Oare dacă cresc prețurile cu 18 lei si spun că transportul e gratuit, cumpărătorul va fi mai fericit sau va spune ca e „scump dom’le! dincolo e mai ieftin!”.
Lumea se supără că cer bani pentru transport. Am produse de 50 lei la care căștig 5 lei din care scad TVA, impozit si alte costuri si rămân cu aproape nimic. Nu, nu am cum să ofer transportul gratuit. Banii ăia pe care îi încasez pe transport îi plătesc mai departe transportatorului. Ba chiar și pentru ăia plătesc impozit.
Sunt niște servicii care costă. Știu că magazinele mari și forte mari au stabilit acest trend. Au introdus transportul gratis, promoțiile de black friday, reducerile de că e cald afară și discount-urile de „e vacanță și e o perioadă moartă pentru vânzări”. În general fac asta din bani de marketing și câștigă mult din volumul mare de vânzări. Eu nu am puterea lor. Ofer produse selecționate, ajutor în luarea unei decizii și persona touch-ul magazinului mic. 🙂
Ba chiar zilele trecute am avut un client supărat care a refuzat livrarea pe motiv de „cum să nu aveți serviciul de desichedere colet la livrare?!”. Nu am pentru că și ăla costă suplimentar la curier. Nu am pentru că oricum clientul are dreptul de retur chiar cu deschidere sau nu. Nu am pentru că mi se pare un serviciu inutil. Dar da, aș putea să-l introduc în prețul produsului și să anunț cu surle și trâmbițe că am gratis tot.
Deci? Cum e mai bine? Cresc prețul și zic că transportul e gratuit sau las ca până acum cu plata transportului separat?
Și încă o constatare și cu asta închei lista mea de frustrări legate de magazinele online. Mi-a dispărut de tot credibilittea, fraților! De când vând produse și câștig bani din acest proces, lumea nu mă mai crede. „Lasă că ăsta scrie ca să-și vândă el produsele!”. Și știți care e culmea? Inclusiv prietenii mei au această reticență de a crede ceea ce le spun și evită cu grație răspunsurile directe. Eu tocmai asta încerc să fac. Încerc să vând exact produsele în care cred. Încerc să valorific recomandările mele fără a fi forțat de o companie să promovez un produs în cadrul unui advertorial. Fac personal selecția de camere video auto și vând doar gadget-uri pe care le folosesc și eu. Și da, recomandările mele sunt reale și chiar cred în produsele vândute. Nu am fost niciodată în stare să fiu vânzătorul ăla meseriaș care vinde orice. Nu pot! Dacă nu cred în produs, nu-l vând. Am peste 30 modele diferite de camere video auto aruncate în dulap pe care le-am testat și pe care îmi e rușine să le scot la vânzare. Nu pot și nu vreau. E o chestiune de imagine.
- cum reușește jum să transporte gratis
Știi că s-au făcut teste pe reacția cumpărătorului la apariția în coșul de cumpărături a mesajului „transport gratuit” (cu un preț mai mare de produs) vs. „transport plătit” (cu preț mai mic pe produs). În teste, oamenii au reacționat mai bine la cuvânul gratuit.
Evident, depinde de piața unde faci testul, de prețurile competiției pentru produs etc.
Suntem încă o piață care achiziționează mult pe bază de preț, dar vrea servicii premium. Un mic paradox 🙂
Costurile transparente sau macar aparenta lor sunt cele mai apreciate. Indiferent de care parte a intrebarii te vei afla cu raspunsul vor exista nemultumiti. Daca vrei sa cresti preturile cred ca vei avea mai multe probleme. Am testat asta pe un site care vinde pantofi si am ajuns la concluzia ca transparenta iti justifica orice. Acum depinde si de curierul folosit. In Bucuresti este foarte ok cu Tribul lui Ariel Constantinof, iar in tara nu am gasit ceva care sa bata FAN.
comand de pe amazon pentru ca transportul e gratuit. Normal ca nu imi convine sa comand ceva apoi sa platesc si transportul.
Nu as schimba pretul la produs pentru ca am transport gratuit, ma uit in alta parte gasesc mai ieftin si comand acolo si poate are si transport gratuit.
Aleg sa fie transport gratuit cand depaseste o anumita suma gen peste 20€ – 30€ transport gratuit.
As mai adauga un cod bonus de 5€ la o comanda de peste 100€ atunci useru se intoarce ca sa foloseasca bonusul 5€bonus si valabil la 50€, economisesti, aduci useri pe shop etc.
Unde ai vazut tu transportul gratuit pe Amazon? 🙂
Probabil omul sta in strainatate si a uitat sa specifice asta.
comand de 3 ani de zile numa pe amazon.de pentru ca transportul e gratuit. Mai sunt produse care cer bani pentru transport dar acolo nu am interese.
Aleg amazon pentru ca e mai ieftin si cu transportul nu am avut inca probleme.
sunt si alte shop-uri unde gasesc produsele mai ieftin cu 5 € dar transportul nu e la fel si mai platesc si pe transport si tot acolo ies, pentru asta aleg amazon. rapid, ieftin, nu am batai de cap pentru transport.
@Petre Iciuc
Poate cu amazon prime si pentru livrari in germania.
Amazon.de are livrarea gratuită peste comenzi de minim €29.-
As avea o curiozitate, ai platit taca de 49€ pentru ca esti client amazon.de , eu am facut comanda pe amazon.de acuma 2 luni iar astazi 20.03 mi-a luat o taxa de 49€ pentru ca sunt client!
Ți-a luat taxa de 49€ pentru statutul de „amazon prime account”. Probabil ai uitat să debifezi opțiunea de join la acel statut în momentul în care ai făcut ultima comandă.
Partea bună e că ai transport gratuit și prioritar timp de 1 an de zile 🙂
La unele produse, intr-adevar transportul e gratuit. Depinde de firma care vinde prin Amazon. Eu am comandat niste clipsuri de plastic pentru un bandou auto, la vreo 10 lire, si au venit gratuit prin posta. In vreo 7 zile lucratoare.
Poti testa, aplicand diferite tactici.
Una din tactici este sa oferi transportul gratuit pentru o comanda ce depaseste x valoare.
O alta tactica este sa nu oferi transportul gratuit dar la fiecare comanda sa oferi un mic cadou surpriza clientilor.
Si ar mai fi tactici, dar nu e indicat sa fie discutate in public. 😀
Eu zic sa pastrezi diferentierea costurilor pe produs si transport.
Am comandat astazi de pe emag niste carti cu povesti pentru un copil, total comanda aprox. 14 lei – transport gratuit. Stau sa ma intreb acum, cum de pot avea preturi asa mici la acele carti ( aprox. 2.5 lei cartea) si cum mai scot profit daca imi ofera transport gratuit la aceasta suma?
pentru ca exista un alt client care cumpara un tv de 4000 de lei cu adaos de 50% 😀
asta e avantajul emagului si al celor care ofera transport gratuit
cand ai multe produse si volum mare poti jongla cu preturile astfel incat la sfarsit de an costul transportului e acoperit
Si atunci eu ce beneficiu am daca cumpar de la un magazin mic care nu isi permite un transport gratuit?
Faptul ca am in stoc. Faptul ca am produse pe care nu le gasesti in alta parte. Faptul ca-ti livrez pana maine. Etc. Sunt clienti care vor sa cumpere si se opresc la checkout cand constata ca trebuie sa plateasca transportul (desi scrie sus cu rosu ca se plateste separat la comenzi sub 100 lei). Vad asta in log-uri.
Tu vorbesti pe bune? produse ce nu le gasesc in alta parte? da-mi un link sa vedem despre ce e vorba, am comandat de la alte magazine care la o comanda de minim 50 lei – transport gratuit facuta la ora 16.00 am primit livrarea a 2-a zi.
@Razvan: In calitate de vanzator, propun sa livram doar cu pretul produsului zero si cumparatorul plateste transportul. Cred ca si in acest caz, se vor gasi multi sa comenteze de ce nu e transportul gratuit, sau de ce transportul e mai mare ca pretul produsului oferit gratuit 🙂
Aham deci e problema noastra a cumparatorilor ca voi activati intr-o nisa pe care nu o stapaniti, multumesc ca ai clarificat. Daca nu poti sa faci fata concurentei nu trebuie sa te faci comerciant, ceva trebuie sa faca diferenta si in comertul online.
Nu poti negocia ceva cu transportatorul? Asta cu deschiderea coletului la livrare e putin moft. Nu am deschis coletul niciodata la livrare. Unii mai baga pretul transportului in produs dinainte si spun ca nu mai iau bani separat pentru transport. Arata bine sa ai pe factura doar produsul, mai tac unii din gura. Fa o medie la pretul transportului si include-l in pretul produsului.
Apropo, pe Amazon.co.uk transportul e gratuit in UK la produsele selectionate de ei (care sunt oricum foarte multe). Am avut neplacuta surpriza sa observ ca transportul costa mai mult in tara la un produs decat daca il comand din afara, dar aici e vina transportatorilor.
Transportul gratuit e doar un artificiu de marketing. Cred ca cei care comanda de la tine te stiu datorita blogului si a trafictube-ului, asa ca cei doi sau trei potentiali clienti care te confunda cu un magazin gen Emag nu sunt o mare pierdere.
Total de acord cu ce zici 🙁 Chiar ieri ma gandeam ce se poate face in sensul asta… dar cred ca mai nimic, atata timp vrei sa mentii un pret cat mai mic la produs
Razvan, raspunsul este volum. Cand platesti 5 lei cu tot cu ramburs la Fan pt primul kg, iti permiti sa dai transport gratuit 🙂
Tu realizezi ce inseamna 5 lei?
o ora de munca pentru curierul ce livreaza pachetul costa 6 lei (daca ii dai salariul minim pe economie)
deplasarea masinii 5 km costa minim 3 lei
mai adaugi cheltuielile normale pentru operarea unei masini, pentru operarea businessului, taxe, impozite, profitul firmei, etc.
Dupa ce tragi linie ai sa vezi ca cei 5 lei sunt imposibil de atins.
Iar mitul cu transportul gratuit e normal, asa cum toti credem in mos craciun pentru ca ne face viata mai frumoasa, vrem sa credem si in transport gratuit.
Insa in realitate transportul se plateste de client prin faptul ca plateste preturi mai mari.
Eu n-am o problema in a plati transportul atata timp cat e onest.
Asta pentru ca sunt unii care incearca sa castige din taxa de transport, asta am vazut-o pe ebay
Un alt subiect e cel al taxelor pentru plata.
rambursul are un cost, plata prin card are un cost, plata prin op are alt cost.
Daca tu ai impresia ca acei 5 lei reprezinta ce zici tu acolo, inseamna ca finantele si business managementul nu e de tine, no offence. Asta e pe principiul, emag nu poate vinde TV toshiba la 500 de lei ca el are pret de de intrare 600 de lei.
Hai sa-ti explic altfel. Un business cum e fan courier este un business la nivel inalt asa ca hai sa privim lucrurile in perspectiva. In 2013 au avut o cifra de afaceri de 275 de milioane de lei. Conform spuselor lor, au avut 17 milioane de expeditii. Asta inseamna o medie de 16.17 lei per expeditie. Presupunem fara TVA. Pentru a obtine o astfel de medie, eu presupun ca o mare parte din expeditiile lor sunt expeditii de la clienti non-regulari, care trimit odata pe an. Ei platesc cel putin 25-30 de lei per expeditie cu ramburs, iar asta conteaza foarte mult in media de mai sus. Nu isi permit sa piarda clientii cu 5 lei/expeditie cum sunt emag sau vanzatorii de electocasnice albe pt ca aceia ii formeaza CA si market share-ul. Tot pe ei ii folosesc si pt maketing. Cateodata e OK sa ii livrezi lui emag cu un cost foarte foarte mic daca emag te lauda pe ici pe colo, iar in urma laudei iti vin vreo 20.000 de trimiteri cu 25 de lei/expeditie de la diversi care vand produse pe okazii/olx/forumuri
Eu nu cred ca exista vreun magazin online cu minim 2-3 comenzi pe zi care sa plateasca mai mult de 10-13 lei/expeditie. Daca exista, renegociati fratilor contractele, nu va fie mila de curieri ca nu lucreaza nimeni gratis in tara asta, dar asta nu inseamna ca trebuie voi sa platiti 18 lei. O spun din perspectiva unui om care a vazut contract de la magazine online cu 2 comenzi/zi, cu 100 comenzi/zi sau cu 2000 comenzi/zi.
Razvan, da-mi un mail si te trimit unde trebuie sa vorbesti, poate se rezolva ceva.
esti tare
daca ai reusii scamatorii de genul asta cu cifrele si in lumea reala ai fi miliardar
din nefericire pentru tine iluziile nu devine realitate
dar ca sa revenim cu picioarele pe pamant in lumea reala
daca tu imi asiguri contract cu funcurier la 5 lei expeditia
te asigur ca iti ofer „bonus” 5 lei la fiecare livrare.
100.000 x 5 lei = 500.000 lei doar de la un client
si iti asigur cel putin 10 clienti dornici de astfel de contracte.
banuiesc ca 1.000.000 de expeditii egaleaza volumul emag?
te astept cu o oferta REALA
oricum ei tot nu ies in pierdere
Paul are dreptate, cu cat volumul de livrari este mai mare cu atat poti negocia mai usor contractul cu firma de curierat. Din surse neoficiale stiu ca emag plateste intre 5 si 8 lei pe expeditie, in functie de dimensiunea si greutatea coletului expediat.
„Am peste 30 modele diferite de camere video auto aruncate în dulap pe care le-am testat și pe care îmi e rușine să le scot la vânzare. Nu pot și nu vreau. E o chestiune de imagine.”
Am un dulap gol, in caz ca ramai fara spatiu prin casa 😀 Platesc transportul.
:))))
Tu vinzi atat produse de nisa pentru care pretul transportului nu este relevant pentru cumparator (el cautand „acel” produs recomandat de catre tine, poate achita 18 lei), cat si produse cu care intri in concurenta cu alti vanzatori unde pretul total conteaza.
Transport platit separat cred ca este solutia acum. In viitor, functie de mix-ul produselor, poti schimba ceva.
daca te apuci de vanzari, trebuie sa vinzi tot, inclusiv dulapul ala in care ai cele 30 de camere. daca vrei doar sa te simti bine si sa-ti pastrezi principiile intacte, fara sa ai un castig din asta, atunci tine-o tot asa 🙂 nu e o critica, e o observatie 🙂
Buna asta! 🙂
hang in there, Razvan! te inteleg perfect, sunt in aceeasi situatie – si cu transportul si cu credibilitatea recomandarilor, foarte apreciate pe vremea cand aveam doar blog, suspicioase acum cand vand produse testate. Parca e cumva rusinos sa faci bani din ceva la care te pricepi, pricepere pentru care ai cheltuit bani si ai petrecut ani ca sa o capeti.
– referitor la comandatul pe amazon.de fara taxa de transport, sunt si eu curioasa cum se intampla. Am de un an Amazon Prime – si tot mai sunt produse pentru care platesc transportul.
Si in cazul in care @zidanne nu are dulapul asa de mare, precizez ca eu am un dulap la fel de gol, platesc transportul si o parte din pretul camerei. 🙂
Probabil mai pierzi ceva si la comisioanele bancare, cand iti vireaza TNT-ul suma ramburs 🙂
Eu iti dau un dulap vechi si platesti tu transportul.
Si eu ma gasesc de multe ori in situatii similare; e bine sa se stie ca in cazul magazinelor micute, de nisa sau in cazul nostru cu produse unicat, nu se pot oferi aceleasi facilitati ca si in cazul magazinelor cu stocuri foarte mari. Insa imi place sa cred ca putem compensa prin calitate, promptitudine si profesionalism. Testand, si eu am observat ca transparenta ajuta mult, adica e bine sa fie cat mai clar specificat pretul transportului pe pagina de produs, nu doar dupa ce clientul adauga produsul in cos. Pentru ca practic ei reactioneaza negativ la surpriza, nu la pretul transportului in sine;
Lumea s-a scârbit să plătească transportul pentru că sunt foarte mulți cei care câștigă mai mult din costul transportului decât din prețul produsului. Uită-te în jur și vezi câți sunt cei care trimit prin Poșta Româna și cer niște costuri de transport mai mari decât la curierat rapid. Să fim serioși, să trimiți o husă de telefon prin poștă și să ceri 12lei ăsta e jaf la drumul mare. 🙂 Iar ăsta e doar un exemplu.
Nu inteleg de ce se da vina pe vanzator in cazul asta, atata timp cat Posta Romana si-a marit preturile de la inceputul lui 2014. De exemplu, daca husa aia de telefon costa 50 lei si o trimiti cu ramburs, cum se practica, tariful platit la posta este 10,4 lei. Ce a castigat vanzatorul? 1,5 lei? Cu aia isi procura poate cutii, scotch, benzina pana la posta, etc.
Tu omiti un aspect – nimeni nu obliga pe nimeni sa se faca vanzator aka om de afaceri/antreprenor. Plecand de aici, toate lamentarile sunt absolut inutile si chiar caraghioase pe alocuri.
De ce ar fi problema mea, cumparator, ca „saracul” vanzator castiga putin la produs, ca plateste transport si mai nu stiu ce? E exclusiv problema lui…si daca nu reuseste sa fie competitiv pe piata isi poate cauta altceva de facut. Care sa ii iasa mai bine.
Ciudat e ca in tot acest timp „vanzatorul” care se lamenteaza castiga foarte bine si are bani de diverse achizitii. Deci se pare ca marja de castig e suficient de mare.
Partea proasta e ca, cei care vor sa cumpere se lamenteaza intotdeauna primii, vanzatorii privesc doar cu dezamagire si in cel mai bun caz incearca sa se apere si sa explice intr-un mod cat mai corect, de ce asa si nu altfel (exemplu – acest post).
Cumparatorul trimite linkuri cu produsul gasit pe alt site la oferta, cu 10 lei mai ieftin, el se ataca – de ce nu e transport gratuit cand in alta parte este, etc. E mult spus si putini o sa inteleaga dar multi o sa se atace daca zic ca, si cumparatorul ar trebui sa respecte vanzatorul si sa ii ofere continuitate, ca pe viitor sa poata merge la sigur cand are nevoie de ceva anume.
Ai dreptate, nimeni nu te obliga sa faci afaceri.
Insa eu vad articolul ca pe o atentie data naivilor care cred in „transportul gratuit”.
De curiozitate am intrat pe emag si am ales primul produs fara reducere.
Pe emag pretul e 3.999 iar pe price.ro cel mai mic pret e 2,398 lei (un tv)
Apoi am ales primul produs cu reducere
Pe emag pretul e 809 iar pe price cel mai mic e 789 lei (o masina de spalat)
Exact.
„Cresc prețul și zic că transportul e gratuit sau las ca până acum cu plata transportului separat?” – nu conteaza. Atata vreme cat nici o practica nu e generalizata, e degeaba.
Ce ma intereseaza pe mine ca si client e sa compar pretul final de platit (produs + transport) si sa caut oferta cea mai tentanta (nu, nu intotdeauna e pretul mai mic, de obicei prefer un magazin cu reputatie gen emag, pcgarage sau mediadot unde stiu ca nu sunt probleme in caz ca am nevoie de garantie – dar asta nu e relavant pt toata lumea).
Pe mine ma supara un pic cand caut preturi pentru o chestie, pentru ca vad un pret la pcgarage (transport inclus), apoi pe comparatoare vad preturi mai mici. Le verific si vad costurile de transport, le adun si apoi compar pretul final. Nu e exercitiul matematic care ma supara ci faptul ca transportul nu e transparent peste tot. In unele cazuri nu ti-l arata nici la checkout, ci doar in mailul de confirmare (pretul e X, la livrare aveti si transportul Y). Pe site e bine ascus (nici macar pe pagina legata de livrare, ci la termeni si conditii, dar paginile de asistenta nu sunt indexate asa ca …).
Eu prefer varianta care imi permite sa compar. Intr-un fel as prefera pret mai mare si titlul de ‘transport gratis’ in schimbul posibilitatii de a compara clar si eficient costul final.
Da, cam inspre directia asta ma indrept si eu acum. Lumea prefera sa vada totalul de la inceput.
Acest articol cred ca trebuie mentionat in magazinele tale, o mentiune la fiecare produs, astfel, clientul va intelege. Magazinul e-day.ro este un proiect foarte frumos, stiu ca produsele de acolo sunt de calitate deoarece am observat ca nu vinzi produse ieftine, de la branduri no-name.
Daca faci un pas inapoi, o sa vezi ca ai acordat foarte multa atentie produsului, si prea putin clientului. Si e normal sa obtii reactii de genul ala, pentru ca ala care cumpara e pe locul doi.
Pune 15 lei la pret, zi ca au transport gratuit si ai scapat de durerile de cap. Platile intermediare, impozite, taxe, TVA si transportul sunt mecanisme care nu au ce cauta pe front-end si clientul nu are nevoie sa le vada.
Cand omul cumpara ceva, vrea sa il foloseasca imediat, sa se bucure de noua achizitie, nu sa stea pe drumuri, sa completeze formulare si sa stea la coada la ghisee.
Cel mai bun exemplu e smartphone-ul: orice comanda, orice poza facuta, orice mail sau mesaj trimis se face doar cu un buton. Nu te pune nimeni sa scrii linii cod sau sa inchiriezi servere in China, doar dai un click si restul vine de la sine.
Good point!
Apropo de Black Friday….eu personal am fost foarte dezamagit ca nu ai avut reduceri, iti pot spune ca eu impreuna cu alti 2 colegi eram pregatiti sa ne luam camere (probabil Marcus 4sau 5) daca ar fi avut reducere.
Poate data viitoare 🙂
Am avut reduceri de blackfriday: https://www.facebook.com/groups/razvanbb.ro/permalink/732804956803850/
@razvanbb, sfatul meu este sa stai linistit, eMag este un fel de Autovit al Romaniei, nu trebuie sa te raportezi la dinozauri. Daca pe Autovit o masina aproximativ ca a ta (stiu ca este unica 🙂 ) apare in anunturi cu o medie 5.000 iar pe un site respectat, de exemplu mobile.de pretul de vanzare este usor mai mare, spre 9.000, la ce pret te-ai raporta ?:)
Nu este un exemplu perfect, dar tindem sa ne raportam la anumite modele pe care le consideram ideale (gen emag) cand nu este cazul.
Pastreaza taxa de transport, eventual poti sa o transformi in „Benzina4subaru”:)
PS. preturile sunt imaginare, moneda poate fi „orice”
Cea mai buna varianta este: transport gratuit la cumparaturi de peste xxx Lei.
E un compromis care ma determina sa mai bag ceva in cos.
Asa am acum. Doar ca voiam sa multumesc pe toata lumea. 🙂
N-am vazut niciodata atatea comentarii la un post de-al tau (din alea pe care am intrat).
Eu zic ca nu ai cum sa castigi, decat daca realmente oferi ceva ce emag and co nu pot oferi (pentru ca ei te bat la capitolul transport gratuit, pentru ca isi permit).
iar cand zic ceva ce emag nu poate oferi, ma refer la ceva total diferit.
Adica, daca tu ai o camera auto pe care ei nu o au, asta nu e deajuns…decat daca diferenta e de la cer la pamant intre produse. Daca aia a ta e 10-15% mai performanta in diferite conditii e posibil sa nu te ajute – multi nu dau doi bani (literalmente) pe diferenta de 10% performante la nimic (de la masini pana la rasaduri de flori).
Da, „micul” (comparativ cu firmele mari) tau cerc de cunoscuti o sa vina sa cumpere de la tine produsele pe care le vinzi, pentru simplul (dar importantul) motiv ca daca supremul carcotas tehnologic Razvan le vinde, inseamna ca sunt cu adevarat bune. Da’ ailalti care te gasesc pe google or sa strambe din nas.
Si poate cand afacerea se va extinde o sa poti sa livrezi si cu transport gratuit. Daca poate un butic din Dragonu Rosu sa livreze gratuit la comenzi peste 100 Ron o sa poti si tu
@Cosmin. Paul are dreptate: clientii neregulati fac profitul curierilor. Clientii strategici pot obtine si pret de cost, pentru ca ei asigura volumul, adica acopera ziua de munca a curierilor si egalizeaza distantele. Cu alte cuvinte, pe curier il costa mai mult sa deserveasca o singura persoana care sta la o anumita distanta, daca nu ar avea x destinatari care stau in aceeasi zona (si care au comandat de la clientul strategic). E vorba de MEDIE. Si da, Amazon isi poate permite sa vanda o coala de hartie cu transport gratuit, daca vrea, atata timp cat vinde orice. Clientul ala e multumit, fidelizat si data viitoare poate cumpara un televizor. E vorba tot de medie si de cota de piata. Un magazin specializat nu are cum sa intre in competitie astfel si trebuie sa indeplineasca o alta nevoie a cumparatorului. E normal sa fie asa. Deci fara transport gratuit.
Imi plac aproape toate produsele pe care le vinzi, oferi calitate. Aseara eram nerabdator sa vad cat costa incarcatorul solar si astazi, de curiozitate, l-am cautat pe ebay. Concluzia? diferenta de 30 de lei + timpul de asteptare. Acum nu stiu de unde iei produsele si la ce pret, dar pentru 30 de lei e clar ca mai bine cumpar de aici decat de acolo.
Cat despre transport gratuit…depinde de tine. Cred ca ai mai multi clienti atunci cand e transportul gratuit pentru ca e ceva psihologic. Cine nu e obisnuit sa cumpere si sa plateasca transport se stramba cand mai vede 18 lei in plus. Asa vezi produsul, atat costa + transport gratuit = smecher, il cumpar.
ps: Imi dai mie una din camerele din dulap?:)))
Tot respectul pentru munca si felul in care razvan face afaceri! Cred ca am mai spus-o odata, daca jumatate din antreprenorii romani ar face lucrurile cum le face el, lucrurile ar sta cu totul altfel. Spun asta pentru ca am interactionat cu el si cu afacerea lui si lucrurile, au mers foarte bine. M-a ajutat cu inlocuirea unei piese, mi-a explicat cum se foloseste camera etc.
Bafta multa.
Semnat, un client multumit