De ce n-o să câștigi niciodată bani din blogging

7 - uite că lumea apreciază acest articol. Zi-mi și tu dacă ți-a plăcut.

Pentru că scrii despre orice mărunțiș pe care ți-l trimite un brand. Ești atât de fericit/ă că ai primit ceva gratis în valoare de 10 lei încât simți nevoia să promovezi și să te bucuri alături de cititorii tăi pentru șurubelnița de care nu aveai nevoie. Celalte brand-uri se vor bucura și te vor asalta cu alte produse inutile și se vor bucura alături de tine că le promovezi produsele/serviciile.

Pentru că trăiești cu speranța că dacă promovezi ceva acum și te vinzi ieftin, mai târziu o să curgă contractele și n-o să mai faci față. Ăăăăă… nu se-ntâmplă. Am trecut și eu prin asta.

Pentru că accepți orice invitație la orice brand la orice evenioment pentru promovarea oricărui produs indiferent dacă se potrivește cu tine sau nu sau dacă e ceva ce-ți place sau nu. Brand-urile respective te vor trata în continuare la fel atât timp cât funcționează. Și fraiere ar fi să nu facă asta. Ești un fel de „blogger se serviciu”. Ești undeva pe o listă de evenimente. Faci parte din marea masă de umplutură, dintr-o listă de bloggeri definită ca „bloggeri care vin sigur”.

Pentru că scrii despre produse proaste în care nu crezi pentru a te pune bine cu agenția de PR. Da, aici e mai simplu. Îți pierzi audiența și într-un final nu vei mai avea ce vinde.

Pentru că ai ajuns să scrii foarte rar despre lucrurile care-ți plac ție cu adevărat.

Pentru că ai ajuns o mașinărie ieftină de promovare care își pierde publicul.

Și știți ce se-ntâmplă dacă scrii despre orice mărunțiș inutil? Clienții care te-au plătit până acum se vor simți fraieriți și nu vor mai colabora cu tine.

Dacă vei continua pe calea de mai sus nu vei câștiga niciodată din blogging (cât să se simtă în bugetul tău). Garantat. Nimeni nu e fraier să înceapă să-ți ofere niște bani atâta timp cât obține tot ce vrea de la tine cu un set de șurubelnițe roz sau niște mostre de cremă demachiantă. Nu există acel declic. Primești cel mult trofee și poate niște vouchere pentru niște salate.

Fii la curent cu ultimele articole! Descarcă aplicația RazvanBB!
  • Google Play
  • App Store

2 comentarii

  1. Brand awarness! Sa fie si ei acolo cu “lumea buna”.

    Din pacate si agentiile fac aceleasi cacaturi si smecherii, deci problema este undeva la mijloc si are acelasi tel “sa fie ceva moca si pentru mine”.

  2. Ai dreptate pe undeva, dar in contextul celui transformat in cacatzel si mentinut in stadiul de nimeni, e cel mai simplu sa-l aduci in statea in care spui tu. Il bagi in loja vedetelor, loc in care nu are ce cauta, si incep telefoanele. Il suna colegii de loja, hai incoa domne ca e tare astea… (aiurea) sub pretextul ca altii nu vor veni sau vor fi luati la misto. Dar aia „altii” la care fac ei referire, se pisa ei pe respectivele aparitii. Pe ei ii intereseaza ce s-a realizat deja, si anume transfomarea retardatului care chiar incepuse sa ia in serios ce scrie prin cartile alea de drept, in cacatzel mic mic mic si bun de nimic. Plus ca mai este acel program care spune ca daca si altii se duc aiurea la evenimente si reprezinta umplutura, cei care sigur vin, sa te duci si tu. Si te tin asa pana la adanci batraneti. Ajungi cacat ghertoi dar mai ciugulesti una alta pe la evenimente in timp ce altii invata si ajung oameni mari si demni. Tu nu ai voie sa ai demnitate, orgoliu, prestigiu, morala etc. Trebuie sa fii genul ala de cretinoid despre care se intreaba lumea cine dreq mai e si asta si ce cauta ba acolo ba acolo. I-au facut altii poezie:

    Sa nu fii mare si motzat,
    Sa n-ajungi din nou cacat!
    Ramai mic si pricajit,
    Sa nu fii bun de nimic!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunile de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@razvanbb.ro.