razvanbb

duminică, 28 noiembrie 2021

Mi-a scris astăzi un client cum că i-am livrat comanda plătită cu cardul și că se bucură de produse,

dar că s-a-ntâmplat ceva și nu i-am luat banii de pe card și că ar trebui să fac ceva în acest sens.

Eu când vă zic că există și o Românie mișto… nu mă credeți!

6 comentarii

Stativ lemn pentru deodorant cu bilă

Produs din oferta E-Day.ro

19,99 lei

Vezi detailii

6 comentarii

  1. Oamenii ăștia trebuie scoși în față! Felicitări din partea mea omului respectiv.

  2. Am patit si eu ceva similar acum cativa ani. Am livrat 2 laptopuri in aceeasi zi si am inversat preturile din greseala. M-a sunat clientul care are primit laptopul cu “discount” (2200 lei in loc de 4200 lei) ca l-a luat de la curier, dar ca vrea sa stie cum poate sa-mi livreze diferenta de bani. Am ramas impresionat la momentul respectiv.

  3. Eu am trimis din greseala de doua ori acelasi produs cu ramburs 0 si m-a sunat clientul ca ar dori sa plateasca si al doilea colet

  4. Eu am platit ceva la casa self-serving la Auchan si un cofrag de oua a ramas sub o punga – neplatit. Dupa vreo 2 sapt. am luat iar oua, de data asta am platit la casa si am zis sa puna 2 cofrage ca am unul neplatit.

Adaugă comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.