Să nu lucrez niciodată cu Nemo Express

Am un business care implică livrări. Lucrez cu nenumărate firme de curierat. Trimit și primesc plicuri și colete la greu. Acum două luni mi-a luat o săptămână să-l prind pe curierul de la Nemo Express. Să-l prind la ușă. Am pus statusul de mai jos pe facebook.

Astăzi s-a întâmplat din nou

Acum 20 de minute bate cineva la ușă și încearcă să intre. Eram la 2 metri de ușă. Am tresărit. Știam că trebuie să vină curierul de la Nemo cu un colet cu SD card-uri. În maxim doi pași cu tot cu o rotație de 180 de grade am reușit să ajung la ușă într-o secundă. Am descuiat. Și surpriză! Nenea de la Nemo era deja la jumătatea scărilor. Fugea. Nu era descuiat deci nu eram la birou. Cred că asta e fost în capul lui. Am primit coletul și am semnat sub privirea ușor scârbită a agentului. L-am deranjat. Nu înțeleg ce i-am făcut. Nu înțeleg cu ce l-am deranjat. Nici „la revedere” n-a spus.

Din păcate furnizorul meu lucrează doar cu Nemo. Probabil că sunt foarte ieftini. Se vede asta și din atitudinea angajaților.

Înțeleg munca de curier. Înțeleg că nu poate să stea după cineva 2 minute pentru că are zeci de colete de livrat în ziua respectivă. De când lucrez cu ei stau de vorbă cu toți cei din zonă. Le știu păsurile și le știu target-urile. Dar în cazul de față, băiatul de la Nemo are timpul de așteptare sub 2 secunde. Și vine cu bonus… o față ușor scârbită…