Sun frumos la Romstal Service și mă pregătesc să aștept. Și aștept. Și un mesaj din ăla: “momentan toți operatorii noștrii sunt ocupați…”. Și îmi aprind o țigară ca să ascult mai bine mesajul înregistrat cu o voce suavă de garofiță. După care vine al doilea mesaj “numărul dumneavoastră de telefon a fost înregistrat, dacă doriți să vă sunăm noi puteți să închideți”.
Hopa! Închid. În trei minute mă sună o domnișoară. “Bună seara, ați apelat serviciul nostru de urgențe. Cu ce vă putem fi de folos?”. Păi știți că centrala mea ba zice că-i avariată, ba zice că nu mai poate de bine. “Am înțeles. Este vorba de centrala de la adresa ******?”. Da! “Mâine dimineața vă va contacta o echipa de intervenție. Domnul Baciu sunteți?”. Da. “Cu altceva vă mai pot ajuta?”
Cel mai tare servicu de customer service! 🙂
Nice! Ma bucur ca si la noi s-au gandit sa introduca sistemul asta si sa nu te mai lase sa astepti in telefon ci sa iti ofere posibilitatea de a fi apelat inapoi.
Chiar lucram zilele astea la niste proiecte de astfel de customer service pentru o firma din US si ma gandeam ca ar fi fain sa fie si la noi asa… si uite ca este 🙂
Sper sa invete si altii de la Romstal.
Asta cu identificarea clientului folsind caller id in baza de date am mai vazut-o implementata la un operator de telefonie mobila.
Dar asta cu: “inchide ca te sunam noi” e o premiera! 🙂
Nu e chiar o premiera. Am auzit-o chiar la un magazin online din tara acum 3 luni (cam asa). Si eu am ramas un pic marcat de atunci 🙂 Deci uite ca se poate.
Ai grija sa nu pici in capcana… “dar regulator de tensiune aveti?” (asta in cazul in care n-ai) si eu am avut probleme cu o centrala de la ei anul acesta si mi-au dat de inteles ca pot pierde garantia… una peste alta, au fost relativ promti…
Am mai avut niste interventii de la ei. N-am avut probleme.
Am cumparat o centrala electrica valliant de la Romstal , mi s-a spus ca poate fi instalata de altcineva care u apartine de compania lor, a fost instalata de un electriciat f.priceput, prieten de familie. A venit la fata locului un angajat de la Romstal pt. a verifica instalatia si a semna actul de garantie, dar…foarte ironic si ingamfat, s-a purtat destul de mizerabil si mi-a spus ca nu este trifazicul in ordine, eu u cunosc prea multe deoarece nu sat de meserie dar i-ar fi luat doar cateva secunde ca sa reglemnteze. Bineinteles ca mi-a intocmiti o fisa de constatare cum ca l-am solicitat la domiciliu degeaba si trebuie sa platesc o suma de 190 lei. Cerficatul de garantie nu a fost semnat, centrala functioneaza f.bine. Este oare posibil ca un angajat sa se poarte astfel draga Romstal? Und este “customer service” sau nu sant educati cu asa ceva? Eu am venit din Statele Americii, bineinteles ca am ramas f.desnadajduita d felul in care se comporta unii angajati ai unor companii de deservire in Romania. Nu a fost oare obligatia acestui angajat al Romstal sa verifice instalatia si sa remedieze ce nu a fost tocmai corect, l=ar fi costat doar citeva minute sa faca aceasta. Va multumesc anticipat.
P.S. e nou serviciul pe mine nu m-au bombardat cu High-techisme 😀 (stabilizator nu regulator, scuze)
frumos…totusi, mi se pare ca te cam iau peste picior cand iti spun ca “toti operatorii sunt ocupati cu alti clienti”…pe bune? la ora 3 si 27 de minute noaptea suna oamenii sa intrebe de cardul cutare si “blocheaza” “toti” operatorii? sau e doar 1 singur operator si ala mananca, trage un pui de somn sau e la buda? de asta zic si eu ca faza cu “va sunam noi” e binevenita
eu am oprit caloriferele de o luna … mi-e suficient de cald :D)
Legat de expectanțe, voi știți în România să existe voci bărbătești când vine vorba de interacțiunea cu serviciul clienți al companiilor?
Nu mă refer la concultanți ci la “mesajul înregistrat cu o voce suavă de garofiță”
Nu înțeleg de ce la noi nu se doresc vocile bărbătești; uneori sună mult mai bine:
La alții:
http://www.flickr.com/photos/andrei_iulian_h/7081521569
era la un moment dat la serviciul clienti de la Vodafone…mai este?
Eu nu știam; și, cum ți s-a părut? Nu crezi că ar avea lor pe piață, “printre femei” ? 🙂
sincer, mi-e indiferent, atat timp cat mi se rezolva problema fara ca eu sa pierd timp sau bani…ar putea sa fie si vocea broastei dilii, ca nu m-ar deranja
Ca sa va tin la curent.
Au venit si au rezolvat. Se stricase o sonda.
Acelaşi servici de call back il au si cei de la pc fun.
Acelasi serviciu este si la magazinul on-line “pisica din garaj” si chiar funtioneaza.
Va multumim pentru aprecierile facute. Din anul 2007 cand s-a infiintat Dispeceratul National de Service ROMSTAL, facem eforturi sa va surprindem placut si sa va oferim servicii de cea mai inalta calitate. Va asiguram si pe viitor de raspunsuri cat mai prompte si de servicii de calitate. Cu stima. Sergiu -Dispeceratul National Service- ROMSTAL. (tel:0372.123.123- apelabil NON STOP)
O fi call centerul bun daca interventiile sunt de toata jena.
te suna un nene iti intelege care e problema si apoi iti transmite ca piesa de inlocuit vine peste vreo 15 zile ca cica se afla in magazin la RAHOVA si trebuie sa ajunga la Otopeni. (vine pe jos ca si cu tranvaiul, autobuzul si cu metroul si tot ajunge in 24h). Sunteti maxim de eficienti. Mai ramane sa vina si unul cu defecte ca si cel initial si apoi distractie maxima.
Apropo inca nu a venit si discutia este de joi 28 sept 2017.
Se angajeaza femei,in idea ca cine suna are o priblema si e suparat de nu mai poate,daca ar raspunde un barbat sunt toate sansele sa iti arunci nervi pe ala .Asa ca iti raspunde o doamna cu voce de garofita si iti infraneaza tendinta de a face pe Gigi duru.
Situatia pe care am experimentat-o cu Service-ul Romstal pe propria-mi piele(in perioada de garantie,imediat dupa montaj),nu a fost una placuta,ba chiar dimpotriva:sun sambata (07.dec.2013) la dispecerat sa semnalez problemele pe care le am cu cabina de dus(usile culisante nu etanseaza perfect si un cheder este deformat;o doamna,amabila,imi spune ca voi fi contactat in cursul zilei de luni(09.dec.2013)de catre un instalator.Acesta suna luni dimineata si me anunta ca daca vin si constata ca deplasarea nu se justifica din punct de vedere al garantiei,ma va costa 180RON.Ma sperii si incerc sa aflu ce este cu acest instalator care vrea 180 de lei;aflu de la dispecerat dupa nrul de tel ca “s-ar parea ca este vorba despre un instalator angajat al unei firme partenere Romstal.Zic:hai sa chemam alta echipa,care sa nu aiba doar grija veniturilor firmei partenere Romstal si sa vina instalatori de la Service Romstal;reprogramare pentru marti 10.dec.2013…Marti suna instalatorul ca vine in cca 1 ora;apare la adresa,ii povestesc despre discutia cu instalatorul din ziua precedenta si zice:”da,daca deplasarea se face fara motiv acoperit de garantie,se aplica o taxa de 180RON”.Bun,raspund eu,am chederul cu defect si trebuie inlocuit,deci nu este cazul,nu-i asa?Da,raspunde omul Romstal.face un reglaj de 2 (doua) minute si se inchid mai bine usile,imi spune ca trebuie inlocuit chederul la magazinul Vitan,dau sa-l “omenesc”dupa solidele principii romanesti,dar…surpriza:omul zice : “pardon,trebuie sa va tai factura pentru 180 de lei”.De ce? intreb eu.Pai v-am reglat usile,zice el…
Intelegeti la ce se preteaza Romstal?!??Vrea sa ia cu forta 180 de lei pentru un reglaj de 2 minute!Macar daca ar fi avut bunul simt sa ma intrebe:vrei domnule sa iti fac un reglaj de 2 min la pretul “modic” de 2 milioane?
MULTUMESC ROMSTAL PT FRUMOASA SURPRIZA DE CRACIUN !
Inselatorie cu Romstal si Service Instal…
Am cumparat recent o centrala de la Romstal…binenteles la “promotie” si apoi optional pe eticheta pret dar obligatoriu la factura kitul de cos evacuare +190 Ron.Bucuros ca am achizitionat tot ce trebuie o montez pe aceeasi pozitie pe care am mai avut o centrala culmea tot de la Romstal care a functionat fara probleme timp 8 ani…pentru acelasi motiv am optat sa cumpar tot de la ei.Sun pentru punerea in functiune si o domnisoara draguta ma programeaza.Vine instalatorul si incepe aventura….proiect avizat de Distrigaz aveti? Am.. din moment ce functionez… trebuie sa il vedem..fara proiect nu credem ca putem sa o punem in functiune…si fara punere in functiune nu aveti garantie.Rezolv cu proiectul,apoi cosul…nu are piesa de colectare condens.Eu le spun ca am cumparat kitul de instalare..ei spun nu e suficient trebuia sa aveti si piesa de colectare condens..Aha,deci m-ati inselat ..mi-ati vandut altceva decat ceea ce imi era necesar. Instalatorul spune nu noi..cei de la Romstal..noi suntem Central service..facem doar service si punere in functiune…si pana va puneti la punct cu tot ce trebuie sa o punem in functiune imi achitati 180 Ron deplasarea…apoi cd sunteti gata mai achitati odata.Dupa amenintari cu OPC,Tribunal mi-a fost facut favorul de a achita taxa de punere in functiune o singura data iar piesele suplimentare sa le achit extra. Deci mare atentie daca veti cumpara centrala de la Romstal luati in calcul urmatoarele: Pret centrala+kit evacuare (platiti la Romstal)+kit colectare condens+taxa punere in functiune (210 Ron)+atentie daca nu gasiti proiectul de la Distrigaz (platiti la Central Service)+ nervi si scandal functie de rabdare, temperatura,etc.. Mai bine gasiti o firma care sa va vanda centrala cu tot ce trebuie si sa faca si punerea in functiune. Asigurati-va ca ii dati o parte din bani la final sau aveti un contract care sa prevada toate aceste lucruri.
Calitatea produselor buna, angajatii sunt slab pregatiti, nu ofera informatii suficiente clientilor si mereu incearca sa amane rezolvarea problemelor. ( Romstal Drumul Taberei ).
Am achizitionat produse de la Romstall in valoare de ~ 12000 Ron, si am fost tratat fara interes pentru ca am achitat suma integral inainte de livrarea produselor. Produsele nu au fost livrate in totalitate si a trebuit sa fac mai multe drumuri si sa dau mai multe telefoane pentru recuperarea produselor in totalitate. Deci ca recomandare platiti doar avansul si restul de banuti la livrare.
Incompetenta si nesimtirea Romstal sunt de nedescris. Mi s-a montat o centrala pe combustibil solid anul trecut si desi am reclamat verbal “instalatorului autorizat” ca pur si simplu curenteaza la atingere mi s-a spus ca “nu are nimic”. Cum s-a facut, cum nu s-a facut centrala a mers iarna trecuta.
Acum cateva zile… centrala nu a mai mers – sarea siguranta. Am facut sesizare la Romstal, a venit “instalatorul autorizat” si surpriza…. calculatorul centralei cat si mufa erau pur si simplu arse. Se putea vedea cu ochiul liber ca firele care alimentau calculatorul au fost “ciupite”. “Instalatorul autorizat” a inceput sa faca fete fete, a balmajit ca da, nu e vina utilizatorului apoi a sunat de fata cu noi pe cineva – banuiesc ca pe seful lui. Nu stiu ce ii spunea seful dar “instalatorul” balmajea: “clientul nu are nici o vina”, “omul a folosit centrala si atat”, “nu se poate da vina pe instalatie”, “nu am cum sa o lasa asa, pentru ca omul o sa mearga mai departe”. NU S-A FACUT nici un fel de act de constatare, spunanduni-se ca “nu mai facem nici un act pentru ca nu sunteti copii sa umblati la ea” – dar ni s-a promis ferm ca se va inlocui calculatorul si mufa. Cand, nu se stie, pentru ca ei nu au piesa pe stoc, dar ca ne suna el in 2-3 ore sa ne spuna exact. L-am sunat dupa 3 ore si pur si simplu mi-a respins apelul.
Nu a interesat pe nimeni ca putea sa imi ia foc casa sau doamne fereste, ceva mai rau. Am semnalat cele de mai sus in scris catre Romstal sperand sa obtin un numar de inregistrare al plangerii pentru ca simt ca se va ajunge la ANPC. Se pare ca mailul unde ar trebui sa se trimita astfel de pangeri nu e citit de nimeni intrucat atunci cand am sunat sa cer un numar de inregistrare mi s-a spus sa trimit “plangerea” pe un alt mail.
Daca doriti sa stati in frig, sa fiti luati peste picior pe banii dumneavoastra si sa fitit tratati ca in 1990 stand cu frica ca se incearca din rasputeri sa vi se anuleze garantia, apelati cu incredere la firma Romstal.
Revin cu rezolvarea situatiei. In mod extrem de surpinzator, luni dimineata primesc un telefon cum ca piesa este pe stoc si va veni cineva sa o monteze dupa ora 14 – lucru care s-a si intamplat, Mi-au fost refacute cablajele – aveam 2 fire arse de la montajul initial defectuos – plus schimbat calculator, totul pe garantie – nu am achitat nimic. Am primit inclusiv scuze pentru ca nu ni s-a raspuns la telefon vineri intrucat era la alte lucrari.
Una peste alta – trecand peste discomfortul cauzat de defectiunea initiala si a eternului drob de sare, “ce s-ar fi putut intampla” – rezolvarea problemei a durat 2 zile lucratoare. Defectiunea am raportat-o joi, vineri a venit cineva sa constate, iar luni dupamiaza totul a fost ca nou.
Paradoxal, se pare ca directorii regionali si cei de service chiar citesc mailurile cu nemultumirile clientilor si le pasa de numele companiei si poate de mana invizibila a ANPC – cam asta am inteles din discutia cu domnul instalator.
Inca am mixed feelings cu privire la Romstal – intr-un fel ma bucur ca s-a rezolvat atat de repede, in altul sunt nemultumit ca a trebuit sa se ajunga aici. Probabil ca in timp vor ajunge sa isi selecteze angajatii in asa fel incat totul sa se deruleze fara incidente de la inceput pana la sfarsit.
Imi pare rau ca am apelat la acest furnizor, nu recomand!
La data de 26.10.2018, am achizitionat de la s.c.INSTALEXPERT.S.R.L.( francize ROMSTAL) o soba tip semineu pe peleti cu incalzire centralizata.
La instalarea acesteia am constatat ca produsul era defect, am anuntat Central Service Instal ; acestia venind cu variant de a-mi repara produsul.
Ce s-a intamplat?
Magazinul nu este interesat, Central Service vine cu variant de reparare , iar eu stau in frig
Ne-am adresat opc-ului ( asteptam raspuns pe banii nostrii, nervii nostrii, si timpul nostru)
Aveti grija sa nu picati in capcana unor oameni neinteresati.
Nu recomand!
Buna ziua! In urma cu 7 luni am achizitionat o pompa de caldura Mitsubishi Electric PUHZ-SHW112YHAR4 de la Romstal. Pompa a fost montata cu un instalator recomandat de catre Romstal, punerea in functiune facandu-se de catre reprezentantii Romstal. Initial pompa a functionat fara niciun fel de probleme insa dupa o perioada aceasta a incetat sa mai functioneze. Am contactat firma de mentenanta Romstal. Acestia au venit in aproximativ 5 zile de la solicitare. In urma constatarii, s-a observat o pierdere de freon pe traseul montat de instalator. Au incarcat cu freon si pompa a inceput sa functioneze. Dupa aproximativ 2 saptamani a aparut aceeasi problema. Am sunat din nou la firma de mentenanta, s-au prezentat dupa 4 zile de la solicitare si au constatat ca a pierdut din nou freonul si ca s-a ars compresorul. Acesta nefiind in stoc, am asteptat aproximativ 3 saptamani. Dupa montarea compresorului, s-a repornit sistemul dar acesta nu mai functioneaza in parametrii deoarece acesta nu mai reuseste sa atinga temperatura setata. De atunci reprezentantii Romstal refuza sa mai vina pentru o noua constatare. In acest moment am un echipament care a costat foarte multi bani si nu functioneaza. Voi ce parere aveti si ce ma sfatuiti sa fac mai departe. Multumesc.