Da, e nasol. E nasol că nu există, ca pe Amazon, un sistem de feedback pentru “partenerii” eMAG. E nasol că nu poți să transmiți nimănui părerea ta despre respectivul partener, nu ai cui să-i povestești experiența mai puțin extraordinară cu comanda ta de la acel partener și nu există un sistem de triere/filtrare a acestor parteneri eMAG.

Și știți ce e mai nasol? Că de câte ori caut un produs pe eMAG, bag un filtru cu “produse vândute de eMAG” în detrimentul partenerilor eMAG. Și știți ce e și mai nasol? Că printre acești parteneri eMAG sunt și firme mișto care încep să piardă teren din cauza uscăturilor care nu pot fi eliminate din sistem. Deja am auzit aceeași poveste over and over la toată lumea din jutul meu. Au ajuns să facă așa cum fac și eu cu filtrare după “produse vândute de eMAG”.

Și știți de ce? Pentru că s-au săturat de livrări întârziate cu săptămânile fără niciun fel de comunicare din partea partenerului eMAG. Pentru că s-au trezit cu comenzi anulate la câteva zile după ce au plătit cu cardul. Pentru că încep să fie listate tot felul de produse dubioase. Pentru că partenerii nu mai țin cont de parametrii produsului pentru a ajuta la filtrarea acestora. Pentru că au ratat cadouri la diverse zile de naștere pentru că deși au comandat din timp, partenerul eMAG nu se catadicsește să actualizeze stocul pe site, să scoată produsele care nu se mai fabrică și să folosească așa cum trebuie acest tool pus la dispoziție de eMAG la pachet cu clienții săi.

Informații care nu ajung la eMAG. La ei în sistem se văd vânzări, comisioane și ceva comenzi anulate. Nu au raport cu frustrările generate de partenerii eMAG. Nu a TOP-uri cu cle mai proaste magazine. Nu au nimic. La ei în excel este totul nice a fluffy.

Pentru acești parteneri suntem niște pierderi mici într-n excel, un procent mic de clienți frustrați. Dar pentru clienții Marletplace începem să fim un număr din ce în ce mai mare. În timp din ce în ce mai mulți clienți vor evita Marketplace-ul și asta, repet, în detrimentul partenerilor ălora buni…