O să deschid un supermarket în care trei sferturi dintre produse sunt doar sub formă de ambalaj.

O să încasez la casă toată suma pentru produsele din coș după care o să le spun că pentru produsele care nu au conținut în cutie trebuie să verific la furnizor dacă au în stoc.

După jumătate de oră voi reveni să le comunic lista de produse care poate fi livrată în trei/șapte/nouă zile și lista de produse pe care nu le pot livra din cauza nenorocitului de furnizor care m-a mințit cu nerușinare și mi-a spus că are produsul în stoc!

Dacă se va supăra careva o să-i comunic ferm faptul că scria la raft că e în stoc la furnizor și că nu a citit cum trebuie toate steluțele verzi afișate!

Dacă va avea poză pe telefon cu eticheta și produsul de la raft le voi comunica pe un ton superior că este o eroare de sistem pe care o vom remedia în cel mai scurt timp posibil! Să nu-și facă griji!

Și o să deschid acest supermarket exclusv pentru cei care au și au avut vreodată magazine online cu vânzare pe stilul „în stoc la furnizor”. Și o să dau și o lege care să-i oblige pe aceștia să cumpere exclusiv de la acest supermarket fără drept de apel…