razvanbb

vineri, 10 decembrie 2021

Când am făcut primii pași timizi în lumea asta minunată a internetului cu un magazin online, un mare om cu o tonă de experiență în domeniu mi-a dat un singur sfat:

“fă orice trebuie să faci ca să oferi transportul “gratuit” ”

Deși mi s-a părut absurd, mi-am zis că cel mult n-o să am vânzări ca și până la acel moment.

Am făcut ce trebuia să fac și am mărit prețul tuturor produseor cu 20 lei oricât de aiurea ar suna asta…

Și ce să vezi? Vânzările au explodat! Lumea cumpăra și mai multe produse în aceeași comandă și eu câștigam câte 20 lei în plus la fiecare produs suplimentar. Acel “transport gratuit” a fost un argument incredibil de vânzare.

Așa că, atunci când vedeți undeva “transport gratuit” sper să vă gândiți nu doar că oricum tot voi îl plătiți, dar s-ar putea să-l plătiți de două, de trei sau chiar de patru ori mai scump în funcție de numărul de produse comandate.

Costul transportului nu a fost niciodată câștigul vânzătorului, banii ajung la cei care oferă serviciul de a duce produsul dintr-un loc în altul. Mai puțin în cazul în care “transportul este gratuit”.

Mă gândesc acum să cresc prețul storcătoarelor de la 9,99 la 29,99 lei și să scriu mare cu roșu “transport gratuit” să vedem ce se-ntâmplă. 🙂

5 comentarii

Stativ lemn pentru deodorant cu bilă

Produs din oferta E-Day.ro

19,99 lei

Vezi detailii

5 comentarii

  1. Nu se intampla nimic bun.
    Eu intrasem sa cumpar doua, stiam ca vor fi 35 de lei.
    Mda, am renuntat.

    Deci ce se intampla?

  2. La produsele care au cost mic si din care as vrea sa iau mai multe, nu va aduce nimic bun – vreau sa cumpar 10, practic platesc transportul de 10 ori – bine, castigul aici este al tau, pentru ca faci un singur transport.

    Daca e vorba de un produs de valoare mai mare si de obicei luat doar unul si cam one-time, well… e alta discutie.
    Intelegi adica ce zic.

  3. Chestia cu transportul este psihologica > daca ma hotarasc sa cumpar un produs si vad apoi ca se adauga la costuri inca 20-25 de lei, deja pragul de pret la care ma setasem s-a modificat, suma totala nu este ca pe care eram dispus s-o platesc. Asa ca majoritatea renunta la achizitie (daca nu ma insel, asta e principalul motiv pentru care lumea nu finalizeaza comenzile online).

    Acum, nici daca tu pui transport gratis si maresti preturile nu garanteaza succesul. Ca verific si la altii, si daca la ei ies mai ieftin cu produsul + transporult, atunci nu iau de la tine doar de dragul sintagmei “transport gratis”.

  4. Ar merge varianta. Storcator – 40-50 de lei.
    Transport gratuit.
    Pana la data de 31 Decembrie la comanda unui storcator primiti inca unul cadou.

  5. Am testat si eu pe site-ul meu (vand niste chestii tehnice – diy, etc) praguri de gratuitate, praguri de valoare a transportului in functie de valoarea comenzii. Inca testez :)) Nu e simplu deloc sa gasesti varianta castigatoare.

Adaugă comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.