I-am văzut prima oară undeva prin Piața Victoriei și pentru că staționam am remarcat mare publicitate mare la cum îți trimit ei curier și-ți ridică telefonul și-ți evaluează toată reparația și dacă ești de acord ți-l repară și ți-l trimit frumos prin curier înapoi.

Astăzi m-am hotărât să fac marele pas. Aveam 4 iPhoane mai vechi, perfect funcționale dar cu acumulatorii epuizați de atâta trudă. Și am zis să fac o șmecherie și să le schimb acumulatorii și după aia să le donăm celor care au nevoie de tehnologie acum când școala se desfășoară la distanță (două dintre ele sunt iPhone 6 Plus – deci cu ecran mai mare).

Pasul 1 – cum plasăm comanda

Cred că aici trebuia să mă opresc dar am zis să încerc totuși. Online, online dar mai bine ne sunați zic ei. OK, găsesc totuși o metodă de a plasa comanda online care de fapt este un formular pe care-l completezi pentru un singur telefon și cam atât.

Bine, plasez comanda pentru o reparație de baterie pentru unul dintre telefoane și scriu la descriere că sunt 4 bucăți, ce modele sunt acestea și adresa de unde aș vrea să fie ridicate.

Pasul 2 – primul contact

Mă sună o domnișoară foarte drăguță (în sensul de amabilă) și îmi povestește ce citisem deja pe site cu tot procesul, doar că, surpriză, după ce le repară poți plăti doar cu cash la curier și atât. Am întrebat dacă pot să-mi emită factură și să plătesc prin bancă și am fost informat că nu au această variantă de plată. Sper doar că nu lucrează la negru și că de fapt nu vor să se mai încurce și cu banca. Sper… 🙂

OK, accept și această variantă, deși în vremurile pe care le trăim aș fi preferat o formă de plată electronică, dar mai vine cu încă o ghiulea către mine: o să primesc eu un SMS cu o listă de date de care au nevoie pentru a deschide o fișă de service și pentru a-mi trimite curier.

Am sperat că de fapt o să-mi vină un link către un formular online.

Pasul 3 – agonia și renunțarea

Îmi vine SMS-ul!

Și nu, nu este un formular online. Trebuie să trimit datele cerute prin SMS scris de pe telefon și asta de 4 ori…

Practic full stop. Servicii online dar scrie mata un SMS și rezolvăm.

Mă gândeam să mă duc să le predau personal la un punct de lucru dar încep cumva să am îndoieli despre restul serviciilor dacă astea online sunt practic inexistente. 🙂

Ați lucrat cu alt service care oferă servicii de acest gen și care să fie mai bine organizați pe partea de online? Vreau să schimb acumulatorii la cele patru telefoane de mai jos:

  • iPhone 6s
  • iPhone 6s Plus
  • iPhone 6 Plus
  • iPhone 5c



Ce mai cauta lumea pe google (lista generata automat):
  • pareri iqfix