Am văzut zilele trecute pe eMAG că au scos un card de credit împreună cu Raiffeisen. Partea mișto este că poți acumula puncte pe care le poți transforma în reduceri.

Am zis că dacă tot sunt client fidel aș putea să-mi fac. Nu-l folosesc pentru credit, plătesc la timp și am și reduceri. Și am aplicat.

Și m-a sunat astăzi o domnișoară din call center de la Raiffeisen să mă bucure cu un card de credit.

Și mi-a spus că e convorbirea înregistrată și m-a-ntrebat dacă-s ok cu asta.

Și eu i-am spus că nu.

Și ea a continuat cu discuția ca și când i-aș fi spus că da.

Și eu am întrerupt-o și i-am zis că nu vreau să fie înregistrată convorbirea și dacă nu se poate altfel să mă contacteze, așa cum îmi spun și ei, pe mail sau pe fax (făceam eu rost de un fax dacă era 🙂 ).

Și ea mi-a spus că nu poate că ei sunt un call center.

Și eu i-am spus că atunci nu mă interesează.

Și ea mi-a urat o zi bună și ne-am despărțit prieteni.

Și uite așa nu mi-am mai făcut card dintr-o ușoară ambiție. Puțin îmi pasă că mă înregistrează, probabil că mulți mă înregistrează fără să mă întrebe oricum. Dar dacă tot mă întrebi dacă-s de acord, ia în calcul și faptul că nu aș fi de acord cu opțiunea oferită. Minte-mă frumos măcar. Spune-mi că ai oprit banda. Dă-mi un mail. Fă-mă un client fericit în ignoranța lui. 🙂

PS De fiecare dată când scriu numele Raiffeisen trebuie să caut pe google cum se scrie. Cu „e”, cu „a”, cu doi de „f”, cu doi de „s” etc.

PPS și acum îmi dau seama că poate e mai bine așa. De ani buni de zile am un card de credit la Raiffeisen pe care nu l-am ridicat și nu-l folosesc dar la care plătesc taxa anuală de 150 lei degeaba de frică să nu mă raporteze nu știu unde. Cumva, într-o zi, promit că mă duc la sucursală și îl închid! 🙂



Ce mai cauta lumea pe google (lista generata automat):
  • card emag nu am aplicat
  • card emag pareri
  • card raiffeisen emag pareri