Se dau o rețea de încărcare pentru automobilele electrice și niște mașinuțe de jucărie cu o baterie de ceas și autonomie de-ți e frică să ieși din oraș cu ele.

Bun, foarte tare că se dezvoltă o rețea de încărcare și abia aștept să trecem toți pe electric și să scăpăm de motoarele alea bazate pe nenumărate explozii pe secundă. Progresul în domeniu este incredibil dar mai sunt câteva probleme de rezolvat: capacitatea bateriilor, timpul de încărcare, autonomia automobilelor și faptul că nu pot fi folosite în cursele auto (se încing bateriile).

Revenind, campania cu electric charge de la Kaufland-Renovatio-Volkswagen este despre cum poți tu să ajungi liniștit de la București la Timișoara, cu o mașină electrică, cu impact zero asupra mediului înconjurător și cu grija pentru mama natură… IN TREI ZILE!?  :). În sensul că „ia-ți tu mașină electrică pentru că noi avem infrastructură și te ducem cumva până la destinație… mai greu dar te ducem!”.

eveniment masini electrice.jpg

Practic trebuie să-ți iei o vacanță ca să ajungi în vacanță. 🙂

Promovezi o mașină electrică care nu e în stare să te ducă până la Timișoara într-o zi. Scoți în evidență faptul că este o mașină electrică inutilă pe distanțe lungi și te strădui să promovezi asta cu o campanie care implică un drum lung, desigur. Mi se pare un pic hilar. Sper doar că la Pitești încărcătorul ăla este undeva la intrarea dinspre autostradă. 🙂

Și nu mă înțelegeți greșit. Sunt fan vehicule electrice și mi-aș muta biroul la volan și mâine atât de mult îmi place să conduc. Mi-aș cumpăra o Teslă la orice oră din zi și folosesc trotineta electrică de câte ori am ocazia prin București.  Dar o mașină cu o autonomie de 130 km este doar pentru mers la birou (ca și trotineta). Îți mai trebuie o mașină în familie care să te ducă până la Brașov fără să strângi din dinți de teamă că se termină curentul pe la Sinaia.