La ora 12, aia de la prânz cu soarele deasupra capului, să nu fie nici frig dar nici foarte cald, cu un început de senzație de foame în stomac, intră pe Facebook în contul Fan Courier.

Așaaaa, e aproape ora 12 și să vedem cine ce a mai zis despre colegii noștri și ce probelme mai au cu coletele. Ne ocupăm de cele 35 de tăguiri și printr-un efort supra-omenesc facem copy paste la un text într-un comentariu, adăugând, trecând dincolo de orice limite, chiar și numele plângăciosului de pe Facebook.

După care ne delogăm rapid de pe Facebook ca nu cumva să citim mesajele primite că după aia trebuie să și muncim și să verificăm!

Serios, le-am dat mesaj la 20 de minute după ce au comentat ei și toată ziua nu au mai intrat pe Facebook ca să-l citească.

Între timp am sunat la call center și după o călătorie halucinantă între departamente, am reușit să rezolv problema. Never again ebox de la Fan Courier… ever! Băiatul lor din zonă este cel mai șmecher din cartier și este cel bun prieten al nostru din punct de vedere livrări.

Revenind la omul nostru de social media de la Fan Courier, după fix 24 de ore intră din nou pe Facebook, cu aceeași senzație de fomică în stomac, tot pe la ora 12 și începe să răspundă la mesaje cu “ai văzut, bă, că s-a rezolvat? ce te agiți așa?”. Bine, nu chiar așa dar cam acesta este mesajul 🙂 .

Sper doar că e plătit pentru 10 minute pe zi. 🙂 Nu de alta dar sunt convins că poți face același lucru și cu un robot.