Astăzi am vorbit cu un client care a fost foarte încântat de experiența avută cu e-day.ro. Și-a amintit că i-a promis unui prieten ca îi cumpără ceva de la noi în timp ce conducea către Cluj. A tras pe dreapta și a comandat rapid de pe iPad și a plătit online și totul a decurs foarte smooth. Știu că pentru multă lume nu înseamnă mare lucru dar eu m-am simțit ca băiatul din articolul lu’ Ciucă​. Cred că aveam și un zâmbet tâmp pe față. 🙂

În general clienții sunt foarte sceptici, le e frică de țepe, mă-ntreabă dacă dau factură si garanție și sunt foarte circumspecți când le spun că produsul e în stoc și se livrează a doua zi. Cred că educarea aia a consumatorului de care tot vorbesc specialiștii în e-commerce a luat o cale absolut greșită. Nu numai că nu a reusit nimeni să educe consumatorul, ba chiar l-a facut să-și piardă încrederea in comerțul la distanță.

Shutterstock 218387857

Ilustrație de pe Shutterstock de aici.