Bun. Cică numa’ avantaje. Site-urile se încarcă mult mai repede, viața e mult mai mișto, se consumă mai puțin 3G, se mai eliberează rețelele WiFi, o să rămână bandă mai largă pentru postat selfie-uri pe Facebook și bateria se va consuma mai greu. Numa’ și numa’ avantaje! Minunat! Este o idee extraordinară. Să o implementăm în toate sistemele de operare. Să aducem adblock-ul în core ca să rezolvăm problema conținutului moca de tot.

Dar am o întrebare. Oare renunță și la aplicațiile ad-supported? Oare renunță și la reclamele din aplicațiile distribuite prin app store? Renunță la venituri din publicitate? Păi nu? Și alea sunt în plus și consumă bandă de net și baterie, nu? Și alea sunt consumatoare de resurse, nu? Sau ne gândim să atragem mai mult revenue în rețeaua proprie numită iAd?

Acum stau și mă-ntreb: oare e o pârghie de negociere cu ceilalți jucători de pe piața de ad-uri? Tu Google te folosești de device-urile mele ca să împingi publicitate și mie nu-mi dai nimic? Ia să remediem noi un pic problema așa cum vor să facă și operatorii. Ia să mărim noi divizia de iAd de la noi de la birou. Că parcă banii stau mai frumos la noi în cont. 🙂

Iad

Mulțumesc Dom pentru link.