Pentru că izolarea la domiciliu este ceva ce trebuie să facem pentru a trece peste aceste momente mai neplăcute și pentru că societatea ne-a obișnuit cu interacțiuni sociale, online-ul, interacțiunile online și comunicarea la distanță sub orice formă (video, audio sau scris) constituie o necesitate. Internetul este pentru noi un serviciu de suport moral care ne va ține în picioare în această versiune a vieții pe care o trăim în aceste zile.

Acum o lună eram fascinat de un domn care se holba la o fereastră în stația de autobuz. Când m-am apropiat de el am remarcat că de fapt interacționa cu prietenii lui într-o video conferință pe whatsapp cu telefonul sprijinit pe pervazul acelei ferestre. Da, prietenii lui surdo-muți ca și el, prieteni cu care vorbea prin semne. Și mă minunam și mă gândeam cât de mult ajută tehnologia în ziua de azi și ce perspective fantastice a deschis acestor oameni la nivel de comunicare la distanță. Chiar dacă vorbea prin semne și era liniște, în secunda când am aruncat o privire indiscretă pe ecranul telefonului, am remarcat că în cele patru ferestre în care era împărțit erau patru oameni care zâmbeau larg. Aproape că m-a bușit plânsul, recunosc.

Astăzi mi se pare că începem și noi să apreciem maxim infrastructura de comunicare și să realizăm importanța conectivității în aceste zile în această societate digitală în care am fost transferați brusc.

Revenind, am zis să extrag din comunicatul Vodafone informațiile cheie.

Apeluri nelimitate către România din anumite țări

Vodafone România a anunțat oferte adaptate, care să vină în sprijinul clienților prin facilitarea comunicării cu familia și prietenii. Astfel, toți clienții noștri, abonați sau utilizatori de servicii preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie.

Bonus 300 de minute internaționale către anumite țări

Vodafone România a introdus pentru clienții săi un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale către rețele mobile și fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente. Bonusul poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International.

Pentru clienții companii

Vodafone România oferă mai multe opțiuni, în funcție de nevoile afacerii lor: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până la 31 martie. În plus, clienții business pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în cadrul Spațiului Economic European, până la 15 aprilie. 

Servicii online

Totodată, îi încurajăm pe toți clienții noștri să utilizeze serviciile online ale Vodafone. Clienții serviciilor pe bază de abonament își pot vizualiza factura la http://factura.vodafone.ro și își pot achita factura în My Vodafone sau direct pe website-ul nostru: https://bit.ly/2xAnMND. Utilizatorii de cartele prepaid le pot reîncărca folosind aplicația My Vodafone sau pe website-ul nostru la www.vodafone.ro/reincarcare.  

Comunicatul complet

Vodafone România depune toate eforturile pentru a-i menține pe români conectați

București, 20 martie 2020 – Sănătatea și siguranța angajaților și clienților noștri reprezintă prioritatea numărul 1 a Vodafone România. Prezența COVID-19 în România are un impact semnificativ asupra vieții noastre de zi cu zi, schimbând modul în care interacționăm, lucrăm, învățăm, ne petrecem timpul liber.

“La Vodafone depunem toate eforturile pentru a-i susține pe toți clienții noștri, fie că sunt companii, autorități și departamente guvernamentale, instituții medicale, clienți rezidențiali, asigurându-le conectivitate de cea mai bună calitate și serviciile de comunicații de care au nevoie mai ales în această perioadă dificilă. Multe companii se bazează pe serviciile noastre pentru a asigura continuitatea afacerilor lor. Pentru cei care lucrează de la distanță, este esențial ca serviciile de conectivitate în bandă largă și cele mobile să îi susțină în tot ceea ce au nevoie să facă. Ca furnizor de servicii critice de conectivitate și de comunicații care susțin societatea noastră digitală, Vodafone România și-a activat Planul de continuitate a afacerilor și a implementat proceduri specifice pentru a monitoriza și asigura reacția rapidă ori de câte ori este nevoie. Obiectivul nostru principal este să servim cât mai bine societatea românească în timpuri atât de dificile în felul în care Vodafone poate cu adevărat. Sunt foarte mândră de echipa noastră care lucrează neobosit pentru a face tot ce este nevoie pentru clienții noștri și pentru sprijinirea societății românești”, a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Cele mai bune servicii pentru clienții noștri

Misiunea noastră, acum mai mult ca oricând, este să menținem toți clienții conectați și
să le asigurăm toate serviciile de comunicații de care au nevoie pentru a lucra și a învăța, pentru a rămâne în legătură cu familia și prietenii,  pentru a avea acces la servicii medicale și servicii de urgență.

Vodafone România a anunțat oferte adaptate, care să vină în sprijinul clienților prin facilitarea comunicării cu familia și prietenii. Astfel, toți clienții noștri, abonați sau utilizatori de servicii preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie. De asemenea, Vodafone România a introdus pentru clienții săi un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale către rețele mobile și fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente. Bonusul poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International.

Pentru clienții companii, Vodafone România oferă mai multe opțiuni, în funcție de nevoile afacerii lor: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până la 31 martie. În plus, clienții business pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în cadrul Spațiului Economic European, până la 15 aprilie. 

Mai multe oferte adaptate vor fi implementate în cel mai scurt timp pentru a-i ajuta în continuare pe toți consumatorii într-un mod relevant. Toate actualizările ofertelor și soluțiilor Vodafone România vor fi postate pe paginile noastre oficiale: https://www.vodafone.ro/personal/info-covid19/index.htm și Facebook: https://www.facebook.com/vodafonero.

Totodată, îi încurajăm pe toți clienții noștri să utilizeze serviciile online ale Vodafone. Clienții serviciilor pe bază de abonament își pot vizualiza factura la http://factura.vodafone.ro și își pot achita factura în My Vodafone sau direct pe website-ul nostru: https://bit.ly/2xAnMND. Utilizatorii de cartele prepaid le pot reîncărca folosind aplicația My Vodafone sau pe website-ul nostru la www.vodafone.ro/reincarcare.  

Vodafone România este bine poziționată pentru a susține o creștere a traficului în rețea, care și-a dovedit capacitățile de-a lungul anilor, fapt reflectat și de certificarea P3 pentru Cea mai bună rețea de date mobile din România (Best Mobile Network for Data)  
primită în anii trecuți. Echipa noastră este pregătită să ofere aceeași calitate a serviciilor pentru clienții noștri. Vodafone România va extinde cât mai mult posibil capacitatea rețelei pentru a gestiona cererea în creștere. De asemenea, vom lua toate măsurile pentru a ne asigura că orice posibilă congestie din rețea nu va avea un impact negativ asupra misiunii critice și a altor comunicații esențiale în această perioadă, cum ar fi accesul telefonic și digital la sănătate și educație, sau capacitatea oamenilor de a lucra de acasă. În contextul actual în care atât de mulți oameni lucrează de acasă și educația s-a mutat în mediul online, este important ca toți clienții noștri să înțeleagă faptul că utilizarea serviciilor de comunicații într-o manieră responsabilă va permite tuturor să beneficieze de servicii de comunicații de bună calitate. 

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

Vodafone Group are operațiuni mobile în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 decembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.



Ce mai cauta lumea pe google (lista generata automat):
  • http;//factura vodafone ro