Nu e în stare. Am încercat. Am deschis două plângeri până acum. Le-am dat numărul meu de telefon de mai multe ori, le-am furnizat și copie după buletin. Nimic, frate. În continuare din când în când actualizează starea în „we must contact the receiver for import requirements to clear the package, but the receiver’s phone # is invalid.”

Istoria pe scurt:

25 noiembrie 2020 (anul trecut adică) pachetul pleacă din Turcia.

29 noiembrie 2020 (tot anul trecut) expeditorul furnizează UPS-ului numărul meu de telefon pentru că uitaseră să-l scrie în AWB

15 decembrie 2020 (tot anul trecut) deschid o plângere la UPS în care le furnizam și eu numărul de telefon.

3 februarie 2021 (anul ăsta, două luni mai târziu) deschid o altă plângere la UPS despre plângerea din 15 decembrie la care nu mi-au răspuns. Le-am spus atunci că sunt convins că le-au ajuns două luni să analizeze situația.

3 februarie 2021 (tot două luni mai târziu) îmi răspunde în sfârșit UPS-ul cum că nu avea numărul meu de telefon și de aia nu au făcut nimic cu coletul, dar au dat mai departe colegilor datele mele și o să se ocupe de asta.

4 februarie 2021 încep să se miște lucrurile. Primesc un mail în care mi se cere o copie după buletin pentru formalitățile vamale. Hai că există o speranță! Poate în sfârșit s-au aliniat astrele și coletul intră pe fluxul normal. Le furnizez instant o copie ca nu cumva să-și piardă elanul!

4 martie 2021 (o lună mai târziu după cele două luni în care m-au ignorat) verific starea coletului. Frate, nu au reușit să mă contacteze și au trimis coletul înapoi în Turcia! Atât s-a putut. De atât au fost în stare oamenii de la UPS.

Trei luni de zile în care i-a durut în cot de faptul că un client încerca să-i contacteze și să-și obțină coletul. Noroc că nu mă grăbeam și nu era ceva de strictă necesitate. Era o pereche de ochelari comandată pe Kickstarter anul trecut.

Acest articol face parte din campania de spălarea a imaginii a Poștei Române sub sloganul: „Vedeți? Dacă foloseați serviciile noastre aveați coletul deja de o lună…”