Cea mai mișto mașină de oraș pe care am avut-o vreodată (găsiți aici articolul de când m-am îndrăgostit de ea ). Mai ales în combinație cu statul la curte, o unealtă genială. Dus copiii la școală, plimbat prin oraș, mers la birou, putere de 184 de cai cât să-mi priască plecatul de la semafor sau depășitul pe distanțe cât mai scurte. Minunat ne-am înțeles. O vând pentru că m-a vrăjt alta mai tânără și mai cu figuri pe nume i4 🙂 .
Autonomia reală vara este undeva pe la 220 km și iarna pe la vreo 160 km în ritmul meu de mers un pic mai abuziv din punct de vedere accelerație.
Mașinuța este o fostă mașină de demo de la BMW și este configurată top cu un interior elegant, tapițerie ceva combinație piele și stofă foarte rezistentă la murdărie, boxe harman kardon și alte minunății.
Vine la pachet cu două rânduri de anvelope (iarnă și vară) ambele cu tot cu jante ca să fie mai ușor de accesat și schimbat.
De reținut că are doar Apple Carplay wireless și ușile din spate se deschid invers și se pot deschide doar dacă deschizi ușa din față întâi (din motive de siguranță).
Are acum la bord 31.300 km. Producție 2019.
Prețul este de 25.000 EUR cu tot cu TVA (voi emite factură de pe firma mea).
Configurația o puteți găsi în pdf-ul de aici din link. Este oferta de când am cumpărat-o.
Dacă pare interesantă oferta, propun să intrăm în contact direct cu un mail la contact@razvanbb.ro sau alte facebook-uri.
Poze?
Avem și poze 🙂
Bubuțe?
Are și bubuțe, că na am folosit-o n-am ținut-o-n cutie. 🙂
Pe cantul ușii de la șofer este un pic sărită vopseaua (doar de suprafață) din motive de gard de la școală când mă dădeam jos din mașină.
Plasticul de la bara din spate este un pic lăsat. Mi-a împins-o un deștept cu mașina lui.
Priza de 12V din portbagaj e căzută în spatele panoului. Are introdus un încărcător cu 2 porturi USB pentru a sta la suprafață.
Off topic:
– mă/ne-ar interesa un ghid general de a alege o bicicletă; mărime, cadru, dimensiune cadru, roți/ dimensiuni roți, etc… 🙂
– la vânzatori, sfaturile sunt în funcție de ce au pe stoc. 🙂
Superbă! Spor la vânzare!
Cineva o să fie foarte fericit să conducă o mașină așa mișto!
Deci anul masinii este 2020? 3 ani vechime aprox?
Cand lasi copiii la scoala si se dau jos de pe locurile din spate, trebuie sa cobori tu sa le deschizi mai intai usa din dreapta fata, apoi portiera dreapta spate? Nu pot sa coboare singuri din masina pasagerii din spate?
2019 este anul fabricatiei
Cand copiii sunt pe partea soferului deschizi doar usa ta si pot sa-si deschida singuri portiera. Cand sunt pe partea pasagerului e mai complicat. sau te dai jos si ii deschiz usa sau te apleci peste bancheta si deschizi usa. Dar, da, e usor peste mana. In timp ne-am obisnuit dar a fost una ditre problemele pe care le-am pus in balanta atunci cand am luat decizia sa o cumparam.
Pot sa coboare si singuri impingand spatarul scaunulului din fata lor, deschizand usa din fata si apoi usa din spate. Am facut antrenamente cu ei in caz ca trebuie sa iasa urgent si singuri din masina.
E o masina la care ma tot uit de zece ani(bine, la inceput fara “s”) si pe care as cumpara-o(doar ca nu stau in zona ta). Am condus cateva dar niciun S. Cumva parca as prefera varianta cu motoreta sub porbagaj…desi probabil doar pentru comfort psihic, nu pentru a o folosi(motoreta)
Și eu mi-am dorit varianta cu motoreta dar înțeleg că avea probleme de fiabilitate motorul ăla termic și de aia s-au oprit din producție.
Pai eu cred ca problema principala a venit din faptul ca ei au proiectat masina intr-un fel….si anume sa aiba o solutie de back-up in situatii rare si extreme…insa realitatea utilizatorului a aratat altfel…..si atunci cand solutiile de incarcare nu sunt la indemana motoreta devine puterea locomotiei mult prea des. Nu asa fusese gandita. Mi se pare normal ce s-a intamplat. Ma rog, ei acum 22 de ani au vrut sa testeze niste concepte noi pentru ca feedback-ul de la Mini electric fusese extrem de bun