Când o să fiu suficient șmecher să-mi vând produsul în întreaga lume.
Când produsul meu o să fie suficient de tare încât să ajungă în topuri.
Când o să muncesc de o să-mi iasă pe ochi să construiesc o echipă mare de experți care să știe să lupte cu criminalii de pe internet.
Când o să am laboratoare unde 24/7 se duc adevărate bătălii virtuale cu hackeri mici și urâți.
Când o să fiu atât de bun încât să repar ce au stricat acești generatori de haos și vânători de recompense.
Când o să am propriile laboratoare în care testez zeci de mii de produse software și hardware pentru vulnerabilități din alea de ziua zero ce are putea să dea peste cap viața virtuală și chiar fizică pe care încercăm să o trăim în mod pașnic alături de lucruri inteligente conectabile la internet.
Atunci o să ajung să am numele trecut pe mașina ia roșie ce-și duce veacul la 300 km/h pe un circuit închis, într-o lume fascinantă și trăită la limită.

Dar de unde mândria asta față de o companie?
Da, recunesc că-s un pic mândru că văd Bitdefender pe mașina celor de la Ferrari, mai ales că mă cunosc cu Bitdefender din copilăria mea de IT-ist, de pe vrema când Microsoft îmi era mamă și tată în timpul orelor de lucru și colaboram în diferite proeiecte pe vremea aceea cu Softwin, acest părinte al Bitdefender-ului din ziua de astăzi.
După ce inițial ne-am distrat un pic având opinii diferite, am ajuns să folosesc soluțiile lor de scuritate la maxim acasă și la birou, mai ales după ce l-am cunoscut pe un anume Bob și cea mai bună prietenă a lui: pasiunea pentru securitatea asta mânată de niște biți mici și furioși ce se perindă pe internet și care interacționează cu diverse produse ce au o adresă de IP. Pasiunea ce licărea în ochii lui și povestea oamenilor din spate care au ca job să ne protejeze pe noi și device-urile ce ne aduc fericire virtuală în viața noastră, povestea oamenilor care luptă non-stop folosind tastatura ca să ne fie nouă bine când ne avântăm pe căile necunoscute oferite de niște fibre optice de mare viteză.
Eu am cumpărat de la ei nu un produs, nu o soluție de securitate, am cumpărat o bază imensă de knowledge, mintea unor oameni, mintea unor experți în securritate cibernetică, minte ce știu că stă acolo în spatele unor tastaturi și veghează ca să-mi fie mie bine.
Lupta acum nu se mai duce la nivel de viruși șmecheri care știu să se replice în niște fișiere excecutabile și antivirusul nu mai e un simplu dezinfectant cu care te dai ca să scapi de un cod malițios. Soluția de securitate este acum ca un expert care stă la poartă, monitorizează niște procese și blochează suspecții și infractorii. E o adevărată companie de pază ce-ți apără resursele virtuale pe care le folosești printr-o interfață prietenoasă în fiecare zi. Și asta nu se face cu un simplu produs antivirus, se face cu o infrastructură de securitate unde niște minți luminate luptă non-stop cu hackerul mic și urât ce-și manifestă talentul întunecat pe internet folosindu-se nu doar de niște vulnerabilități abandonate ci și de inginerie socială incredibil de ușor de implemntat.
Așa că dacă mi-aș dori ca numele meu să ajungă pe mașina de la Ferrari ar trebui să trec prin ce a trecut Bitdefender ca să ajungă în acest punct. Me proud! Am fost foarte încântat când am deschis comunicatul de presă de la ei, recunosc! 🙂
Și deși nu prea e clar din comunicatul de presă care-s termenii parteneriatului, nu pot decât să-mi imaginez că securitatea cibernetică în jurul dezvoltării sistemelor și jucăriilor ce fac parte din monstrul din spatele mașinii de Formula 1 trebuie să fie la un nivel destul de ridicat și asigurată de băieți și fete de top din echipa Bitdefender. Nu cred că ar fi foarte drăguț ca cineva să-ți pătrundă în sistemul software de management înainte de cursă sau să-ți fie furate informații vitale despre sistemul tău sau despre componentele ce fac parte din mașinăria cursei.
Oricum, după ce l-am cunoscut pe Bob care a vorbit atât de mișto de oamenii din spatele brandului Bitdefender, cumva mă simt mult mai relaxat în viața mea de IT-ist și sunt sigur că și echipa Ferrari se concentrează pe ceea ce știu ei să facă mai bină cu viața lor și motorarele aducătoare de spectacol pe stradă sau pe circuit atunci când își fac apariția.





Mai jos comunicatul primit de la ei:
Bitdefender anunță un parteneriat multianual cu Scuderia Ferrari în Formula 1
BUCUREȘTI, 28 septembrie 2022 – Bitdefender, lider global în domeniul securității cibernetice, a anunțat astăzi că a încheiat un parteneriat multianual cu Ferrari S.p.A. și devine astfel partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1.
„Suntem încântați să fim în acest nou parteneriat cu Bitdefender, cu care împărtășim valori precum cel mai înalt nivel de eficiență tehnologică, căutarea excelenței în performanță și o cultură a securității. Este o plăcere să ne putem baza pe un partener de încredere precum Bitdefender, o companie inovatoare și foarte apreciată pentru profesionalismul și fiabilitatea sa”, a declarat Mattia Binotto, Team Principal și Managing Director, Scuderia Ferrari.
În calitate de partener al Scuderiei Ferrari, începând cu Marele Premiu de la Singapore 2022, Bitdefender va afișa logoul companiei pe căștile piloților Ferrari, precum și pe monopostul F1-75 condus de Charles Leclerc și Carlos Sainz și, din 2023, pe costumele de curse și uniformele echipei. Companiile se vor implica, de asemenea, în activități de marketing, inclusiv întâlniri private cu piloții echipei Ferrari și cu membrii echipei tehnice, tururi ale fabricii, acces la boxe și alte activități exclusive. În plus, Ferrari va explora și evalua produsele și serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le include în activitatea sa. Parteneriatul este o aliniere naturală între cele două companii, subliniind puterea datelor, a oamenilor și a mașinilor care lucrează împreună pentru a excela.
„Bitdefender împărtășește cu Scuderia Ferrari o moștenire a excelenței și o experiență demonstrată în construirea de tehnologii inovatoare care aduc rezultate câștigătoare. Atunci când fiecare secundă contează, doar cele mai avansate mașini câștigă curse pe circuit și doar cea mai avansată tehnologie are puterea de a preveni, apăra și răspunde eficient la atacurile cibernetice. Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potrivește în mod natural pentru Bitdefender. Așteptăm cu nerăbdare să accelerăm notorietatea brandului și rămânem concentrați pe furnizarea de protecție avansată pentru clienții noștri din întreaga lume, în materie de securitate cibernetică”, a declarat Florin Talpeș, cofondator și CEO al Bitdefender.
Cercetătorii în securitate informatică, analiștii de securitate și inginerii Bitdefender fac analize complexe ale amenințărilor informatice folosind rețeaua globală a organizației, formată din sute de milioane de dispozitive monitorizate și protejate, pentru a identifica și stopa mai rapid atacurile cibernetice. Echipa de experți în domeniul securității folosește învățarea automată ca să valideze zilnic miliarde de interogări privind amenințările informatice pe care le integrează în soluțiile de securitate cibernetică Bitdefender.
Pentru mai multe detalii despre parteneriat, vizitați: https://www.bitdefender.com/scuderiaferrari/
Despre Bitdefender
Bitdefender oferă soluții de securitate cibernetică cu eficiență și performanță superioare și ușor de folosit, pentru companii și pentru acasă. Ghidat de viziunea de a fi cel mai de încredere furnizor de soluții de securitate cibernetică din lume, Bitdefender se angajează să apere organizațiile și persoanele din întreaga lume împotriva atacurilor cibernetice pentru a transforma și îmbunătăți experiența lor digitală. Pentru mai multe informații, vizitați https://www.bitdefender.ro

Lasă un răspuns