Pe scurt? Îți rezolvă problema!
Pe lung, mai jos, întraga poveste.
Pasul 1 – panică – se strică produsul
Ah! Cu o săptămână înainte aruncasem bonul. Ce ne facem? Cum ne plângem? Dar ce produs e? Că ambalajul l-am dat la reciclat împreună cu cărticica, desigur.
Dar stai! Există un site unde sunt toate produsele Lidl din astea de utilizare îndelungată și unde găsești manualele de utilizare. După 5 minute aveam vestitul cod IAN (cod unic de pe produsele Lidl) după ce am săpat printre pozele diferitelor produse de pe site.
Na! Acum am despre ce să le povestesc!
Pasul 2 – mesaj lacrimogen către Lidl
Mă urc pe pagina de contact de la Lidl și trimit în eter următorul mesaj ușor exagerat 🙂 :
Buna ziua
Am achizitionat acum cateva luni de la dumneavoastra produsul:
Duş de mână cu LED cu afişaj al temperaturii IAN: 315429
Din pacate masurarea temperaturii nu mai functioneaza afisand valori fara legatura cu temperatura apei.
Va rog sa-mi spuneti cum pot beneficia de service in cazul in care nu mai gasesc bonul de achizitie. Produsul e foarte apreciat de familie si as vrea sa-l repar.
multumesc!
Pasul 3 – panică – data achiziției!?
Două zile mai târziu (era în perioada anului nou, imediat după)…
Trecând peste faptul că cineva mi-a zis “doamnă”, primesc următorul mesaj de la Servicul Clienți cu rugămintea de a furniza informații referitor la data achizișiei și o adresă de domiciliu.
Stimata D-na Baciu,
Va multumim pentru mesajul dumneavoastra.
Ne pare rau sa auzim ca produsul achizitionat din magazinul nostru este incomplet / este nefunctional. Pentru a beneficia de asistenta oferita de partenerul nostru service, este necesar sa ne puneti la dispozitie mai multe informatii, iar noi vom transmite cererea dumneavoastra catre acesta:
– data de achizitie a acestuia,
– adresa de domiciliu si codul postal,Pentru a putea redirectiona mesajul dumneavoastra catre partenerul service, va rugam sa ne oferiti acordul de a transmite datele dumneavoastra personale, prin reply la acest mail. Pentru a face acest lucru, va rugam sa utilizati urmatorul text: “Sunt de acord cu transferul de date pentru prelucrarea cererii mele catre partenerul de serviciu responsabil”. Astfel, este indeplinita conditia de prelucrare a datelor, iar ulterior, partenerul service va va contacta direct.
Panică! Când am cumpărat oare? Dacă le dau ceva din burtă se vor prinde? Și o secundă mai târziu se aprinde beculețul! Am postat pe Facebook poză cu produsul în ziua în care l-am cumpărat! E bun și Facebook la ceva, iată!

Câteva zile mai târziu primesc următorul mesaj de la Lidl:
Stimate Client,
Va informam ca urmeaza sa primiti un produs inlocuitor, in maxim 2 saptamani, produs care va ajunge la dumneavoastra prin intermediul unui curier. Mentionam ca produsul defect nu trebuie restituit.
Va multumim.
Echipa Lidl.
And now we wait…
Pasul 4 – problemă rezolvată!
Astăzi, o săptămână mai tărziu primesc produsul nou nouț prin DHL via Cargus!

Problem Solved! Există un sistem și funcționează. 🙂
Si daca eu nu am un post pe Fb la fiecare produs pe care il cumpar? Sa tin bonurile, sa fac o poza cu watermark de timedate, sa imi notez intr-un carnetel, sau sa pastrez garantia…
Un pic de gelozie si la mine, numele meu nu cantarese la fel,dar un produs schimbat de ei, un post cu reach bun pe FB legat de un cont cu tag cu multi followeri…da bine la PR. Ma intreb daca aceasta poveste s-ar aplica oricarui muritor
Pai am mers pe căile normale, nu m-am folosit de blog sau Facebook. A vrut și am făcut un test sa vad cum merge și nu îmi făceam mari speranțe.
Eu știam ca la Lidl sunt indicate achizițiile de unelte electrice bune pe lângă casa omului. Sunt unii care le exploatează în mod repetat pentru meseriile lor de sudori, dulgheri, etec și când cedează le duc la garanție…..
Povestea ta ma convinge ca și pe viitor sa cumpăr de la ei
Asta inseamna ca in zilele in care ma simt mai roman as putea sa ma uit putin prin lista produselor lidl de utilizare indelungata si sa ma gandesc de ce as avea nevoie de acolo apoi sa-mi incerc norocul cu scenariul tau, poate primesc ceva gratis??? Zic si eu, intreb pentru un prieten…
Hahaha…. Seriozitate??? Produs achiziționat de aproape un an, telefon la garanție, răspuns :
Va informam ca cererea dumneavoastra pentru produsul “qqqq”, a fost inregistrata cu numarul xxx si transmisa catre partenerul service. Termenul de solutionare este de maximum 15 zile. Multumim, echipa Lidl. A trecut o lună, același răspuns ” săptămâna asta sosește” De două săptămâni tot “sosește”. Bravo!!!
In definitiv puteau sa fie rigizi, se stia ca trebuie pastrat bonul fiscal, nu-l ai, pierzi garantia. Nu ma asteptam sa se rezolve ceva doar pe incredere. E clar ca legislatia din Romania nu permite asa ceva, o firma nu poate justifica livrarea unui produs fara nici o incasare daca nu ai o tona de documente justificative !
Salut. Am un polizor cumparat in 09.03.2020. S-a stricat si l-am reclamat in 19.06.2020. Nu sau obosit sa-l inlocuiasca asa cum s-au laudat in mesaj. Nota: cel mult 1(unu).
O mare țeapă cei de la LIDL. De 2 luni aștept după inlocuirea produsului și nimic. De câte ori sun la ei îmi spune că au trimis un mail și in scurt timp se va rezolva. (Un an sau 2 probabil)
Exista un sistem si nu funcționează absolut deloc. Inca astept inlocuirea produsului. Am citit tot acest text si de aceea am si optat pt. înlocuire in loc sa il returnez. Acum nici nu am primit nimic si nici nu il mai pot returna.
Pentru o rasnita de cafea Silver Crest unde este service in Cluj ?
Recomand tuturor procesele Lidl, când sa stricat produsul cumpărat de la ei mi-au adus unul nou, fără prea multe interogări (de ce, ptr.ce….)BRAVO LIDL…
Sistemul nu fuctioneaza! Am trimis acum doua saptamani doua mesaje cu doua produse defecte (avand si bonurile de achizitie) si n-am primit niciun mesaj de raspuns! Ce sa inteleg de la Lidl, sunt seriosi sau nu?!
Am achizitionat in data 31.08.2020 un umidificator aromoterapia de la silver crest.cu bon fiscal nr00124 din lidl tulcea.Mentionez ca de doua zile nu functioneaza in sensul ca nu scoate abur.
Pe bune?Ce face Lidl atunci cand produsul nu mai este in garantie si totusi vrei sa-l repari contra cost?Refuza.De ce?O mare porcarie.Dai o gramada de bani folosesti produsul maxim cateva luni dupa ce expira garantia,iar ei nu au piese de schimb.
Am cumaparat toate sculele de la Lidl marca Parkside folosind pentru hoby , ( flex , masina de gaurit , masina e slefuit etc ) facand o mare prostie , dupa ce iese din garantie evident se strica si nu au service in Romania si nu vand piese de schimb ! adica poti arunca acea scula ! este jalnic sa nu asigure piese , nici macar cele de baza !!!
Sper s-a va ajute acest mesaj s-a va ganditi de doua ori pe ce aruncati banii .
Nu laudati prea repede produsele lor , cat este in garantie se schimba dar ce faceti dupa ce iese produsul din garantie ? din pacate trebuie sa aruncati produsul deoarece nu au Service si nu vand piese !
Nu sunt deloc serioși cu
garantiile
Mai exact cei cu care colaborează ptr garanții sunt de ultima speță
Am un produs de peste 3 luni la ei in garanție si ma tot minte ca nu au produsul sa mi-l trimită
Eu stau de mai mult de o lună pentru rezolvarea garanției la un duș similar și la încă un produs! Mai aștept!
Eu am patit-o cu garantia LIDL. Sunt extrem de neseriosi.
NU recomand nimanui sa cumpere electronice de la LIDL.
Am cumparat o scula Parkside, am folosit-o 2 zile, s-a stricat si de o luna este la service, Nu imi dau nici un raspuns legat de starea acestuia, nu pot vorbi cu nimeni in afara de operatorul de la call center care nu ma poate ajuta cu nimic.