafturi.

Vrei sistem de încărcare wireless de pus în cotieră sau pe undeva prin bord? Au și sistem și roboțel care testează eficiența acestuia în diverse poziții.

Vrei mai mulți ochi pentru TIR-ul tău? Ochi electronici din ăia ce ajută șoferul în trafic și frânează pentru el în caz de ceva? Treci pe la camionul ăla negru din parcare care testează la limită pe diverse manechine sistemul de frânare de urgență.

Vrei să fabrici lucruri la ei?
Te ajută, că au infrastructură pentru asta.
Controllere de-ți dorești, au o fabrică și pentru asta.
Țevi metalice combinate cu tuburi de cauciuc de-ți trebuie, au niște hale în care produc cu niște roboței și oameni specializați pe măsură.
Curele? A zis cineva curele? Au și o fabrică pentru așa ceva.

Centru de testare în care să-ți supui componentele la diverse intemperii și bombardamente magnetice? Se rezolvă, șefu!

Da, m-am simțit (din nou) ca în casa lui Moș Crăciun. Eram în mijlocul unor oameni care producea lucruri pe care le concepeau. Din păcate toate cele de mai sus mi s-au întâmplat într-o zi și mi-a fost destul de dificil să discern informațiile și să vin cu amănunte picante. Dar, pentru că întotdeauna există o soluție, cei de la Autocritica (care-s mai mulți și mai deștepți decât mine) și au pus pe hârtia digitală mult mai multe lucruri:
- Despre anvelopele Continental au scris aici
- Despre electronicele Continental au scris aici
- Despre țevi și curele nu au apucat încă să scrie – revin cu link aici
Nu știu cum dar astfel de vizite pe mine mă încarcă cu energie. Aș sta toată ziua prin fabrici și uzine să mă alimentez cu informații și să văd cu ochii mei cum o idee devine un produs, produs ce pune în mișcare o mini-uzină pe roți, mini-uzină pe roți care ne asigură nouă mobilitate. Mai vreau!
Faine articolele astea, stim prea putine despre ce se fabrica in Romania si cum/cine foloseste acele produse.