Sunt genul care face cumpărături la un interval de 1-2 săptămâni. Mereu aceleași produse. Mereu aceleași două ore pierdute printre aceleași rafturi pe care le recunosc deja după zgârieturi.

Acum mulți, mulți, mulți ani, când Carrefour și-a lansat un serviciu de shopping online pentru super market-ul lor, am încercat. Am comandat și mi-au livrat mai puțin față de ce am comandat. Am comandat, mi-am ales ziua și intervalul orar și au întârziat două zile. Am comandat și mi-au trimis cu fan courier-ul și totul a fost pe grabă pentru că trebuiau să ajungă repede la noi ca să nu se strice alimentele perisabile pentru că duba nu avea răcire. Și am zis că never-ever de la ei. Mai bine îmi fac eu cumpărăturile cum știu eu.

Luna trecută am mai încercat încă o dată de la ei. M-am gândit că poate s-au schimbat chestiuni între timp și, conform unei cutume, Carrefour ar trebui să fie mai ieftin decât Mega Image. Am intrat și am văzut că laptele pe care îl folosim noi este cu 2 lei mai scump (cutia) decât la supermarketul Online Mega Image. Și am zis pas pentru că noi cumpărăm foarte mult lapte (gen trei baxuri la două săptămâni).

M-am întors cu coada între picioare la eMag Supermarket și am zis să testez. Și am început prost. Am ales intervalul orar și ziua și surpriză! Cu câteva ore înainte de intervalul ales de livrare m-a sunat o domnișoară să-mi povestească frumos că sistemul lor a fost dat peste cap și trebuie să mă amâne cu 1-2 zile. În fine, au livrat a doua zi. Și de aici începe partea mișto. Mașina cu care vin este frigorifică și au chiar și congelator înăuntru (am întrebat și mi-au arătat). Băieții care vin sunt incredibil de amabili și-ți duc cumpărăturile în casă (nu, nu știau că am blog 🙂 ). Produsele sunt toate, nu ratează nimic. Sunt foarte bine ambalate în niște sacoșe extrem de rezistente, sigilate și transparente ca să vezi produsele. E genial. Practic îmi salvează câteva ore bune de cumpărături pe lună. Sunt deja la a treia comandă care a mers foarte smooth.

 

Și am comandat orice. Detergent, carne, mezeluri, lapte, brânză, băutură și chiar pâine fără gluten. Și da, cartofii și merele comandate erau bine alese. Nu am avut surprize să fie stricate sau ceva. Oricum cred că sunt atenți la acest aspect pentru că este destul de costisitor pentru ei să ai un client care vrea să returneze niște mere (da, sunt cumpărături online, poți să faci retur dacă nu-ți convine ceva).

Dezavantajul este că trebuie să fii acasă în perioada de livrare. Oricum, au și intervalul de livrare 19:30 – 22:30. Deci ați putea fi acasă dacă ziua sunteți la muncă. Transportul la cumpărături de peste 150 lei e moca. Alimentele perisabile le livrează doar în București din ce mi-am dat eu seama.

Livrează și în restul orașelor din țară prin curier standard dar doar anumite produse care nu riscă să se strice pe drum, care pot fi transportate fără mașină frigorifică. Sau mai există variantă să ți le ridici tu dintr-un magazin Mega Image în drum spre casă (și asta mi se pare o mare șmecherie când timpul nu este cel mai bun prieten al tău din copilărie). Detalii despre livrare sau ridicare produse găsiți aici.

Și mai mișto este că poți să-ți faci listă de produse favorite pe care o poți parcurge rapid când faci comanda și vei fi sigur că nu-ți scapă nimic. Eu sunt extrem de mulțumit.

Bine, mă deranjează două lucruri, de fapt: secțiunea de super market nu este disponibilă în aplicația de mobil și în browser pe mobil este un adevărat chin cu multe pauze de gândire pentru site. Așa că sunt nevoit să fac selecția și să plasez comanda de pe un laptop.



Ce mai cauta lumea pe google (lista generata automat):
  • bringo lidl
  • cum cumperi pe bringo
  • livrare cumparaturi la domiciliu
  • livrari la domiciliu alimente