Ieri la ora 11:55 comand ceva de pe Tazz pentru că am descoperit eu că este ora perfectă de plasat comanda ca să ajungă fix când mi se face foame, în speranța că o să-mi încânt simțurile cu niște junk așa de bucurie că e vineri.
Dacă uit cumva și comand cu 5 minute mai târziu se mai adaugă, de obicei, aproape o oră la timpul de livrare. Așa că e foarte important să folosesc acest sweet spot descoperit de mine ce poartă numele 11:55.
Zece minute mai târziu, pentru că un număr ce nu avea corespondență în agenda mea telefonică încerca să mă apeleze a doua oară în timp ce eu chinuiam lanțul de la bicicletă obligându-l cu pedalele mele nărăvașe să învârtă de roata din spate, am tras pe un trotuar și am răspuns.
“Bună ziua! De la Tazz vă deranjez!”
(ah, mă lași fără mâncare la ora care o să mi se facă foame)
“Bună ziua!”
“Știți, Mesopotamia zice că are probleme tehnice și că nu vă poate livra mâncarea”
(ah, chiar mă lași fără mâncare la ora care o să mi se facă foame)
“OK”
“Așa că sunt nevoită să vă anulez comanda”
(ah, deci nu mai există nicio speranță, chiar mă lași fără mâncare la ora care o să mi se facă foame)
“OK”
“V-am anulat comanda și veți primi bănuții în maxim 30 de minute”
(ah, mi s-a făcut foame și chiar m-ai lăsat fără mâncare)
“OK, am înțeles. Mulțumesc”
“CU DRAAAAAAG!”
(CU DRAG m-ai lăsat fără mâncare, hrăni-te-ai cu drag la prânz și seara! )
Lasă un răspuns