Mazda CX-60
Un autobuz. Un autobuz de lux în care te urci care la pornire sună ca un tractoraș pregătit pentru o nouă zi de corvoadă. Mașină mare, elegantă, care te poziționează pe o treaptă a importanței în societate, dar cu zgomot de motor diesel.
Prima impresie a fost cea de mai sus.

A doua impresie a fost de bărcuță. Pe drumurile ondulate de timp ce te poartă din Dobrogea către Sighișoara, această sufragerie pe roți te leagăna ca pe valurile unui lac deranjat de o briză ușoară. Asta până ce colega mea de suferință (pilot de raliuri) a venit cu ideea să comutăm pe sport. Brusc amortizoarele au început să trimită legănatul la plimbare și sufrageria a început să prindă curaj și o anumită sportivitate limitată de dimensiunile de autobuz. Dar, comportamentul s-a schimbat radical.
Nu pot să zic că am fost lovit de încântare și că viața mea a fost schimbată de Mazda CX-60, dar mie-mi plac mașinile mai joase un pic și cu o dinamică mai sportivă din construcție.
Consumul a fost de 6 litri la 100 km.
Mai multe detalii găsiți aici în lista comparativă a mașinilor din tur. Sunt și detalii tehnice și informații despre preț cât și detalii despre costul lunar pentru leasing operațional (768 EUR pe lună plus TVA în cazul Mazda CX-60) oferit de Autonom – sponsor al acestei emisiuni.
Mitsubishi ASX – surpriza emisiunii
Recunsoc sincer că am plecat cu o idee preconecepută născută și cultivată anterior în urma unui test de acum mai mulți ani în care acea variantă de ASX avea un comportament mai cuidat la cutia de viteze când își dorea cu ardoare să urce o pantă.
Urcat la volan cu așteptarea să fiu dezamăgit, am fost lovit peste ochi cu o mașinuță pe sufletul meu. Și zic mașinuță pentru că în portbagaj nu a încăput decât un bagaj mare și un rucsac. Al doilea bagaj și-a găsit odihnă la drum pe bancheta din spate.

Dar, da, pe sufletul meu. O jucărie parcă construită după specificațiile mele de aspirant către electricitate și pasionat și de macadam dacă cumva ne întâlnim. Puterea nu m-a deranjat iar în depășiri nu am simțit nevoia de un buton de boost care să mă scoată de pe contrasens.
Cel mai mult și mai mult mi-a plăcut că are la schimbător mod din ăla de braking (marcat în mode ciudat cu litera “B” 🙂 ), adică frânează singură când ridici piciorul de pe accelerație, încărcând astfel și bateria într-un mod mai agresiv. Da, sunt fan condus cu o singură pedală și este cel mai bun lucru pe care poți să-l faci la o mașină ca să mă cucerești pe viață.
Am rămas cu un sentiment de bine la sfârșit când drumurile noastre s-au despărțit în parcare.
Consumul a fost de 6.2 l la suta de kilometri asfaltați.
Mai multe detalii găsiți aici în lista comparativă a mașinilor din tur. Sunt și detalii tehnice și informații despre preț cât și detalii despre costul lunar pentru leasing operațional (495 EUR pe lună plus TVA în cazul acestui Mitsubishi ASX) oferit de Autonom – sponsor al acestei emisiuni.
Cam atât pe ziua de astăzi din punct de vedere povești cu 4 orți. Din păcate am avut în aceeași zi două mașini de testat ceea ce a redus timpul la volan la un sfert de drum pentru fiecare jucărie și implicit impresiile extinse pe care am fi putut să le avem.
The Throne – Sighișoara
Aici las, din nou, pozele celegilor să-și facă de cap în imaginația voastră. Un hotel medieval ce te integrează în mod natural în poveștile cetății.




Ah, și dacă tot sunteți în zonă, să vă duceți și la muzeele Casa Breslelor și Casa Armelor și Hărților. Ambele au niște povești minunate (să vă luați și ghid că merită).




















Green Partner: Autonom
Alimentat de: MOL România
Tehnologizat de: Server Config
Pornit de: VARTA xEV
Susținut de: Pago
Lasă un răspuns