Pe scurt? Îți rezolvă problema!

Pe lung, mai jos, întraga poveste.

Pasul 1 – panică – se strică produsul

Ah! Cu o săptămână înainte aruncasem bonul. Ce ne facem? Cum ne plângem? Dar ce produs e? Că ambalajul l-am dat la reciclat împreună cu cărticica, desigur.

Dar stai! Există un site unde sunt toate produsele Lidl din astea de utilizare îndelungată și unde găsești manualele de utilizare. După 5 minute aveam vestitul cod IAN (cod unic de pe produsele Lidl) după ce am săpat printre pozele diferitelor produse de pe site.

Na! Acum am despre ce să le povestesc!

Pasul 2 – mesaj lacrimogen către Lidl

Mă urc pe pagina de contact de la Lidl și trimit în eter următorul mesaj ușor exagerat 🙂 :

Buna ziua

Am achizitionat acum cateva luni de la dumneavoastra produsul:

Duş de mână cu LED cu afişaj al temperaturii IAN: 315429

Din pacate masurarea temperaturii nu mai functioneaza afisand valori fara legatura cu temperatura apei.

Va rog sa-mi spuneti cum pot beneficia de service in cazul in care nu mai gasesc bonul de achizitie. Produsul e foarte apreciat de familie si as vrea sa-l repar.

multumesc!

Pasul 3 – panică – data achiziției!?

Două zile mai târziu (era în perioada anului nou, imediat după)…

Trecând peste faptul că cineva mi-a zis “doamnă”, primesc următorul mesaj de la Servicul Clienți cu rugămintea de a furniza informații referitor la data achizișiei și o adresă de domiciliu.

Stimata D-na Baciu, 

Va multumim pentru mesajul dumneavoastra.

Ne pare rau sa auzim ca produsul achizitionat din magazinul nostru este incomplet / este nefunctional. Pentru a beneficia de asistenta oferita de partenerul nostru service, este necesar sa ne puneti la dispozitie mai multe informatii, iar noi vom transmite cererea dumneavoastra catre acesta:

– data de achizitie a acestuia,
– adresa de domiciliu si codul postal,

Pentru a putea redirectiona mesajul dumneavoastra catre partenerul service, va rugam sa ne oferiti acordul de a transmite datele dumneavoastra personale, prin reply la acest mail. Pentru a face acest lucru, va rugam sa utilizati urmatorul text: “Sunt de acord cu transferul de date pentru prelucrarea cererii mele catre partenerul de serviciu responsabil”. Astfel, este indeplinita conditia de prelucrare a datelor, iar ulterior, partenerul service va va contacta direct.

Panică! Când am cumpărat oare? Dacă le dau ceva din burtă se vor prinde? Și o secundă mai târziu se aprinde beculețul! Am postat pe Facebook poză cu produsul în ziua în care l-am cumpărat! E bun și Facebook la ceva, iată!

Câteva zile mai târziu primesc următorul mesaj de la Lidl:

Stimate Client,

Va informam ca urmeaza sa primiti un produs inlocuitor, in maxim 2 saptamani, produs care va ajunge la dumneavoastra prin intermediul unui curier. Mentionam ca produsul defect nu trebuie restituit.

Va multumim.

Echipa Lidl.

And now we wait…

Pasul 4 – problemă rezolvată!

Astăzi, o săptămână mai tărziu primesc produsul nou nouț prin DHL via Cargus!

Problem Solved! Există un sistem și funcționează. 🙂