- fără plângere
- fără reclamații
- fără protecția consumatorului
- fără cerere scrisă
- fără scandal
M-am trezit astăzi cu un mail de la procesatorul de plăți în care eram notificat că o să primesc 62,18 lei de la CFR! De ce? Pentru că la Brașov controlorul a redirecționat pasagerii care aveau loc la clasa I spre un vagon de clasa a II-a deoarece vagonul de clasa I era înghețat. Nu funcționa încălzirea deloc. Noi am zis… “CFR, asta e. Am plătit degeaba clasa I.” și ne-am resemnat.
Asta se întâmpla vineri. Se pare că totuși controlorul a notat această problemă în sistem și astăzi mi-au trimis pe card diferența de bani. Respect adânc. Chiar nu mă așteptam mai ales că site-ul de pe care cumperi biletele online are un design așa mai retro de prin anii 90 (în special versiunea de mobil pe care o folosesc eu de fiecare data). 🙂
Deci pare că merită să-ți cumperi biletele online mai ales că văd că e destul de ușor să primești banii înapoi și cred că poți și anula printr-un procedeu simplu.
Uau la asa ceva chiar nu ma asteptam.Bravo lor.Daca si conducerea CFR -ului ar fi performanta si ar accesa fonduri europene pentru reabilitarea infrastructurii feroviare si a materialului rulant…ehe.Vise.
Wow, mi se pare foarte tare, pentru o companie care încă lucrează ca acum 2 secole.