razvanbb

vineri, 30 octombrie 2020

Când eram eu foarte tânăr, acum o lună, am trimis în garanție la emag un laptop care nu mai pornea. Deloc.

Răspunsul a venit prompt, cum că un mare specialist de la de’panero a constatat că nu pornește din cauză că bateria-i defectă.

Tot în acel răspuns mi-au explicat că bateria nu este acoperită de garanție dar pentru că reparația durează peste 15 zile, emag-ul cel mărinimos bagă niște bani de la saltea și rezolvă ei cu bateria.

Între timp, m-am maturizat și am cumpărat alt laptop pentru că la noi la firmă chiar se muncește și avem nevoie de laptop care merge, nu neapărat de o baterie care nu este acoperită de garanție și din cauza căreia nu pornește laptopul.

Astăzi, la o lună după, când maturitatea mea a atins noi culmi, emagul îmi povestește cum că furnizorii lu de’panero sunt niște răi și nu au adus încă bateria și laptopul meu tot nu pornește.

Practic, pe acest principiu, ar putea să mă lase fără laptop definitiv. Am cerut să fac retur din motive de neconformitate. OK, bateria nu este în garanție, dar practic mă lași cu un laptop care nu pornește… deloc. Și oricum ne-am cumpărat altul între timp, tot de pe emag.

5 comentarii

Vrei să susții razvanbb.ro și să ai acces la conținut exclusiv?
Am un abonament pe Patreon pentru tine!
Click aici și lovește-mă cu susținerea ta! Sunt pregătit pentru asta! :)

Abonare la newsletter

Politica de confidențialitate. Poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@razvanbb.ro.

Magneți închidere șireturi Zubits

Produs din oferta E-Day.ro

49,00 lei

Vezi detailii

5 comentarii

  1. 2 intamplari legate de Depanero, iar la final experienta mea cu „garantie 3rd party”, dar unrelated:
    1. acum 10 ani (abia aparuse serviciul Depanero pe piata sau era la inceput. Un prieten isi ia un telefon super ieftin, dar super-perfomant, asamblat la Brasov, iar componentele erau fabricate in CN. Si in primele saptamani are probleme cu el (nu porneste, cand porneste nu primeste apeluri, cand reuseste sa raspunda la apeluri – nu se aude nimic, etc). Bun de aruncat, zic, dar el insista cu garantia, cu Depanero… bun, deci il trimite in service. Aici intervine romanismul ala adevarat: ii schimba bateria – problema reapare dupa 2 zile, apoi schimba placa de baza – alte probleme apar, la final primeste alt telefon – pe care reuseste sa il vanda pe OLX si sa isi cumpere ceva mai mainstream(Sam sau nu Samsung). Toata discutia cu Depanero a durat 3 luni din momentul primei reclamatii, pana cand clientul a scapat de produsul defect;
    2. acum 3 luni se trezeste sor’mea ca nu mai primeste niciun feedback de la castile wireless pe care i le-am facut cadou de ziua ei. Fac cerere de retur in service pe site-ul de pe care le-am cumparat. A doua zi vine curierul, ia pachetul complet (casti, cabluri, manuale, cutie). In 2 zile primesc raspuns ca nu se poate repara si sa ma astept la suma stornata in cont. Iti jur ca ma asteptam la discutii inutile pe email, la telefon, dar niciodata la o rezolvare atat de simpla. I-am cumparat sora’mii alte casti, de care e (momentan) multumita;
    3. Ii cumpar baiatului meu mai mare un laptop de pe Amazon, acum 3 ani. Urma sa stea o perioada in UK si am zis sa aiba de pe ce sa ne sune, cu ce sa se joace, cu ce sa faca treaba la scoala. Dupa exact un an, moare definitiv si irevocabil – presupun ca placa de baza a primit un soc care i-a fost fatal. Fac cerere pe site, primesc toate stickerele de care am nevoie sa trimit laptopul la service, impachetez tot, ajung la posta, platesc transportul – Aleluia. La 3 saptamani dup-aia trimit un email catre Amazon de genul „coa’ ce facem?! una bucata laptop lipsa – need feedback!” Si apare „romanismul” de UK (desi toti reprezentatii, help desk assistant-ii, etc, erau indieni din Mama Indie) – nu gasim coletul in sistem, va rugam sa verificati dvs la Posta; nu vedem exact ce s-a intamplat – uite 2 numere de telefon la care nu raspunde nimeni; nu va gasim cererea in sistem. Si vorbim de UK… dar de data asta nu tragem apa. Eu am tras de ei sa primesc un raspuns sau produsul inapoi. Am primit scuze timp de 30 zile. In a 32-a zi, am primit toata suma inapoi, iar la 1 saptamana dupa – culmea – vine si laptopul inapoi, la fel de defect ca ultima data cand l-am vazut, neatins de mana de inginer de suport tehnic… aici vorbim de Amazon, 3rd party service desk din UK, etc…

    • Concluzia, unde e concluzia? Mi-am schimbat parerea despre Depanero (desi prima a fost total indirecta – sunt niste infecti pe care nu i-as recomanda ca service nimanui) in: rabdare si tutun – daca ei zic ca nu se poate, clar nu se poate, dar daca se implica – se rezolva. Astept si episodul 2 din experienta ta, recenta, cu Depanero!

  2. Baterie umflata la laptop dupa 2 ani jumate, de incepea padul sa dea pe afara. Pus ticket pe support la producator vineri la pranz, ma suna, luni vine acasa (ma rog, jos la intrare ca cu covid am agreat asa) imi aduce baterie noua, 0 lei. Norocul meu ca aveam 3 ani next business day. Acum ma intreb daca celelalte 2 identice cu asta or sa crape la fel, macar sa crape in urmatoarele 3 luni cat mai au garantie.
    Si ma mai intreb cum sa nu fie bateria inclusa in garantie.

  3. A ajuns prin aprilie la Depanero un laptop ASUS cumparat prin PCGarage. Nu as fi vrut dar asta a fost sa fie deoarece ESD ROM au inchis pe Decebal (unde am mai dus alt ASUS in 2019 si au rezolvat repede si bine). A ajus la depanero, au sunat de doua ori la mine ca ce nu e ok. Le-am explicat. L-au returnat dupa 7 zile ca la ei nu face. Primul pas cand a venit l-am pornit am miscat ecranul si a inceput sa clipoceasca (era o panglica buclucasa ce trebuia schimbata)
    Noroc ca e inca in garantie si a ajuns la alt serice Asus (Flax). La cate rele am auzit despre Depanero o sa-i ocolosc precum dracu’ tamaia.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.