Practic este de fapt un formular pe care-l completezi mai mult ca să te sune ei înapoi. Da, îți cer modelul de mașină, numărul de înmatriculare, seria de șasiu, numărul de la pantofi, te pun să-ți selectezi problemele pe care le bănuiești și cel mai mișto (fac ei de tine) este că te pun să selectezi data și ora pentru programare.

Te gândești, aranjezi, vezi că singurele zile disponibile sunt peste o săptămână și doar începând cu ora 13 în fiecare zi. Stai să calculezi zilele, să te potrivești cu programul copiilor care încep școala, faci o tumbă și decizi că peste o săptămână, marți, la ora 13 ar fi un slot perfect.

Totul minunat! Primești un mail de confirmare în care nu sunt datele introduse dar ai o promisiune cum că vei fi contactat.

Ei bine, am fost contactat. Și ce credeți? Am stat să mă gândesc degeaba în ce zi pot să mă programez pentru că forumlarul online este la mișto. Și orele sunt la mișto, în sensul că te poți programa și dimineața la prima oră chiar dacă în formular orele afișate sunt între 13 și 15. Și da, degeaba am selectat eu cu grijă marțea viitoare pentru că nuuuuuu… nu avem cum săptămâna viitoare. Doar peste două săptămâni…

Așa că nu folosiți formularul online pentru că este practic un formular de call back și atât, o ajută cel mult pe domnișoara să faca copy paste la seria de șasiu în sistemul lor informatic. Și da, mi-a promis ușor iritată că „va transmite mai departe această problemă cu formularul”. Sun absolut convins că nu a făcut nimic în acest sens.

PS Dacă e ceva ce mă deranjează profund la sistemul electronic de la BMW este când la 90 km/h îți trântește un mesaj absolut genial pe bord „braking system failure!” (e a doua oară când pățesc). Vă zic, vă tremură genunchii instant. În realitate îți zice doar că s-au împlinit numărul de kilometri pentru schimbarea plăcuțelor de frână. Da, le-am verificat și mai au încă material serios pe ele.

Anyway, am vorbit cu un alt service și voi rezolva problema mâine la ei pentru că de Bavaria nu ne mai place…