Când s-a lansat iPad și am anunțat că m-am angajat la emag (a se citi ghilimelele), am primit o groază de e-mailuri prin care eram rugat să acord consultanță referitor la unele produse vândute pe site. Printre mesaje a fost și unul în care cineva mă-ntreba ce să facă pentru că i-a expirat ieri garanția la laptop și astăzi jucăria lui era un fel de cărămidă care nu mai pornea.

Eu recunosc sincer că am refuzat întodeauna ofertele de extra-garanție. Mi s-a părut că nu merită și că dacă device-ul ține trei ani doar nu s-o strica în al patrulea. 🙂

Ei bineee… tehnologia cât ar fi ea de avansată este departe de a atinge perfecțiunea. Lucrurile se strică. Am avut pe vremuri o mașină care a mers brici toata viața ei. La o săptămână după ce mi-a expirat garanția, mi-a picat computerul de injecție și m-a costat 1500 EUR doar piesa.

După cele două incidente, recunosc că mi-am schimbat un pic atitudinea față de această garanție extinsă. 🙂

De ce v-am povestit? Păi am constatat că de astăzi emag oferă un serviciui nou de garanție extinsă pe numele mic Garanția Plus (pe un an sau doi ani). Acest serviciu se aplică pentru orice produs din categoriile: IT, Electronice, Foto-video şi Electrocasnice.

La orice produs de acest gen apare în dreapta și opțiunea de a achiziționa garanție extinsă sau service express.

Există și opţiunea Service Expres care garantează tratarea cu prioritate a solicitărilor de service şi un termen de rezolvare de maxim 5 zile lucrătoare. Daca reparaţia produsului nu este posibilă în acest interval, produsul va fi înlocuit cu un produs nou, identic sau similar cu produsul iniţial.

Garanţia Plus include şi serviciul Service Expres.



Ce mai cauta lumea pe google (lista generata automat):
  • merita garantia extinsa mefiagalaxy